Kissatädin ja tekoälyn yhteistyöbiisejä
Re: Kissatädin ja tekoälyn yhteistyöbiisejä
Kedon kukkaiseen syleilyyn
https://suno.com/song/be3ab4d9-38e4-48a ... c34adc07bc
https://suno.com/song/be3ab4d9-38e4-48a ... c34adc07bc
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Tuulien puhetta
https://suno.com/song/ff77e502-e867-4e2 ... 77b6fa7337
https://suno.com/song/ff77e502-e867-4e2 ... 77b6fa7337
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
No nyt on!!!!
Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
https://suno.com/song/c3c33033-b45d-46c ... 3aa58b5c7e
H2o
Laulakaa linnut
https://suno.com/song/bcd2a735-d15a-431 ... 4b96e9efc6
https://suno.com/song/bcd2a735-d15a-431 ... 4b96e9efc6
Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Hienoa että tykkäsit!! Kiva saada palautetta!Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:08Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
Olen ollut niin innoissani tästä touhusta että.
Mäkin olen vähän sellainen, että olen kova innostumaan, ja silloin kaivan aiheesta kaiken tiedon taikka uppoudun siihen totaalisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:13Hienoa että tykkäsit!! Kiva saada palautetta!Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:08Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
Olen ollut niin innoissani tästä touhusta että.Mietin että kaikki on jo ihan kyllästyneitä kun pommitan kappaleilla. Olen myös käyttänyt aika paljon niitä kredittejä
Mutta tällainen olen, innostun joskus liikaa. Kyllä se tästä tasaantuu.
Mulla tulee tuo SUNOn kuukausilasku kerran kuussa vähän ennen kuun vaihdetta, ja nyt olen parissa viikossa generoinut sen verran eri versioita, että mulla taitaa olla jotain päälle tuhat krediittiä enää jäljellä tässä kuussa.
Kun aloitin ton homman syksyllä, niin kahtena ekana kuukautena sain kaikki 2500 krediittiä käytettyä parissa viikossa. Olen generoinut jotain 1500-2000+ versiota eri biiseistä. Mulla on englannin kieliset lyriikat 36 biisiin ja suomen kieliset lyriikat 10 biisiin, ja varsinkin noiden englanninkielisten lyriikoiden kohdalla olen tehnyt joka lyriikasta useita versioita: hard rock, soul, funk, blues, disco, jne... ja nyt sitten vaihdoin laulajan nais vokalistiin.
Olen myös antanut SUNOn generoida biisejä tyhjästä ilman omia lyriikoita, mutta parhaat biisit olen saanut sieltä nimenomaan omia lyriikoita käyttämällä. Täytyy muistaa, että tuo tekoäly generoi ne biisit sen teksti inputin pohjalta jota niille syöttää.
Mutta joo, hauskaahan tuo on.
Olo on vähän kuin karkkikaupassa taikka joulukalenterin kanssa: koskaan et tiedä mitä seuraavaksi saat, mutta luultavasti jotakin makeaa...
Ei sun tarvitse olla huolissasi siitä, että puuhasi jotenkin tylsistyttäisi ja ärsyttäisi. Jos otsikointi on kunnossa ja ketjujen määrä kohtuullinen, niiden, joita ei kiinnosta, ei tarvitse juttua lukea.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:13Hienoa että tykkäsit!! Kiva saada palautetta!Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:08Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
Olen ollut niin innoissani tästä touhusta että.Mietin että kaikki on jo ihan kyllästyneitä kun pommitan kappaleilla. Olen myös käyttänyt aika paljon niitä kredittejä
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Hurja määrä kappaleita!! Minulla on vielä niin paljon opittavaa. Olen jokseenkin juuttunut tuohon Indie folk, pop genreen kun itse pidän siitä kovasti. Vasta muutama kokeilu muissa genreissä. Olisi kiva jos osaisi englantia niin että uskaltaisi tehdä sanoituksia kielellä. Olen kuitenkin tarvinnut aika vähän kielen käyttöä nyt vanhemmalla iällä ja olen ihan ruosteessa. Jonkun pitäisi aina tarkistaa sanat etten nolaa itseäni. Serkkuni vaimo on joskus auttanut tarkistamalla tekstejä mutta en viitsi vaivata, siispä teen suomeksi.Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 16:14Mäkin olen vähän sellainen, että olen kova innostumaan, ja silloin kaivan aiheesta kaiken tiedon taikka uppoudun siihen totaalisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:13Hienoa että tykkäsit!! Kiva saada palautetta!Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:08Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
Mulla tulee tuo SUNOn kuukausilasku kerran kuussa vähän ennen kuun vaihdetta, ja nyt olen parissa viikossa generoinut sen verran eri versioita, että mulla taitaa olla jotain päälle tuhat krediittiä enää jäljellä tässä kuussa.
Kun aloitin ton homman syksyllä, niin kahtena ekana kuukautena sain kaikki 2500 krediittiä käytettyä parissa viikossa. Olen generoinut jotain 1500-2000+ versiota eri biiseistä. Mulla on englannin kieliset lyriikat 36 biisiin ja suomen kieliset lyriikat 10 biisiin, ja varsinkin noiden englanninkielisten lyriikoiden kohdalla olen tehnyt joka lyriikasta useita versioita: hard rock, soul, funk, blues, disco, jne... ja nyt sitten vaihdoin laulajan nais vokalistiin.
Olen myös antanut SUNOn generoida biisejä tyhjästä ilman omia lyriikoita, mutta parhaat biisit olen saanut sieltä nimenomaan omia lyriikoita käyttämällä. Täytyy muistaa, että tuo tekoäly generoi ne biisit sen teksti inputin pohjalta jota niille syöttää.
Olo on vähän kuin karkkikaupassa taikka joulukalenterin kanssa: koskaan et tiedä mitä seuraavaksi saat, mutta luultavasti jotakin makeaa...![]()
Hienoa kuulla. Ajattelin mielessäni että vaikka tämä ei niin hirvittävän tieteellistä oleMooM kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 16:36Ei sun tarvitse olla huolissasi siitä, että puuhasi jotenkin tylsistyttäisi ja ärsyttäisi. Jos otsikointi on kunnossa ja ketjujen määrä kohtuullinen, niiden, joita ei kiinnosta, ei tarvitse juttua lukea.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:13Hienoa että tykkäsit!! Kiva saada palautetta!Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:08Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
Joo, ei sun kannata vielä tuota 30 euron maksullista äänenkäsittely ohjelmaa ottaa.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 16:39Hurja määrä kappaleita!! Minulla on vielä niin paljon opittavaa. Olen jokseenkin juuttunut tuohon Indie folk, pop genreen kun itse pidän siitä kovasti. Vasta muutama kokeilu muissa genreissä. Olisi kiva jos osaisi englantia niin että uskaltaisi tehdä sanoituksia kielellä. Olen kuitenkin tarvinnut aika vähän kielen käyttöä nyt vanhemmalla iällä ja olen ihan ruosteessa. Jonkun pitäisi aina tarkistaa sanat etten nolaa itseäni. Serkkuni vaimo on joskus auttanut tarkistamalla tekstejä mutta en viitsi vaivata, siispä teen suomeksi.Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 16:14Mäkin olen vähän sellainen, että olen kova innostumaan, ja silloin kaivan aiheesta kaiken tiedon taikka uppoudun siihen totaalisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:13Hienoa että tykkäsit!! Kiva saada palautetta!Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:08Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
Olo on vähän kuin karkkikaupassa taikka joulukalenterin kanssa: koskaan et tiedä mitä seuraavaksi saat, mutta luultavasti jotakin makeaa...![]()
En pitänyt kalliina SUNOn kuukausierää. Lopetin Helsingin sanomat ja otin Sunon
Enemmän iloa. Photoshop ohjelmasta menee kans kuukausimaksu. Aloin tämän harrastuksen myötä haaveilemaan Adoben maksullisesta äänenkäsittely ohjelmasta, mutta se on melkein 30 kuussa joten saa olla. Joskus kun tulee oikein polttava tarve voi ottaa sen 7 päivän kokeilujakson ja perua sitten tilauksen.
Mä käytin tänään itse asiassa tuota sulle linkkaamaani Online Audio Cutteria kun mun piti feidata loppu yhdestä SUNO:lla generoimasta biisistä, ja tuo hoiti homman mainiosti.
Kannattaa opetella käyttämään SUNOn Crop ja Cover version toimintoja. Niistä on YouTube videoitakin jos haluaa katsella.
Onko sulla jotakin videonkäsittely ohjelmaa? Mulla on Lightworksin ilmaisversio, jolla saa MP4 muotoisia videoita YouTubea varten, mutta nyt en ole tarvinnut sitäkään, kun SUNO generoi suoraan MP4 videoita. Toki jos haluaa jotakin muuta, taikka haluaa videon tuollaisesta feidatusta biisin pätkästä, niin silloin on hyvä olla erillinen ohjelmisto.
Jos taas haluat muuttaa jonkun audio tiedoston speksejä, niin tossa on oiva työkalu siihen: Online Audio Converter
Homma toimii niin, että lataat vaikkapa SUNOlta omalle koneellesi lataamasi WAV tiedoston (16 bit, 48 kHz) siihen, ja sitten valitset haluamasi tiedostolaadun, joita oikeastaan on kaksi:
¤ MP3 jossa valitset:
- 320 kbps (paras laatu)
- Stereo
- 44.1 kHz
¤ Wav jossa valitset:
- 16 bit
- Stereo
- 44.1 kHz
Noin formatoidut tiedostot käy moneen paikkaan. Esim. tuonne nettiradioon latasin tuon biisin tuolla MP3 laadulla, ja tuo Wav laatu käy jos haluat polttaa tiedostot CD-R levylle jota voit kuunnella stereoista.
SUNO siis tarjoaa mp3 tiedostot hieman tuota yllä olevaa heikompilaatuisena, ja wav tiedostot taas parempi laatuisena.
Mutta pointti tossa yllä, että SUNOn työkalujen ja netistä löytyvien ilmaisten työkalujen avulla sä pystyt tekemään ainakin toistaiseksi kaikki tarvittavat "trimmaukset" noihin sun biiseihin, joita tarvitset.
Ja edelleen, kehotan sua käyttämään niitä krediittejä (ne kun loppuu saat 50 krediittiä vuorokaudessa lisää).
Eli joka lyriikasta teet 5-10 erilaista generointia. Huonot laitat saman tien roskakoriin, ja säästät parhaat päältä.
Ja sitten, kannattaa katsoa se teksti vielä läpi ennen kuin painaa sitä "Create" nappia. Huomasin sulla joitakin kirjoitusvirheitä sun teksteissä, ja silloin se tekoäly myös lausuu ne saat väärin. Ei se osaa suomen kieltä.
Jos taas englannin kielellä tekisit, niin silloin kannattaa ajaa ne tekstit Grammarlyn ilmaisversion läpi, joka tarkastaa kielioppi ja kirjoitusvirheet.
Mutta toisaalta jos sun juttu on tehdä hommaa suomen kiellä, niin ei kannata väkisin englanniksi vääntää.
Joo kolme selkeää kirjoitusvirhettä olen huomannut liian myöhään ja sitten vielä muotovirheitä jonkin verran. Olen liian joutuisa ja pitäisi olla pitkäjänniteisempi. Mulla on ongelma etten tahdo raaskia luopua niistä huonoistakaan versioista. Alkaa olemaan hieman sotkuinen se kirjastoni vai mikä se on. Otin antamasi linkit talteen. Niille tulee varmasti vielä käyttöä, kiitos paljon. Olipa iloinen uutinen että jos kreditit loppuu saa päivittäin kuitenkin jotain räpeltääPurdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 17:33Joo, ei sun kannata vielä tuota 30 euron maksullista äänenkäsittely ohjelmaa ottaa.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 16:39Hurja määrä kappaleita!! Minulla on vielä niin paljon opittavaa. Olen jokseenkin juuttunut tuohon Indie folk, pop genreen kun itse pidän siitä kovasti. Vasta muutama kokeilu muissa genreissä. Olisi kiva jos osaisi englantia niin että uskaltaisi tehdä sanoituksia kielellä. Olen kuitenkin tarvinnut aika vähän kielen käyttöä nyt vanhemmalla iällä ja olen ihan ruosteessa. Jonkun pitäisi aina tarkistaa sanat etten nolaa itseäni. Serkkuni vaimo on joskus auttanut tarkistamalla tekstejä mutta en viitsi vaivata, siispä teen suomeksi.Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 16:14Mäkin olen vähän sellainen, että olen kova innostumaan, ja silloin kaivan aiheesta kaiken tiedon taikka uppoudun siihen totaalisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:13Hienoa että tykkäsit!! Kiva saada palautetta!Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:08Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
En pitänyt kalliina SUNOn kuukausierää. Lopetin Helsingin sanomat ja otin Sunon
Enemmän iloa. Photoshop ohjelmasta menee kans kuukausimaksu. Aloin tämän harrastuksen myötä haaveilemaan Adoben maksullisesta äänenkäsittely ohjelmasta, mutta se on melkein 30 kuussa joten saa olla. Joskus kun tulee oikein polttava tarve voi ottaa sen 7 päivän kokeilujakson ja perua sitten tilauksen.
Mä käytin tänään itse asiassa tuota sulle linkkaamaani Online Audio Cutteria kun mun piti feidata loppu yhdestä SUNO:lla generoimasta biisistä, ja tuo hoiti homman mainiosti.
Kannattaa opetella käyttämään SUNOn Crop ja Cover version toimintoja. Niistä on YouTube videoitakin jos haluaa katsella.
Onko sulla jotakin videonkäsittely ohjelmaa? Mulla on Lightworksin ilmaisversio, jolla saa MP4 muotoisia videoita YouTubea varten, mutta nyt en ole tarvinnut sitäkään, kun SUNO generoi suoraan MP4 videoita. Toki jos haluaa jotakin muuta, taikka haluaa videon tuollaisesta feidatusta biisin pätkästä, niin silloin on hyvä olla erillinen ohjelmisto.
Jos taas haluat muuttaa jonkun audio tiedoston speksejä, niin tossa on oiva työkalu siihen: Online Audio Converter
Homma toimii niin, että lataat vaikkapa SUNOlta omalle koneellesi lataamasi WAV tiedoston (16 bit, 48 kHz) siihen, ja sitten valitset haluamasi tiedostolaadun, joita oikeastaan on kaksi:
¤ MP3 jossa valitset:
- 320 kbps (paras laatu)
- Stereo
- 44.1 kHz
¤ Wav jossa valitset:
- 16 bit
- Stereo
- 44.1 kHz
Noin formatoidut tiedostot käy moneen paikkaan. Esim. tuonne nettiradioon latasin tuon biisin tuolla MP3 laadulla, ja tuo Wav laatu käy jos haluat polttaa tiedostot CD-R levylle jota voit kuunnella stereoista.
SUNO siis tarjoaa mp3 tiedostot hieman tuota yllä olevaa heikompilaatuisena, ja wav tiedostot taas parempi laatuisena.
Mutta pointti tossa yllä, että SUNOn työkalujen ja netistä löytyvien ilmaisten työkalujen avulla sä pystyt tekemään ainakin toistaiseksi kaikki tarvittavat "trimmaukset" noihin sun biiseihin, joita tarvitset.
Ja edelleen, kehotan sua käyttämään niitä krediittejä (ne kun loppuu saat 50 krediittiä vuorokaudessa lisää).
Eli joka lyriikasta teet 5-10 erilaista generointia. Huonot laitat saman tien roskakoriin, ja säästät parhaat päältä.
Ja sitten, kannattaa katsoa se teksti vielä läpi ennen kuin painaa sitä "Create" nappia. Huomasin sulla joitakin kirjoitusvirheitä sun teksteissä, ja silloin se tekoäly myös lausuu ne saat väärin. Ei se osaa suomen kieltä.
Jos taas englannin kielellä tekisit, niin silloin kannattaa ajaa ne tekstit Grammarlyn ilmaisversion läpi, joka tarkastaa kielioppi ja kirjoitusvirheet.
Mutta toisaalta jos sun juttu on tehdä hommaa suomen kiellä, niin ei kannata väkisin englanniksi vääntää.
Heitänpä vielä Kissatädille kommentin biisien formatoinnista. Sulla on hyvinkin erilaisia tekstejä, ja niihin käy erilaiset formaatit.
Jos sulla on pelkkiä säkeistöjä, niin tuo AAA formaatti tyyliin Bob Dylan on ihan hyvä:
[Verse 1]
[Verse 2]
[Verse 3]
Mutta tuon kertsin kanssa voisit olla tarkempi. Sulla on joitakin biisejä, joissa sulla on kertsi mutta olet laittanut sen vain kertaalleen tekstinä siihen editoriin.
Jos sulla on kertsi, niin kannattaa käyttää tätä rakennetta:
[Instrumental Intro]
[Verse 1]
[Chorus]
[Verse 2]
[Chorus]
[Verse 3]
[Chorus]
[Outro]
Tarkoittaa siis sanoa, että siihen lyriikka ruutuun johonka sä lisäät kappaleen sanat, niin sä joudut kirjoittamaan sen kertosäkeen useaan otteeseen.
Välillä olet näin tehnytkin, mutta välillä et. Itse ajattelisin, että kun kerran tekee sen biisin ohjeistuksen, niin kannattaa tehdä se kerralla kunnolla. Joudut siis näkemään hieman pään vaivaa ja olemaan tarkempi, mutta silloin ne generoidut biisit on pituudeltaan ja rakenteeltaan enemmän sitä mitä olet hakenutkin.
Mulla on se tapa, että käytän ilmaista LibreOffice toimisto ohjelmistoa lyriikoiden kirjoittamiseen. Sitten vain kopsaan sen tekstin siitä ohjelmasta ja liitän sen SUNOn tekstikenttään, ja lisään nuo ohjeistukset hakasulkeissa mukaan.
Eli kun on sulle tärkeästä asiasta kysymys, niin eikö kannata hieman nähdä vaivaa sen biisin rakenteen ja lyriikoiden oikein kirjoituksen suhteen?
Jos sulla on pelkkiä säkeistöjä, niin tuo AAA formaatti tyyliin Bob Dylan on ihan hyvä:
[Verse 1]
[Verse 2]
[Verse 3]
Mutta tuon kertsin kanssa voisit olla tarkempi. Sulla on joitakin biisejä, joissa sulla on kertsi mutta olet laittanut sen vain kertaalleen tekstinä siihen editoriin.
Jos sulla on kertsi, niin kannattaa käyttää tätä rakennetta:
[Instrumental Intro]
[Verse 1]
[Chorus]
[Verse 2]
[Chorus]
[Verse 3]
[Chorus]
[Outro]
Tarkoittaa siis sanoa, että siihen lyriikka ruutuun johonka sä lisäät kappaleen sanat, niin sä joudut kirjoittamaan sen kertosäkeen useaan otteeseen.
Välillä olet näin tehnytkin, mutta välillä et. Itse ajattelisin, että kun kerran tekee sen biisin ohjeistuksen, niin kannattaa tehdä se kerralla kunnolla. Joudut siis näkemään hieman pään vaivaa ja olemaan tarkempi, mutta silloin ne generoidut biisit on pituudeltaan ja rakenteeltaan enemmän sitä mitä olet hakenutkin.
Mulla on se tapa, että käytän ilmaista LibreOffice toimisto ohjelmistoa lyriikoiden kirjoittamiseen. Sitten vain kopsaan sen tekstin siitä ohjelmasta ja liitän sen SUNOn tekstikenttään, ja lisään nuo ohjeistukset hakasulkeissa mukaan.
Eli kun on sulle tärkeästä asiasta kysymys, niin eikö kannata hieman nähdä vaivaa sen biisin rakenteen ja lyriikoiden oikein kirjoituksen suhteen?
Mulla on Lightworks ilmaisversio. Ei silläkään paljoa tee, mutta saa nyt ainakin videot ulos mp4 muodossa, jos välttämättä YouTube videoita tarvitsee.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 17:56Joo kolme selkeää kirjoitusvirhettä olen huomannut liian myöhään ja sitten vielä muotovirheitä jonkin verran. Olen liian joutuisa ja pitäisi olla pitkäjänniteisempi. Mulla on ongelma etten tahdo raaskia luopua niistä huonoistakaan versioista. Alkaa olemaan hieman sotkuinen se kirjastoni vai mikä se on. Otin antamasi linkit talteen. Niille tulee varmasti vielä käyttöä, kiitos paljon. Olipa iloinen uutinen että jos kreditit loppuu saa päivittäin kuitenkin jotain räpeltääPurdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 17:33Joo, ei sun kannata vielä tuota 30 euron maksullista äänenkäsittely ohjelmaa ottaa.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 16:39Hurja määrä kappaleita!! Minulla on vielä niin paljon opittavaa. Olen jokseenkin juuttunut tuohon Indie folk, pop genreen kun itse pidän siitä kovasti. Vasta muutama kokeilu muissa genreissä. Olisi kiva jos osaisi englantia niin että uskaltaisi tehdä sanoituksia kielellä. Olen kuitenkin tarvinnut aika vähän kielen käyttöä nyt vanhemmalla iällä ja olen ihan ruosteessa. Jonkun pitäisi aina tarkistaa sanat etten nolaa itseäni. Serkkuni vaimo on joskus auttanut tarkistamalla tekstejä mutta en viitsi vaivata, siispä teen suomeksi. En pitänyt kalliina SUNOn kuukausierää. Lopetin Helsingin sanomat ja otin SunonPurdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 16:14Mäkin olen vähän sellainen, että olen kova innostumaan, ja silloin kaivan aiheesta kaiken tiedon taikka uppoudun siihen totaalisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:13Hienoa että tykkäsit!! Kiva saada palautetta!Purdue kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 15:08Eihän tuo ollut vielä rankkaakaan. Mut tuo "Tuulien puhetta" oli kaunis kappale. Siitä tykkäsin erityisesti.Kissatäti kirjoitti: ↑11 Tammi 2025, 11:23 No nyt on!!!!Toivottavasti Purdue kuulee tän
Onko jo liian rankka?
H2o
¤ MP3 jossa valitset:
- 320 kbps (paras laatu)
- Stereo
- 44.1 kHz
¤ Wav jossa valitset:
- 16 bit
- Stereo
- 44.1 kHz
Mutta toisaalta jos sun juttu on tehdä hommaa suomen kiellä, niin ei kannata väkisin englanniksi vääntää.Videonkäsittely ohjelmana adoben Rush mutta ei sillä paljon mitään tee. On sellainen karvalakkiversio.
Ja joo, mä olen tällainen kontrollifriikki noiden SUNOn tekstien suhteen, että teet juuri sillä tavalla kuin itse parhaaksi näet, vaikka mä tässä motkotankin pikku yksityiskohdista.