Omalle äidille taivaan kotiin

Tästä on selvästi kahta linjaa. Minun porukoissa päivä on kaikkien äitien ja ilman muuta perheen äitejä onnitellaan. Omaa tietysti (meillä aika pienesti) juhlien, mutta vaimot, mummot, miniät saavat osansa, vähintään onnentoivotukset. Sama isänpäivänä.Minimus Yahves kirjoitti: ↑11 Touko 2025, 06:35 Meillä ei tiedetä kuuluuko mun juhlia jotenkin lapsen äitiä, ku on mulla omakin äiti.
No ostin nyt silti kimpun ja vähän lohta leivälle, kun ei vauvasta vielä ole osallistumaan äitinsä juhlintoihin.
Kahvit lataan valmiiksi, mutta nukun kun on juoma-aika.
Samoilla linjoilla MooMin kanssa. Hän on lapsesi äiti ja minusta sinun tulisi huomioida ainakin niin kauan kunnes lapsi kasvaa ja sitten onnittelette ja herätätte yhdessä kun lapsonen kasvaa isommaksi. Niin meillä on ainakin aina ollut että mies osallistuu äiteinpäiväjuttuihin ihan täpöllä.MooM kirjoitti: ↑11 Touko 2025, 07:26Tästä on selvästi kahta linjaa. Minun porukoissa päivä on kaikkien äitien ja ilman muuta perheen äitejä onnitellaan. Omaa tietysti (meillä aika pienesti) juhlien, mutta vaimot, mummot, miniät saavat osansa, vähintään onnentoivotukset. Sama isänpäivänä.Minimus Yahves kirjoitti: ↑11 Touko 2025, 06:35 Meillä ei tiedetä kuuluuko mun juhlia jotenkin lapsen äitiä, ku on mulla omakin äiti.
No ostin nyt silti kimpun ja vähän lohta leivälle, kun ei vauvasta vielä ole osallistumaan äitinsä juhlintoihin.
Ilman muuta vaimoa kannattaa huomioida, varsinkin eka vuonna äitinä. Ja jatkossakin.
Kannattaa joo.MooM kirjoitti: ↑11 Touko 2025, 07:26Tästä on selvästi kahta linjaa. Minun porukoissa päivä on kaikkien äitien ja ilman muuta perheen äitejä onnitellaan. Omaa tietysti (meillä aika pienesti) juhlien, mutta vaimot, mummot, miniät saavat osansa, vähintään onnentoivotukset. Sama isänpäivänä.Minimus Yahves kirjoitti: ↑11 Touko 2025, 06:35 Meillä ei tiedetä kuuluuko mun juhlia jotenkin lapsen äitiä, ku on mulla omakin äiti.
Ilman muuta vaimoa kannattaa huomioida, varsinkin eka vuonna äitinä. Ja jatkossakin.
Laulun alkuperästä on kaksi ristiriitaista selitystä. McCartney itse on sanonut, että hän sai idean kappaleeseen "Let It Be" nähtyään unta äidistään Mary Patricia McCartneysta , joka kuoli syöpään vuonna 1956, kun Paul oli neljäntoista. McCartney sanoi myöhemmin: "Oli hienoa että hän vieraili luonani. Tunsin itseni hyvin siunatuksi, että näin tuon unen. Niinpä se sai minut kirjoittamaan 'Let It Be'." Myöhemmässä haastattelussa hän sanoi äitinsä kertomasta unesta: "Kaikki järjestyy, anna sen vain olla." Vaikka sitä tulkitaan laajalti viittaukseksi Neitsyt Mariaan , erityisesti ilmestyslauluun, McCartney on tyypillisesti vastannut, että kuulijat voivat tulkita laulun haluamallaan tavalla.