Hemmitin tinnitus

Rahikainen
Reactions:

Re: Hemmitin tinnitus

Viesti Kirjoittaja Rahikainen »

Nyyrikki kirjoitti: 29 Tammi 2025, 23:22
Rahikainen kirjoitti: 29 Tammi 2025, 22:56 Paska nakki.
Mulla on ollu jo 30 vuotta, pakko olla joku toosa meluamassa ko menee nukkuu.

Ei lähde Susan tempulla.
Tuohan siinä onkin vittumaista, kun muutenkin nukkuu huonosti ja sitten siihen vielä tämä vinkuna päälle.

Pitää kokeilla, jos jättäis vaikka töllön päälle, jos se peittäis tän hemmetin soidinmenot korvassa.
Radio riittää, se ei sentään häiritse välkkymällä.
Damokles
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Damokles »

Tomijk kirjoitti: 30 Tammi 2025, 06:23
Nyyrikki kirjoitti: 29 Tammi 2025, 22:40 Jokin aika sitten oli tulehdus korvassa ja sen jälkeen on iskenyt tinnitus.

Jos on taustamelua, niin silloin ei haittaa, mutta kun on hiljainen ympäristö, niin sitten vinkuu molemmissa korvissa.
Korvien puhdistus lääkärillä voi auttaa tai valkosipuli.
Valkosipulin kynnet korviin vai vampyyreitä estämään?

Mulla soi korvat jatkuvasti mutta olen tottunut. Sitten lisäksi mahdolliset "Äänet" joten vilkasta on kuuloalueella. Ilmankos en yleensä kuuntele mitä minulle sanotaan. Vasemman korvan tärykalvo meni puhki kickboxing treeneissä. Sain avarin siihen. No kuulotutkimuksiin sitten. Eivät kertoneet tulosta. Tai en kuullut sitä.
.Satunnainen seuraaja
Reactions:

Viesti Kirjoittaja .Satunnainen seuraaja »

Mulla on ja ollut (lievää) tinnitusta jo useamman vuosikymmenen, oppinut elämään sen kanssa, varsinainen tinnitushan on aivoissa tapahtuvaa sähköistä häiriötä, eikä liene hoidettavissa mitenkään.
Deedee
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deedee »

Ota korvalehti keskisormen ja peukalon väliin, ja taivuta korvalehti kaksin kerroin, rummuttele sitten saman käden etusormella sinne päälle jonkin aikaa ja toista rummuttelu tarvittaessa.

Mulla tuollainen toimii joskus, mut jos olen nukahtanut esim. luurit korvilla, sitten se vaan on seuraava päivä kärsittävä.

Väsymys ja ruudun tuijottaminen lisää tinnitusta huomattavasti.
Tomijk
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tomijk »

Damokles kirjoitti: 30 Tammi 2025, 11:44
Nyyrikki kirjoitti: 29 Tammi 2025, 22:40 Jokin aika sitten oli tulehdus korvassa ja sen jälkeen on iskenyt tinnitus.

Jos on taustamelua, niin silloin ei haittaa, mutta kun on hiljainen ympäristö, niin sitten vinkuu molemmissa korvissa.

Mulla soi korvat jatkuvasti mutta olen tottunut. Sitten lisäksi mahdolliset "Äänet" joten vilkasta on kuuloalueella. Ilmankos en yleensä kuuntele mitä minulle sanotaan. Vasemman korvan tärykalvo meni puhki kickboxing treeneissä. Sain avarin siihen. No kuulotutkimuksiin sitten. Eivät kertoneet tulosta. Tai en kuullut sitä.
Ei vaan syömällä valkosipulia, valkosipuli auttaa myös flunssaan. Toki vatsa ei siitä kaikilla tykkää.
Damokles
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Damokles »

Tomijk kirjoitti: 30 Tammi 2025, 16:22
Damokles kirjoitti: 30 Tammi 2025, 11:44

Ei vaan syömällä valkosipulia, valkosipuli auttaa myös flunssaan. Toki vatsa ei siitä kaikilla tykkää.
Valkosipuli on herkullista😋.

Hyvin terveellistä ja kuten kirjoitit myös ehkäisee flunssaa.

Kaikki eivät pidä henkilöstä joka tuoksuu valkosipulille. Varsinkin juurespaistoksessa karamellisoituneet valkosipulin kynnet ovat namia. Ja pizzaan myös valkosipulia. No, vähän joka ruokaan :D .
apetteri
Reactions:

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Mun korvissa vinkuu vieläkin, kun poikasena pienessä huoneessa yritin purkaa metsästyskiväärin panosta ruuvipenkissä. Oli tuuria että 10 tikkiä ja vinkumista vakavampaa ei käynyt.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin