Kissatäti kirjoitti: ↑03 Huhti 2025, 12:50
Mistä saa voimia toimia katastrofien seuratessa toinen toistaan jatkuvalla syötöllä? Tekisi mieli vaan nukkua ja herätä ja huomata että kaikki on pahaa unta, mutta se ei nyt vaan käy. Kukaan ei kuitenkaan ole kuollut, mutta muuten vastustaa ihan tonnilla. Miten te olette jaksaneet isot vastustukset, sairaudet ja talouteen liittyvät isot vahingot?
Jos ei mikään muu auta niin keksi itsellesi "voimasana", jolla viet ajatukset muualle kun rupeaa liiaksi se olo tökkimään.
Tuossa on pari humoristista esimerkkiä voimasanoista:
Goosfraba!
Woosah
Mutta siis ihan vakavissaan, niin ikävä kuulla jos olet kohdannut katastrofeja elämässä. Ne on vaan jotenkin kestettävä, koska niille et itse mitään voi. Toki homma tökkii, ketuttaa, ja saattaa viedä ne paljon puhutut henkiset voimatkin jos se liiaksi koettelee. Itsekin kohdannut elämässä kaikenlaista, mutta loppupeleissä olen aina yrittänyt ajatella ne pahat asiat pois mielestäni, jottei ne vaivaa mua 24/7. Eli on varmaankin luonnollista että vastoinkäymiset ketuttaa, mutta niissä ketutuksissa ei saa antaa itsensä rypeä liian pitkään kerrallaan. Jos näin käy, niin käytä vaikkapa voimasanaa ja yritä ajatella välillä jotakin muutakin.
Ei tää nyt paljoa ollut, mutta jotakin.