Kukaan ei saa työtä, jos ei ole ensin ollut töissä. Ei pääse Samoalta ennen kuin on rahaa ja mistään ei saa rahaa. BBn arvostelijan asema on tällainen. Ajetaan tällaiseksi. Pitäisi olla vertaisarvioitu kirjoitus tiedelehdessä. Sitten kun Lerner kirjoittaa sen se vertaisarvioidaan pois.
Sitten jos sanoo, että tilanne on sellainen. Sanotaan että valehtelee. Sitten kun Neutroni sanoo saman, niin uraa.. HUUTAVAT AIVOPESTYT.Ja minä olen ainoa, joka sanoo sen, totuuden. Ja totuutta ei ole olemassakaan, vaikka on.
Sitten kun saa kirjoituksen tiede lehteen, ai juu sehän todistaa sen lehden huonoksi. Ongelma hoidettu.
Ette te pysty arvioimaan, jotkut teistä minun ajatustani, se on niin hyvä. Sitä osaa arvostella vaan sellainen joka kääntyy sen kannalle kuten BBtäkin.
Ottakaakin joku taktiikaksi kehua noita jotka enitenbääsessä ovat, ja sitten kun he ovat kovasti kehuneet, sano lakonisesti muute, olen Ollin kannalla.
[URSA] Galakseja alkoi kuolla luultua aikaisemmin
Re: [URSA] Galakseja alkoi kuolla luultua aikaisemmin
https://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
BB arvostelijan asema on tuollainen. Kaikki sen tietävät. Itse olet osasi valinnut, turha itkeä. Oma syy. Jos haluat olla vastarannankiiski, sinua kohdellaan vastarannankiiskenä.OlliS kirjoitti: ↑08 Huhti 2025, 20:45 Kukaan ei saa työtä, jos ei ole ensin ollut töissä. Ei pääse Samoalta ennen kuin on rahaa ja mistään ei saa rahaa. BBn arvostelijan asema on tällainen. Ajetaan tällaiseksi. Pitäisi olla vertaisarvioitu kirjoitus tiedelehdessä. Sitten kun Lerner kirjoittaa sen se vertaisarvioidaan pois.
Sitten jos sanoo, että tilanne on sellainen. Sanotaan että valehtelee. Sitten kun Neutroni sanoo saman, niin uraa.. HUUTAVAT AIVOPESTYT.Ja minä olen ainoa, joka sanoo sen, totuuden. Ja totuutta ei ole olemassakaan, vaikka on.
Sitten kun saa kirjoituksen tiede lehteen, ai juu sehän todistaa sen lehden huonoksi. Ongelma hoidettu.
Ette te pysty arvioimaan, jotkut teistä minun ajatustani, se on niin hyvä. Sitä osaa arvostella vaan sellainen joka kääntyy sen kannalle kuten BBtäkin.
Ottakaakin joku taktiikaksi kehua noita jotka enitenbääsessä ovat, ja sitten kun he ovat kovasti kehuneet, sano lakonisesti muute, olen Ollin kannalla.
Never trust the Government. Fuck the Government.
Jos sinä rahaa himoitset, niin tiedettä tekemällä et saa haluamaasi. Olet sitten BB:n kannattaja tai vastustaja. Ei sillä ole kenellekään mitään taloudellista merkitystä.
Mutta jos sinä saisit rahaa, niin tuon takia sillä olisi äärettömän vaikea korruptoida kosmologiyhteisöä. Taloudellisesti merkittävillä tieteenaloilla rahan mahti on ihan eri luokkaa.
Sen olen huomannut. Mutta taas tulee mieleen, että haalit opetuslapsia väärästä paikasta. Jossain vaihtoehtohörhömestoilla olisi varmasti paljon enemmän väkeä, johon tuo ajatus "tieteen tekijät ovat korruptoituneita tomppeleita" uppoaa kuin tullitariffi magavouhottajaan, ja yleistiedon taso niin surkea, että sinun löytämäsi "totuudet" voivat näyttää kiinnostavilta. Oikeasta tieteestä kiinnostuneet ovat usein varsin penseitä tuolle hörhösoopalle.Ette te pysty arvioimaan, jotkut teistä minun ajatustani, se on niin hyvä. Sitä osaa arvostella vaan sellainen joka kääntyy sen kannalle kuten BBtäkin.
BB:kin tuli valtavirraksi "puun takaa" runsas 100 vuotta sitten, kuten sinun arvosteluyrityksesi. BB:ssä oli kuitenkin ideaa, sinulla ei.OlliS kirjoitti: ↑08 Huhti 2025, 20:45 Kukaan ei saa työtä, jos ei ole ensin ollut töissä. Ei pääse Samoalta ennen kuin on rahaa ja mistään ei saa rahaa. BBn arvostelijan asema on tällainen. Ajetaan tällaiseksi. Pitäisi olla vertaisarvioitu kirjoitus tiedelehdessä. Sitten kun Lerner kirjoittaa sen se vertaisarvioidaan pois.
Viittaatko nyt ACG:hen? Se EI OLE vertaisarvioitu tiedelehti, vaan hörhöjen kokoontumispaikka. Onko siellä arvostettuja tiedemiehiä lainkaan? Saat mainita nimeltä.OlliS kirjoitti: Sitten kun saa kirjoituksen tiede lehteen, ai juu sehän todistaa sen lehden huonoksi. Ongelma hoidettu.
Nähtävästi KUKAAN ei osaa arvostaa ajatustasi, kun et ole vielä päässyt parrasvaloihin.OlliS kirjoitti: Ette te pysty arvioimaan, jotkut teistä minun ajatustani, se on niin hyvä. Sitä osaa arvostella vaan sellainen joka kääntyy sen kannalle kuten BBtäkin.
Ei hörhöt kelpaa, jos identiteetti vaatii tiedeyhteisön tunnustusta ja arvostusta. Surullinen ristiriita, joka ei tule ratkeamaan.Neutroni kirjoitti: ↑08 Huhti 2025, 21:10 . Mutta taas tulee mieleen, että haalit opetuslapsia väärästä paikasta. Jossain vaihtoehtohörhömestoilla olisi varmasti paljon enemmän väkeä, johon tuo ajatus "tieteen tekijät ovat korruptoituneita tomppeleita" uppoaa kuin tullitariffi magavouhottajaan, ja yleistiedon taso niin surkea, että sinun löytämäsi "totuudet" voivat näyttää kiinnostavilta. Oikeasta tieteestä kiinnostuneet ovat usein varsin penseitä tuolle hörhösoopalle.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon