Rahat tulee huumeista. Rahat kun ottaa pois, niin harvempi voi tulla toimeen rötöksillä. Ja pillua on myynnissä vähemmän jos ollenkaan.Heinikari kertoo, että Helsingissä järjestäytyneen rikollisuuden tutkinnan kärkenä ovat nimenomaan törkeät huumausainerikokset. Huumausainekauppa on rikollisryhmien pääasiallinen toimeentulon lähde, josta tulevat isoimmat rahat. Huumekauppaa tutkimalla poliisi pystyy paljastamaan myös muuta törkeää rikollisuutta, kuten väkivaltarikollisuutta, ampuma-aserikoksia ja kiristyksiä.
– Jos ryhmät pääsevät vapaasti tekemään huumerikoksia, ne vahvistuvat ja rikastuvat, ja sitten voi olla äkkiä käsillä ongelmia, jotka liittyvät väkivaltaan.
Huumeet apteekkiin myyntiin nimellistä korvausta vastaan
Re: Huumeet apteekkiin myyntiin nimellistä korvausta vastaan
- KultaKikkare
- Reactions:
No vielä 50-luvulla proviisorit valmistivat pulvereita ja pakkasivat pusseihin apteekkien takahuoneessa. Orion valmisti ja valmistaa heroiinia vieläkin, ainakin melkein samaa tavaraa.Tonttu kirjoitti: ↑13 Heinä 2024, 12:25Mistä se alko ostaisi huumeet? Ei taida löytyä meiltä huumeen tuottajia tai tuontifirmoja.xXx kirjoitti: ↑13 Heinä 2024, 11:39Alko olisi hyvä, niillä on jakelua joka kolkassa Suomea. Ja kun viinitkin ja lopulta viinat siirtyy kauppoihin, alkosta tulisi oiva valtion huumekartellin pyörittäjä.Neutroni kirjoitti: ↑13 Heinä 2024, 11:07Alko olisi paljon parempi myyntikanava. Huumekauppa pitäisi pitää absoluuttisena valtion monopolina (jotain omaan käyttöön tapahtuvaa harrastetuotantoa lukuunottamatta).
Taitaa sinun hepohemmosi olla joku elokuva- tai 80-luvun huumevalistushahmo. Hepohemmot ovat hyvin säyseitä kun niillä on kamaa ja jos sitä saisi järkihintaan Alkosta niillä voisi olla baarikaapissa kuukauden varasto.
Päihdekannabista voi helposti kasvattaa Suomessa keinovalolla. Unikot kasvaa kesällä hyvin ulkona. Kokapensaan lehtiä kannattaa ostaa paaleissa sieltä missä kasvavat ulkona luonnollisesti, saatais niidenkin viljelijöille ihmisoikeudet.
Valmistaminen ei olisi mikään ongelma. Melkein samoja mömmöjä saa reseptillä apteekeista nytkin.
Be stronger than your excuses
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Kyllä niitä löytyy ulkona kukkivia päihdehamppulaatujakin. Unikoista saadaan raakaoopiumia mutta kokapensas ei liene suostu Suomessa kasvamaan, siten maahantuonti Etelä-Amerikasta olisi välttämätöntä. Ja juu kyllä, ne mummun koristeunikot on niitä ihan samoja päihdeunikoita kuin mitä terroristit kielsivät kasvattamasta Afganistanissa, kunnes USA vapautti oopiumin tuotannon.KultaKikkare kirjoitti: ↑14 Heinä 2024, 11:37No vielä 50-luvulla proviisorit valmistivat pulvereita ja pakkasivat pusseihin apteekkien takahuoneessa. Orion valmisti ja valmistaa heroiinia vieläkin, ainakin melkein samaa tavaraa.Tonttu kirjoitti: ↑13 Heinä 2024, 12:25Mistä se alko ostaisi huumeet? Ei taida löytyä meiltä huumeen tuottajia tai tuontifirmoja.xXx kirjoitti: ↑13 Heinä 2024, 11:39Alko olisi hyvä, niillä on jakelua joka kolkassa Suomea. Ja kun viinitkin ja lopulta viinat siirtyy kauppoihin, alkosta tulisi oiva valtion huumekartellin pyörittäjä.Neutroni kirjoitti: ↑13 Heinä 2024, 11:07Alko olisi paljon parempi myyntikanava. Huumekauppa pitäisi pitää absoluuttisena valtion monopolina (jotain omaan käyttöön tapahtuvaa harrastetuotantoa lukuunottamatta).
Taitaa sinun hepohemmosi olla joku elokuva- tai 80-luvun huumevalistushahmo. Hepohemmot ovat hyvin säyseitä kun niillä on kamaa ja jos sitä saisi järkihintaan Alkosta niillä voisi olla baarikaapissa kuukauden varasto.
Päihdekannabista voi helposti kasvattaa Suomessa keinovalolla. Unikot kasvaa kesällä hyvin ulkona. Kokapensaan lehtiä kannattaa ostaa paaleissa sieltä missä kasvavat ulkona luonnollisesti, saatais niidenkin viljelijöille ihmisoikeudet.
Valmistaminen ei olisi mikään ongelma. Melkein samoja mömmöjä saa reseptillä apteekeista nytkin.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Itse olen kahden vaiheilla tuossa huumeiden laillistamisessa. Huumeiden vastaista sotaa ei vapaassa yhteiskunnassa voida voittaa, koska "rajat auki"- käytäntö on ideaali huumevälittäjille ja rikollisille. Mitä vähemmän valvontaa, sitä helpompaa on huumeidenvälittäjien tms. rikollisten elämä, jokainen tuon tajuaa.
En kannabiksesta välittäisi, vaikka ongelma sekin on (Joskus itsellänikin huvia)! Mutta kovia huumeita voitaisiin estää vain tosi kovilla rajaturvallisuuden rajoituksilla. Ei siihen olla valmiita. En itse kykene kehittämään hyviä rajakäytäntöjä, eikä näköjään kukaan muukaan!
En kannabiksesta välittäisi, vaikka ongelma sekin on (Joskus itsellänikin huvia)! Mutta kovia huumeita voitaisiin estää vain tosi kovilla rajaturvallisuuden rajoituksilla. Ei siihen olla valmiita. En itse kykene kehittämään hyviä rajakäytäntöjä, eikä näköjään kukaan muukaan!
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Tässä on oltu pyramidin huipulla, toivon että saa Miika pidettyä itsensä raittiina. Iso osa ongelmista pyörii huumausainepisneksen rikollisuudessa ja meno on sitten kaikilta osin "no limits". Jos on paikkoja mitä Miika väittää, niin ei voi olla vittu mahdollista, että sheriffit vetää maijoilla pillurallia ja suurin asioihin puuttumisryhmä on liikenne todellisten ongelmien sijaan. Kaiken maailman syrjäytymis paska ei auta, kun kaverit viedeen kivaan vesipiippu paikkaan ja yritetään kaikin tavoin peittää, että kohta oot muuten koukussa ja sulta viedään kaikki, elämä mukaan luettuna. Vituttaa.
Peukku loppusijoituksena ei vaikuta ollenkaan hyvältä pisnesten kannalta. Pelkäämpä vain, ettei ole niillä rikollisorganisaatioilla kykyä miettiä tulevaa. Pitää saada myytyä se paska mitä saatiin. Kaikki vastuu tarjonnasta on sälytetty rikollisille, voimme varmasti luottaa että hoitavat tehtävän mallikkaasti. Ei oo muuten viimeiseen puoleenvuoteenkaan tapahtunut mitään, mikä millään tavoin olisi ratkaisemassa huumeongelmia. Toki, komiteoita on ja konsultit ja kukkahattutädit on päässeet liksansa kuittaamaan.
Tällä hetkelläkin siellä myydään pillua, jotta saadaan huumeita. Ja joku saa turpaan.
Peukku loppusijoituksena ei vaikuta ollenkaan hyvältä pisnesten kannalta. Pelkäämpä vain, ettei ole niillä rikollisorganisaatioilla kykyä miettiä tulevaa. Pitää saada myytyä se paska mitä saatiin. Kaikki vastuu tarjonnasta on sälytetty rikollisille, voimme varmasti luottaa että hoitavat tehtävän mallikkaasti. Ei oo muuten viimeiseen puoleenvuoteenkaan tapahtunut mitään, mikä millään tavoin olisi ratkaisemassa huumeongelmia. Toki, komiteoita on ja konsultit ja kukkahattutädit on päässeet liksansa kuittaamaan.
Tällä hetkelläkin siellä myydään pillua, jotta saadaan huumeita. Ja joku saa turpaan.
Mitään monimutkaista ei tarvi edes koittaa. Muuleja on riittämiin. Ei tarvita pienoissukellusveneitä tähän. Ei edes mitään droonihommia tai vastaavia tarvita. Ja jos alkaa mennä hankalaksi muulien kanssa niin sitten näitä muita, keinot löytyy niin kauan kuin siitä saa fyrkkaa ja se on oma "ammatti".Toope kirjoitti: ↑19 Heinä 2024, 20:55 Itse olen kahden vaiheilla tuossa huumeiden laillistamisessa. Huumeiden vastaista sotaa ei vapaassa yhteiskunnassa voida voittaa, koska "rajat auki"- käytäntö on ideaali huumevälittäjille ja rikollisille. Mitä vähemmän valvontaa, sitä helpompaa on huumeidenvälittäjien tms. rikollisten elämä, jokainen tuon tajuaa.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Miksi se heroinisti kärsisi vieroitusoireista?
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Varmaan samasta syystä, mistä juoppo vapisee krapuloissaan Alkon kassalla.
Mene mene tekel upharsin.
Tietysti kaikki ongelmat ei apteekkimyynnillä ratkeaisi, mutta jos rikollisuus aiheen ympäriltä poistuisi, ei tälläkään huoraa uhkailleella huumediilerillä olisi välttämättä ollut asetta sitten. Vaikuttaa, että peukun käyttäjä oli tässä asiakas, kuka tietää vaikka tuo Miika tuolta videolta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... a3579b8d20– Asiakas olikin joku huumediileri. Hän joutui johonkin tilaan, ehkä psykoosiin, ja luuli, että minä olin joku vastustaja tai vakooja. Hän ei päästänyt minua lähtemään, vaan osoitti minua aseella ja uhkasi tappaa, Helmi kertoo podcastissa.
Ongelmien ja traumojen takia nautintoaineita käytetään. Jos yhteiskunnasta on pudonnut täysin ulkopuolelle (Koulutuksesta, harrastuksista, työelämästä, ihmissuhteista... jne..) niin miksipä ei korvata sitä nautintoaineilla ja keinotodellisuudella? Köyhyyttä ja syrjäytyneisyyttä sietää paljon paremmin kun on nuppi sekaisin. Vai onko jokaisen lapsen toiveuni päätyä myymään alapäätään ja käyttämään heroiinia? Luulen että lapsilla on muita toiveita kunnes todellisuus iskee vasten kasvoja nuoruudessa ja aikuisuudessa.
Ja kyllä kaltaiset seuraa löytävät. Korson piritorilla näyttä olevan todella hauskaa. Mitä nyt välillä poliisit, ambulanssit sekä monosen auto käyvät heitä häiritsemässä. Ihan syyttä. Kyllä pari kalmoa kun muutaman viikon vetäytyisi piritorilla ehkä ihmiset oppisivat ajattelemaan omilla aivoillaan.
Niin kauan kuin markkinat ovat "Rikollisilla" niin kauan tämä on hallitsematonta ja vaarallista käyttäjille. Mutta ihmiset eivät välitä vaikka nuoria kuolee yliannostukseen päivittäin niin kukaan ei ole valmis tekemään yhtään mitään. Kaikkein vähiten poliitikot. Poliisit kiusaavat loppukäyttäjiä ihan kuin asia jotenkin paranisi sillä.
Ja kyllä kaltaiset seuraa löytävät. Korson piritorilla näyttä olevan todella hauskaa. Mitä nyt välillä poliisit, ambulanssit sekä monosen auto käyvät heitä häiritsemässä. Ihan syyttä. Kyllä pari kalmoa kun muutaman viikon vetäytyisi piritorilla ehkä ihmiset oppisivat ajattelemaan omilla aivoillaan.
Niin kauan kuin markkinat ovat "Rikollisilla" niin kauan tämä on hallitsematonta ja vaarallista käyttäjille. Mutta ihmiset eivät välitä vaikka nuoria kuolee yliannostukseen päivittäin niin kukaan ei ole valmis tekemään yhtään mitään. Kaikkein vähiten poliitikot. Poliisit kiusaavat loppukäyttäjiä ihan kuin asia jotenkin paranisi sillä.
Huumeita käytetään koska ne ovat ihan helvetin hauskoja aineita.
Guild can only exist in a person who can act
Kyllä. Rajat-kiinni, niin huumeongelmakin on ratkaistu. Siksi esimerkiksi vankiloissa huumeita käyttää arviolta vain 90% vangeista.Toope kirjoitti: ↑19 Heinä 2024, 20:55 Itse olen kahden vaiheilla tuossa huumeiden laillistamisessa. Huumeiden vastaista sotaa ei vapaassa yhteiskunnassa voida voittaa, koska "rajat auki"- käytäntö on ideaali huumevälittäjille ja rikollisille. Mitä vähemmän valvontaa, sitä helpompaa on huumeidenvälittäjien tms. rikollisten elämä, jokainen tuon tajuaa.
-
Brainwashed
- Reactions:
FACEPALMMoilanen kirjoitti: ↑26 Touko 2025, 14:49Kyllä. Rajat-kiinni, niin huumeongelmakin on ratkaistu. Siksi esimerkiksi vankiloissa huumeita käyttää arviolta vain 90% vangeista.Toope kirjoitti: ↑19 Heinä 2024, 20:55 Itse olen kahden vaiheilla tuossa huumeiden laillistamisessa. Huumeiden vastaista sotaa ei vapaassa yhteiskunnassa voida voittaa, koska "rajat auki"- käytäntö on ideaali huumevälittäjille ja rikollisille. Mitä vähemmän valvontaa, sitä helpompaa on huumeidenvälittäjien tms. rikollisten elämä, jokainen tuon tajuaa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Rajat kiinni on luonnollisesti ratkaisu jokaiseen ongelmaan.Moilanen kirjoitti: ↑26 Touko 2025, 14:49Kyllä. Rajat-kiinni, niin huumeongelmakin on ratkaistu. Siksi esimerkiksi vankiloissa huumeita käyttää arviolta vain 90% vangeista.Toope kirjoitti: ↑19 Heinä 2024, 20:55 Itse olen kahden vaiheilla tuossa huumeiden laillistamisessa. Huumeiden vastaista sotaa ei vapaassa yhteiskunnassa voida voittaa, koska "rajat auki"- käytäntö on ideaali huumevälittäjille ja rikollisille. Mitä vähemmän valvontaa, sitä helpompaa on huumeidenvälittäjien tms. rikollisten elämä, jokainen tuon tajuaa.
Mene mene tekel upharsin.
Eiku se on joku roti joka ratkaisee kaikki ongelmat.
Oma ongelmani on esimerkiksi etten tiedä mikä roti on, joten en osaa erotella niitä toisistaan.
Oma ongelmani on esimerkiksi etten tiedä mikä roti on, joten en osaa erotella niitä toisistaan.
Guild can only exist in a person who can act