Tuulimyllyn rahoitusleikki
Re: Tuulimyllyn rahoitusleikki
En rahoittaisi, koska tuulimylly väitti n. 6-7 vuotta sitten minulle vanhalla palstalla, että mylly on testattu, mitattu, pocattu yms. ja tarvitsee vain enää tilauksia ja rahaa tilauksien toteuttamiseen.
Vahva veikkaus on että valehteli, enkä usko että yhteistyö valehtelijan kanssa tuottaa mitään.
Vahva veikkaus on että valehteli, enkä usko että yhteistyö valehtelijan kanssa tuottaa mitään.
En tasan varmasti ole sanonut mitään tällaista..olen vaan sanonut että 2. protolla tehtiin 2 epävirallista maailmanennätystä.apetteri kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 10:54 En rahoittaisi, koska tuulimylly väitti n. 6-7 vuotta sitten minulle vanhalla palstalla, että mylly on testattu, mitattu, pocattu yms. ja tarvitsee vain enää tilauksia ja rahaa tilauksien toteuttamiseen.
MooM: Typerä, alatyylinen solvaus poistettu. Muuten sisältö ennallaan, jatkakaa
Minkälainen maailmanennätys oli kyseessä, kun en muista enää? Vertailtiinko siinä tuulen tehoa/roottorin pinta-ala roottorista saatuun akselitehoon verrattuna vaikkapa esim. wateissa? Vai oliko se kestävyystesti, eli kuinka monta minuuttia tai tuntia mylly tai masto pysyi ehjänä? Vai oliko se mualiman ennätys lähinnä subjektiivinen & silmämääräinen arvio, eli hieman epävirallisempi?Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 12:44En tasan varmasti ole sanonut mitään tällaista..olen vaan sanonut että 2. protolla tehtiin 2 epävirallista maailmanennätystä.apetteri kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 10:54 En rahoittaisi, koska tuulimylly väitti n. 6-7 vuotta sitten minulle vanhalla palstalla, että mylly on testattu, mitattu, pocattu yms. ja tarvitsee vain enää tilauksia ja rahaa tilauksien toteuttamiseen.
![]()
Etkö todella muista että toitotin monessa mediassa niitä ennätyksiä 2019 ?Kivikasvo kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 14:39Minkälainen maailmanennätys oli kyseessä, kun en muista enää? Vertailtiinko siinä tuulen tehoa/roottorin pinta-ala roottorista saatuun akselitehoon verrattuna vaikkapa esim. wateissa? Vai oliko se kestävyystesti, eli kuinka monta minuuttia tai tuntia mylly tai masto pysyi ehjänä? Vai oliko se mualiman ennätys lähinnä subjektiivinen & silmämääräinen arvio, eli hieman epävirallisempi?Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 12:44En tasan varmasti ole sanonut mitään tällaista..olen vaan sanonut että 2. protolla tehtiin 2 epävirallista maailmanennätystä.apetteri kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 10:54 En rahoittaisi, koska tuulimylly väitti n. 6-7 vuotta sitten minulle vanhalla palstalla, että mylly on testattu, mitattu, pocattu yms. ja tarvitsee vain enää tilauksia ja rahaa tilauksien toteuttamiseen.
![]()
G-voiman sieto ja maksimi kierrosnopeus.
Ei ole mikään ihme, jos minä en muistanut, kun Googlekaan ei muista, vaan kehottaa etsimään mieluummin kakkureseptejä.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 15:26Etkö todella muista että toitotin monessa mediassa niitä ennätyksiä 2019 ?Kivikasvo kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 14:39Minkälainen maailmanennätys oli kyseessä, kun en muista enää? Vertailtiinko siinä tuulen tehoa/roottorin pinta-ala roottorista saatuun akselitehoon verrattuna vaikkapa esim. wateissa? Vai oliko se kestävyystesti, eli kuinka monta minuuttia tai tuntia mylly tai masto pysyi ehjänä? Vai oliko se mualiman ennätys lähinnä subjektiivinen & silmämääräinen arvio, eli hieman epävirallisempi?Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 12:44En tasan varmasti ole sanonut mitään tällaista..olen vaan sanonut että 2. protolla tehtiin 2 epävirallista maailmanennätystä.apetteri kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 10:54 En rahoittaisi, koska tuulimylly väitti n. 6-7 vuotta sitten minulle vanhalla palstalla, että mylly on testattu, mitattu, pocattu yms. ja tarvitsee vain enää tilauksia ja rahaa tilauksien toteuttamiseen.
![]()
G-voiman sieto ja maksimi kierrosnopeus.
Tuulispää vaihtoi usein nimimerkkiään vanhalla palstalla. Ainakin Homer Backland ja Aku Ankka tulee mieleen. Ja oliko se Windspeed?Kivikasvo kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 16:28Ei ole mikään ihme, jos minä en muistanut, kun Googlekaan ei muista, vaan kehottaa etsimään mieluummin kakkureseptejä.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 15:26Etkö todella muista että toitotin monessa mediassa niitä ennätyksiä 2019 ?Kivikasvo kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 14:39Minkälainen maailmanennätys oli kyseessä, kun en muista enää? Vertailtiinko siinä tuulen tehoa/roottorin pinta-ala roottorista saatuun akselitehoon verrattuna vaikkapa esim. wateissa? Vai oliko se kestävyystesti, eli kuinka monta minuuttia tai tuntia mylly tai masto pysyi ehjänä? Vai oliko se mualiman ennätys lähinnä subjektiivinen & silmämääräinen arvio, eli hieman epävirallisempi?Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 12:44En tasan varmasti ole sanonut mitään tällaista..olen vaan sanonut että 2. protolla tehtiin 2 epävirallista maailmanennätystä.apetteri kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 10:54 En rahoittaisi, koska tuulimylly väitti n. 6-7 vuotta sitten minulle vanhalla palstalla, että mylly on testattu, mitattu, pocattu yms. ja tarvitsee vain enää tilauksia ja rahaa tilauksien toteuttamiseen.
![]()
G-voiman sieto ja maksimi kierrosnopeus.![]()
Ennätyksiä_.JPG
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Windspeed ja Major Overhaul.MooM kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 16:32Tuulispää vaihtoi usein nimimerkkiään vanhalla palstalla. Ainakin Homer Backland ja Aku Ankka tulee mieleen. Ja oliko se Windspeed?Kivikasvo kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 16:28Ei ole mikään ihme, jos minä en muistanut, kun Googlekaan ei muista, vaan kehottaa etsimään mieluummin kakkureseptejä.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 15:26Etkö todella muista että toitotin monessa mediassa niitä ennätyksiä 2019 ?Kivikasvo kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 14:39Minkälainen maailmanennätys oli kyseessä, kun en muista enää? Vertailtiinko siinä tuulen tehoa/roottorin pinta-ala roottorista saatuun akselitehoon verrattuna vaikkapa esim. wateissa? Vai oliko se kestävyystesti, eli kuinka monta minuuttia tai tuntia mylly tai masto pysyi ehjänä? Vai oliko se mualiman ennätys lähinnä subjektiivinen & silmämääräinen arvio, eli hieman epävirallisempi?Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 12:44En tasan varmasti ole sanonut mitään tällaista..olen vaan sanonut että 2. protolla tehtiin 2 epävirallista maailmanennätystä.apetteri kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 10:54 En rahoittaisi, koska tuulimylly väitti n. 6-7 vuotta sitten minulle vanhalla palstalla, että mylly on testattu, mitattu, pocattu yms. ja tarvitsee vain enää tilauksia ja rahaa tilauksien toteuttamiseen.
![]()
Ennätyksiä_.JPG
Kokeilin vielä Homer Backland- nimellä samaa hakua. Googlen animaatio neuvoo kalastamaan oikeita kaloja.MooM kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 16:32Tuulispää vaihtoi usein nimimerkkiään vanhalla palstalla. Ainakin Homer Backland ja Aku Ankka tulee mieleen. Ja oliko se Windspeed?Kivikasvo kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 16:28Ei ole mikään ihme, jos minä en muistanut, kun Googlekaan ei muista, vaan kehottaa etsimään mieluummin kakkureseptejä.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 15:26Etkö todella muista että toitotin monessa mediassa niitä ennätyksiä 2019 ?Kivikasvo kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 14:39Minkälainen maailmanennätys oli kyseessä, kun en muista enää? Vertailtiinko siinä tuulen tehoa/roottorin pinta-ala roottorista saatuun akselitehoon verrattuna vaikkapa esim. wateissa? Vai oliko se kestävyystesti, eli kuinka monta minuuttia tai tuntia mylly tai masto pysyi ehjänä? Vai oliko se mualiman ennätys lähinnä subjektiivinen & silmämääräinen arvio, eli hieman epävirallisempi?Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 12:44En tasan varmasti ole sanonut mitään tällaista..olen vaan sanonut että 2. protolla tehtiin 2 epävirallista maailmanennätystä.apetteri kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 10:54 En rahoittaisi, koska tuulimylly väitti n. 6-7 vuotta sitten minulle vanhalla palstalla, että mylly on testattu, mitattu, pocattu yms. ja tarvitsee vain enää tilauksia ja rahaa tilauksien toteuttamiseen.
![]()
Ennätyksiä_.JPG
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Olenkin kiivaasti etsiskellyt sopivaa kankkulan kaivoa, tai jopa moolokin kitaa, jonne voisi lapata mitättömät säästöni odottamaan jotain mitä ei koskaan tule. Tämä voisi olla juuri sellainen kohde. Joten, no thanks. Monet luotettavammatkin sijoituskohteet ovat menneet perseelleen.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Mulla on nytkin epoksi kovettumassa....oli se aikaa tuo...oltiin nuoria kun ketjun aloitin.MooM kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 17:14 https://web.archive.org/web/20220615123 ... keskustelu
Turkasen hidas.
Kiitos tästä.
https://web.archive.org/web/20220618194 ... kuivuminen
Epoksin kuivumisketju oli aloitettu syksyllä 2019. Joku vastaava ketju täytyi olla ennen sitä jo 2016 ?
Kiitos luottamyksesta kuitenkin.Pattinero kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 17:24 Olenkin kiivaasti etsiskellyt sopivaa kankkulan kaivoa, tai jopa moolokin kitaa, jonne voisi lapata mitättömät säästöni odottamaan jotain mitä ei koskaan tule. Tämä voisi olla juuri sellainen kohde. Joten, no thanks. Monet luotettavammatkin sijoituskohteet ovat menneet perseelleen.
Se oli varmaan se superluminaalinen ketju, joka sitten kai poistettiin jonkun perseilyn jälkeen kokonaan.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 18:29Mulla on nytkin epoksi kovettumassa....oli se aikaa tuo...oltiin nuoria kun ketjun aloitin.MooM kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 17:14 https://web.archive.org/web/20220615123 ... keskustelu
Turkasen hidas.
Kiitos tästä.
Epoksin kuivumisketju oli aloitettu syksyllä 2019. Joku vastaava ketju täytyi olla ennen sitä jo 2016 ?
Se on totta superluminaalinen....miten se jatkuikaan tuo nimi ?JeeSe kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 21:57Se oli varmaan se superluminaalinen ketju, joka sitten kai poistettiin jonkun perseilyn jälkeen kokonaan.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 18:29Mulla on nytkin epoksi kovettumassa....oli se aikaa tuo...oltiin nuoria kun ketjun aloitin.MooM kirjoitti: ↑14 Loka 2024, 17:14 https://web.archive.org/web/20220615123 ... keskustelu
Turkasen hidas.
Kiitos tästä.