Radio riittää, se ei sentään häiritse välkkymällä.Nyyrikki kirjoitti: ↑29 Tammi 2025, 23:22Tuohan siinä onkin vittumaista, kun muutenkin nukkuu huonosti ja sitten siihen vielä tämä vinkuna päälle.Rahikainen kirjoitti: ↑29 Tammi 2025, 22:56 Paska nakki.
Mulla on ollu jo 30 vuotta, pakko olla joku toosa meluamassa ko menee nukkuu.
Ei lähde Susan tempulla.
Pitää kokeilla, jos jättäis vaikka töllön päälle, jos se peittäis tän hemmetin soidinmenot korvassa.
Hemmitin tinnitus
-
Rahikainen
- Reactions:
Re: Hemmitin tinnitus
Valkosipulin kynnet korviin vai vampyyreitä estämään?
Mulla soi korvat jatkuvasti mutta olen tottunut. Sitten lisäksi mahdolliset "Äänet" joten vilkasta on kuuloalueella. Ilmankos en yleensä kuuntele mitä minulle sanotaan. Vasemman korvan tärykalvo meni puhki kickboxing treeneissä. Sain avarin siihen. No kuulotutkimuksiin sitten. Eivät kertoneet tulosta. Tai en kuullut sitä.
-
.Satunnainen seuraaja
- Reactions:
Mulla on ja ollut (lievää) tinnitusta jo useamman vuosikymmenen, oppinut elämään sen kanssa, varsinainen tinnitushan on aivoissa tapahtuvaa sähköistä häiriötä, eikä liene hoidettavissa mitenkään.
Ota korvalehti keskisormen ja peukalon väliin, ja taivuta korvalehti kaksin kerroin, rummuttele sitten saman käden etusormella sinne päälle jonkin aikaa ja toista rummuttelu tarvittaessa.
Mulla tuollainen toimii joskus, mut jos olen nukahtanut esim. luurit korvilla, sitten se vaan on seuraava päivä kärsittävä.
Väsymys ja ruudun tuijottaminen lisää tinnitusta huomattavasti.
Mulla tuollainen toimii joskus, mut jos olen nukahtanut esim. luurit korvilla, sitten se vaan on seuraava päivä kärsittävä.
Väsymys ja ruudun tuijottaminen lisää tinnitusta huomattavasti.
Ei vaan syömällä valkosipulia, valkosipuli auttaa myös flunssaan. Toki vatsa ei siitä kaikilla tykkää.Damokles kirjoitti: ↑30 Tammi 2025, 11:44Valkosipulin kynnet korviin vai vampyyreitä estämään?
Mulla soi korvat jatkuvasti mutta olen tottunut. Sitten lisäksi mahdolliset "Äänet" joten vilkasta on kuuloalueella. Ilmankos en yleensä kuuntele mitä minulle sanotaan. Vasemman korvan tärykalvo meni puhki kickboxing treeneissä. Sain avarin siihen. No kuulotutkimuksiin sitten. Eivät kertoneet tulosta. Tai en kuullut sitä.
Valkosipuli on herkullistaTomijk kirjoitti: ↑30 Tammi 2025, 16:22Ei vaan syömällä valkosipulia, valkosipuli auttaa myös flunssaan. Toki vatsa ei siitä kaikilla tykkää.Damokles kirjoitti: ↑30 Tammi 2025, 11:44Valkosipulin kynnet korviin vai vampyyreitä estämään?
Hyvin terveellistä ja kuten kirjoitit myös ehkäisee flunssaa.
Kaikki eivät pidä henkilöstä joka tuoksuu valkosipulille. Varsinkin juurespaistoksessa karamellisoituneet valkosipulin kynnet ovat namia. Ja pizzaan myös valkosipulia. No, vähän joka ruokaan
Mun korvissa vinkuu vieläkin, kun poikasena pienessä huoneessa yritin purkaa metsästyskiväärin panosta ruuvipenkissä. Oli tuuria että 10 tikkiä ja vinkumista vakavampaa ei käynyt.