Keskustelu moderointilinjasta

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
Keijona
Reactions:

Re: Keskustelu moderointilinjasta

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Cinnamon kirjoitti: 24 Elo 2024, 13:57
Keijona kirjoitti: 24 Elo 2024, 13:47
Cinnamon kirjoitti: 24 Elo 2024, 13:41
marjatta1 kirjoitti: 04 Elo 2024, 19:28 Kaiken kaikkiaan mielestäni moderointi on täällä paljon asiallisemopaa kuin mitä se oli aikoinaan Torikahvilan keskustelufoorumilla.Se oli perussuomalaisten ilmatilaa myös moderoinnin kannalta ja täysin luokatonta moderointia, jos siihen vertaan niin täällä on huomattavasti asiallisempaa moderointia ja etenkin päämoderaattori oli mielestäni täysi kusipaa.
Rajua piiskaa tulee vaikka ainoat joita joskus bannasin oli juuri persuja..
Mutta täällä linja hyvä (myös)
Sitä sanotaan rasismiksi kun joitain syrjitään puolueensa tai mielipiteidensä takia.
Kyllä, juuri siitä minua syytettiin ja juuri sitä minä en tehnyt.
Mutta eipä siitä nyt sen enempää, eipähän tarvitse enää sitä epäkiitollista hommaa toimittaa.
Surkea hommahan se on ilmaiseksi paskapuheita siivota, joten erikoisen huono itsetunto täytyy olla jos tuollainen virka "valta" nousee päähän.
Same same but different
Cinnamon
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Cinnamon »

Keijona kirjoitti: 24 Elo 2024, 14:05
Cinnamon kirjoitti: 24 Elo 2024, 13:57
Keijona kirjoitti: 24 Elo 2024, 13:47
Cinnamon kirjoitti: 24 Elo 2024, 13:41
marjatta1 kirjoitti: 04 Elo 2024, 19:28 Kaiken kaikkiaan mielestäni moderointi on täällä paljon asiallisemopaa kuin mitä se oli aikoinaan Torikahvilan keskustelufoorumilla.Se oli perussuomalaisten ilmatilaa myös moderoinnin kannalta ja täysin luokatonta moderointia, jos siihen vertaan niin täällä on huomattavasti asiallisempaa moderointia ja etenkin päämoderaattori oli mielestäni täysi kusipaa.
Rajua piiskaa tulee vaikka ainoat joita joskus bannasin oli juuri persuja..
Mutta täällä linja hyvä (myös)
Sitä sanotaan rasismiksi kun joitain syrjitään puolueensa tai mielipiteidensä takia.
Kyllä, juuri siitä minua syytettiin ja juuri sitä minä en tehnyt.
Mutta eipä siitä nyt sen enempää, eipähän tarvitse enää sitä epäkiitollista hommaa toimittaa.
Surkea hommahan se on ilmaiseksi paskapuheita siivota, joten erikoisen huono itsetunto täytyy olla jos tuollainen virka "valta" nousee päähän.
Kyllä.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Keijona kirjoitti: 24 Elo 2024, 13:47 Sitä sanotaan rasismiksi kun joitain syrjitään puolueensa tai mielipiteidensä takia.
Ei sanota. Rasismi on rotusortoa, vaikka wokettajat yrittävät huutaa sitä kaikille, joista eivät pidä, kuin koulupojat homoa.
Keijona
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Neutroni kirjoitti: 24 Elo 2024, 14:36
Keijona kirjoitti: 24 Elo 2024, 13:47 Sitä sanotaan rasismiksi kun joitain syrjitään puolueensa tai mielipiteidensä takia.
Ei sanota. Rasismi on rotusortoa, vaikka wokettajat yrittävät huutaa sitä kaikille, joista eivät pidä, kuin koulupojat homoa.
Ei ole edustavaa tai luo nimimerkistä ollenkaan luotettavaa kuvaa jos valehtelee.

Tuollahan se rasismi määritellään:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rasismi

Yksilövapaudet ovat menneet selkeästi liian pitkälle kun ihmiset alkavat valikoimaan ja keksimään itselle sopivia sanojen merkityksiä. eivätkä tietenkään ymmärrä itsepuolustus refleksin sätkynuket, yksityistä priorisoivat olevansa kuplassa ja norsuluutornissa. Loukkaantuvansa pikku totuuksista kuin prinsessat kynnen lohkeamisesta.
Same same but different
Toope
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Toope »

viewtopic.php?p=267871#p267871
Toope kirjoitti: 20 Syys 2024, 18:24
asdf kirjoitti: 19 Syys 2024, 21:41 Toope tietää niin paljon lasten kasvatuksesta, että veikkaan, ettei hänellä ole omia. Mikä on ihan hyvä.
Palstan moderaattori menee henkilökohtaisuuksiin, joka ei ole hyvä asia ikinä. Näkyy moderaatiossakin. Noin oikeasti palstan mode kohtelee jäseniä!
Lapseni nauravat "asdf":lle... :D

Meneekö nyt sensuuriin, nysvä?
Olen sitä mieltä, että palstan moderaattori ei saisi mennä tuolla tavoin henkilökohtaisiin loukkauksiin. Siten ei ole pätevä ihminen toimimaan moderaattorina. Täten esitän esijohtajalle valituksen "asdf":n toiminnasta, se on epäasiallista. Miettikää, ketä palkkaatte hommiin!
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Mielestäni moderointilinja on hyvä.
Peruste:
Minua ei ole vielä edes uhattu bannilla.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Toope kirjoitti: 20 Syys 2024, 19:59 Olen sitä mieltä, että palstan moderaattori ei saisi mennä tuolla tavoin henkilökohtaisiin loukkauksiin. Siten ei ole pätevä ihminen toimimaan moderaattorina. Täten esitän esijohtajalle valituksen "asdf":n toiminnasta, se on epäasiallista. Miettikää, ketä palkkaatte hommiin!
Täällä ei ole palkattuja moderaattoreita, vaan moderaattorit on valittu keskustelijoista. Yleensä me merkitsemme moderoinniksi tarkoitetut kommentit väreillä. Muut ovat keskustelua keskustelijana ja tuo kommentti on ihan linjassa sen tyylin kanssa jota sinä olet käyttänyt vuosikausia, joten turha ruikuttaa. Jos riekkuu, uhoaa ja julistaa jotain ideologiaa, on vain kestettävä se jos joku sanoo vastaan.
Toope
Reactions:

Märkäruuti kirjoitti: 20 Syys 2024, 20:07 Mielestäni moderointilinja on hyvä.
Peruste:
Minua on mielipiteideni vuoksi bannittu. Tekosyynä ilmaisutyylini.
Suomalainen sisu:
Toope
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 20 Syys 2024, 20:26
Toope kirjoitti: 20 Syys 2024, 19:59 Olen sitä mieltä, että palstan moderaattori ei saisi mennä tuolla tavoin henkilökohtaisiin loukkauksiin. Siten ei ole pätevä ihminen toimimaan moderaattorina. Täten esitän esijohtajalle valituksen "asdf":n toiminnasta, se on epäasiallista. Miettikää, ketä palkkaatte hommiin!
Täällä ei ole palkattuja moderaattoreita, vaan moderaattorit on valittu keskustelijoista. Yleensä me merkitsemme moderoinniksi tarkoitetut kommentit väreillä. Muut ovat keskustelua keskustelijana ja tuo kommentti on ihan linjassa sen tyylin kanssa jota sinä olet käyttänyt vuosikausia, joten turha ruikuttaa. Jos riekkuu, uhoaa ja julistaa jotain ideologiaa, on vain kestettävä se jos joku sanoo vastaan.
Suomeksi sanottuna = Älä esitä vääriä mielipiteitä! Muuten uhkaa banni. ;)
Kyllä minä sananvapauden kannattajana ja konservatiivioikeistolaisena protestoin.
Suomalainen sisu:
Toope
Reactions:

- Minä haluan puolustaa oikeistolaista talousnäkemystä, koska vasemmistolainen talousnäkemys on meidät tähän konkurssiimme ajanut.
- Minä haluan puolustaa länsimaista oikeusvaltiota, enkä halua mitään muslimien tms. ryhmien oikeuskäsityksiä valtioomme, vain suomalais-eurooppalaisen oikeuskäsityksen.
- Haluan eurooppalaista sivistystä, kun se meidät on rakentanut. En halua tänne ihmisiä yhteiskunnista, jotka luovat Lähi-itäläistä tai Afrikan kulttuureja, koska nuo ovat epäonnistuneita, monin tavoin. Meillä ei ole noista opittavaa...
- En halua yhteiskuntamme muuttuvan monikulttuuriseksi, koska se tarkoittaa yhteiskuntamallimme hajoamista. Haluan estää tuota kehitystä.

Siksi kai minut leimataan rasistiksi?
Suomalainen sisu:
Paikalla
Eusa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Eusa »

Toope kirjoitti: 20 Syys 2024, 21:08 - Minä haluan puolustaa oikeistolaista talousnäkemystä, koska vasemmistolainen talousnäkemys on meidät tähän konkurssiimme ajanut.
- Minä haluan puolustaa länsimaista oikeusvaltiota, enkä halua mitään muslimien tms. ryhmien oikeuskäsityksiä valtioomme, vain suomalais-eurooppalaisen oikeuskäsityksen.
- Haluan eurooppalaista sivistystä, kun se meidät on rakentanut. En halua tänne ihmisiä yhteiskunnista, jotka luovat Lähi-itäläistä tai Afrikan kulttuureja, koska nuo ovat epäonnistuneita, monin tavoin. Meillä ei ole noista opittavaa...
- En halua yhteiskuntamme muuttuvan monikulttuuriseksi, koska se tarkoittaa yhteiskuntamallimme hajoamista. Haluan estää tuota kehitystä.

Siksi kai minut leimataan rasistiksi?
Näissä pätee sääntönä, että hän joka leimaa, kokee itse olevansa taipuvainen samaan - ja usein kierosti toteuttaakin taipumustaan. Leimallista on myös, ettei puhuta asioista vaan tunteista, ryhmärajoista ja ideologioista, jolloin asia-argumentaatiot väistetään.

Joten, jos et leimaa muita rasisteiksi, et ole rasisti.
Hienorakennevakio vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Toope kirjoitti: 20 Syys 2024, 21:00
Märkäruuti kirjoitti: 20 Syys 2024, 20:07 Mielestäni moderointilinja on hyvä.
Peruste:
Minua on mielipiteideni vuoksi bannittu. Tekosyynä ilmaisutyylini.
Olen sinua kertaluokkaa törkeempi, mutta minusta kenties huomaa etten itsekään usko juttuihini.
Guild can only exist in a person who can act
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Keijona kirjoitti: 24 Elo 2024, 14:40
Tuollahan se rasismi määritellään:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rasismi
Rasismi voi olla ajattelutapa
Tämä tässä on huolestuttavaa.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Toope kirjoitti: 20 Syys 2024, 21:02
Neutroni kirjoitti: 20 Syys 2024, 20:26
Suomeksi sanottuna = Älä esitä vääriä mielipiteitä! Muuten uhkaa banni. ;)
Kyllä minä sananvapauden kannattajana ja konservatiivioikeistolaisena protestoin.
Sun protestointi on ihan turhaa ja voi johtaa joissain tapauksissa lisäsanktioihin.

Mut osta palsta pois niin sit sulla on täällä rajoittamaton sananvapaus?
Be stronger than your excuses
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kai se muitakin synnynnäisiä ominaisuuksia koskee? Esim jos sorrettais vaikka isonenäisiä, kehitysvammaisia, vähä-älyisiä, yms. Käytännössä sitä kuitenkin ilmenee rotuun kohdistuvana eniten.
Be stronger than your excuses
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin