No huh huh? - Alatko asiakkaaksi
No huh huh? - Alatko asiakkaaksi
Alatko asiakkaaksi

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: No huh huh? - Alatko asiakkaaksi
Eipä taida tulla kauppoja. Mielenkiintoinen hinnoittelu. Hakevatkohan nuo asiakkaiksi jotain helppoon ja haasteettomaan elämäänsä flipanneita rikkaiden kakaroita, joille tuollaiset summat ovat pikkurahoja. Bonuksena voivat vielä kiristää vanhemmilta toisen mokoman, että päästävät lapsistaan eroon.
Siis ei ole todellista jos joku haksahtaa tällaiseen. Olen hieman ihmeissäniNeutroni kirjoitti: ↑21 Helmi 2025, 15:58 Eipä taida tulla kauppoja. Mielenkiintoinen hinnoittelu. Hakevatkohan nuo asiakkaiksi jotain helppoon ja haasteettomaan elämäänsä flipanneita rikkaiden kakaroita, joille tuollaiset summat ovat pikkurahoja. Bonuksena voivat vielä kiristää vanhemmilta toisen mokoman, että päästävät lapsistaan eroon.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
- KultaKikkare
- Reactions:
Vois lähettää epäasiallisia ja negatiivisia viestejä.
Be stronger than your excuses
-
AimoJortikka
- Reactions:
Ja kun tulee lasku?
Niin kiistää sen. Epäasiallinen laskutusperuste. En minä ainakaan maksa laskuja, jos niillä ei ole asiallista perustetta. Voisi kyllä kokeilla? Ihan mielenkiinnosta? Että millainen lasku tulee ja mitä sanovat kun sen kiistää?
Ihminen voi flipata ihan miten vain ja haksahtaa mihin tahansa. Joku kiinnostuu noituudesta ja yliluonnollisesta, ja jos hän sitten saa jonkin todellisuudentajuun vaikuttavan mielenterveysongelman, niin helposti alkaa pelätä demoneja, kirouksia ja vastaavia. Ja jos ei tuo äidy niin pahan psykoosin asteelle, että tarvitaan psykiatrista pakkohoitoa, niin heitteillä ja rosvojen hyväksikäytettävinä he ovat tässä yhteiskunnassa.
Tuo hinnoittelu perustunee varmaan siihen, että rikkaat kilahtavat siinä missä köyhätkin, mutta yhdeltä rikkaalta asiakkaalta voi nyhtää samalla työllä kymmeniä kertoja enemmän. Ei kukaan keskiluokkainen tuollaiseen pysty hurahtamaan, tai ainakin tulee kupatuksi kuiville muutamassa viikossa (sitäkin tapahtuu). Mutta osalle meistä tonni on mitätön pikkuraha.
Ei tuollaista laskua tietysti saa ulosottoon millään. Mutta varmaan tuo on pelotteena vainoharhaisille. Jos ei maksa laskua, niin voi saada peräänsä paljon lakimiehiä ja vouteja pahempia kirouksia.AimoJortikka kirjoitti: ↑21 Helmi 2025, 16:08 Ja kun tulee lasku?
Niin kiistää sen. Epäasiallinen laskutusperuste. En minä ainakaan maksa laskuja, jos niillä ei ole asiallista perustetta. Voisi kyllä kokeilla? Ihan mielenkiinnosta? Että millainen lasku tulee ja mitä sanovat kun sen kiistää?
Avaan pelin demonipuhdistuksella ja sitten duh luonnollisesti jatkan päivittäisellä konsultaatiolla. Sitten tietenkin jos demoneita löytyy lisää noidan toimesta niin aina puhdistus päälle ilman kyselyitä.
Surullista.Neutroni kirjoitti: ↑21 Helmi 2025, 16:10Ihminen voi flipata ihan miten vain ja haksahtaa mihin tahansa. Joku kiinnostuu noituudesta ja yliluonnollisesta, ja jos hän sitten saa jonkin todellisuudentajuun vaikuttavan mielenterveysongelman, niin helposti alkaa pelätä demoneja, kirouksia ja vastaavia. Ja jos ei tuo äidy niin pahan psykoosin asteelle, että tarvitaan psykiatrista pakkohoitoa, niin heitteillä ja rosvojen hyväksikäytettävinä he ovat tässä yhteiskunnassa.
Tuo hinnoittelu perustunee varmaan siihen, että rikkaat kilahtavat siinä missä köyhätkin, mutta yhdeltä rikkaalta asiakkaalta voi nyhtää samalla työllä kymmeniä kertoja enemmän. Ei kukaan keskiluokkainen tuollaiseen pysty hurahtamaan, tai ainakin tulee kupatuksi kuiville muutamassa viikossa (sitäkin tapahtuu). Mutta osalle meistä tonni on mitätön pikkuraha.
Minä voisin ostaa padan, kristallipallon ja Quija-laudan
-
AimoJortikka
- Reactions:
Onhan tuo 150 aika pikkuraha puhdistuksesta? Hotelliyö maksaa enemmän?
Kesämökin puhdistus voisi kiinnostaa onko hinta 150€ ympäri Suomen? Ei ole sähköä, joten imuria ei kannata ottaa mukaan.
Tuossa nuo nettisivut kokonaisuudessaan. Kristallipallot eivät ole kalliita eikä padat! 
https://www.vnoita.fi/
https://www.vnoita.fi/
Karmee fontti sulla puhelimessa. Munki käsiala on luettavampaa.
Guild can only exist in a person who can act