Paloittelumurhasta elinkautisen istunut (?) Hyvönen joutui henkirikoksen uhriksi
Re: Paloittelumurhasta elinkautisen istunut (?) Hyvönen joutui henkirikoksen uhriksi
Niitä vankeja jotka kertovat vankilan pelastaneen heidän henkensä on pilvin pimein ja selitys on aina että päihteet olisivat muuten vieneet mennessään.
Tää on niin selvä keissi kuin olla ja voi.
Tää on niin selvä keissi kuin olla ja voi.
Guild can only exist in a person who can act
Re: Paloittelumurhasta elinkautisen istunut (?) Hyvönen joutui henkirikoksen uhriksi
Suomessakin hinnat ovat korkeita koska tarjontaa ei ole ollut. Nyt niitä alkaa temupakettien lomassa virtaamaan tännekin ja 30€/g ollaan jo 20€/g amfetamiinissa esimerkiksi. Halvemmallakin toki saa. Eipä tästä ole kauaa kun eräs tuttu halusi minut mukaan myymään peukkua ja olisin voinut myydä sitä hyvällä katteella 120€/g normaaliin 200€/g verrattuna, mutta en jaksa peukkunistejä ja kieltäydyin. Peukkua virtaa nyt kiitettävään tahtiin Suomeen. Peukku kun on sellainen aine, että vitutus lähtee sen sileän tien, niin voi myydä persettäänkin ilman traumoja halvalla likaisillekin otuksille.
Tosin järjestin itselleni muutaman diilerin sillä ehdolla että myyvät minulle 100€/g peukkua kun joskus sitä ostan. Sanoin että jos eivät myy, etsin jonkun joka myy ja sitten teitä on monta kilpailemassa ja katteet tippuu joka tapauksessa, ellette sitten taistele reviiristänne asein, joka on epäterveellinen elämänasenne.
Tosin järjestin itselleni muutaman diilerin sillä ehdolla että myyvät minulle 100€/g peukkua kun joskus sitä ostan. Sanoin että jos eivät myy, etsin jonkun joka myy ja sitten teitä on monta kilpailemassa ja katteet tippuu joka tapauksessa, ellette sitten taistele reviiristänne asein, joka on epäterveellinen elämänasenne.
Viimeksi muokannut Kohina, 31 Touko 2025, 09:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voisin laittaa omat peukkuhuora telegram ryhmänkin tänne.
Varmaan tuomitsette mut, mutta mä oon ylpeä itsestäni. 500€ pääomalla voitin maahantuojien luottamuksen ja sitten kaivoin telegramista myyjät. Yhdenkään nimeä en edes tiedä, eivätkä he minun. Voisin tehdä vitusti tuohta, mutta meh. Savut silloin tällöin on tarpeeksi.
"Peukku" voi slangissa viitata myös **tupakkaan** tai **savukkeeseen**, mutta se ei yleensä tarkoita mitään kovakuntoista huumetta. Joissain piireissä sanaa on käytetty kuitenkin epävirallisesti viittaamaan **hasikseen** (hash, kannabiksen tiiviste), mutta tämä käyttö on harvinaista eikä yleisesti tunnettua.
Yleisimmin "peukku" tarkoittaa kuitenkin **peukaloa** tai **tupakkaa**, joten jos joku puhuu "peukusta" huumekontekstissa, se saattaa olla paikallinen slangin käyttö tai viittaus johonkin lievempään aineeseen (kuten kannabiksen johdannaiseen).
Jos kyse on jostain tietystä huumekulttuurin ilmaisusta, voitko kertoa lisää kontekstia? Voin auttaa tarkemmin!
Huomio: Huumeiden käyttö on vaarallista ja laitonta. Jos sinulla tai jollakin läheiselläsi on ongelmia päihteiden kanssa, kannattaa hakea apua esim. **A-klinikalta** (puh. 09 471 977) tai **Mielenterveysseuralta** (puh. 010 195 202).
Yleisimmin "peukku" tarkoittaa kuitenkin **peukaloa** tai **tupakkaa**, joten jos joku puhuu "peukusta" huumekontekstissa, se saattaa olla paikallinen slangin käyttö tai viittaus johonkin lievempään aineeseen (kuten kannabiksen johdannaiseen).
Jos kyse on jostain tietystä huumekulttuurin ilmaisusta, voitko kertoa lisää kontekstia? Voin auttaa tarkemmin!
Huomio: Huumeiden käyttö on vaarallista ja laitonta. Jos sinulla tai jollakin läheiselläsi on ongelmia päihteiden kanssa, kannattaa hakea apua esim. **A-klinikalta** (puh. 09 471 977) tai **Mielenterveysseuralta** (puh. 010 195 202).
Murhasta ainoa tuomio taitaa olla elinkautinen, mikäli ei todeta varttihulluksi. Maksimi vuosituomio taas on 15 vuotta, eli jos teot menee tappoina, on aivan sama kuinka monta tappoa tekee 15 vuotta enempää ei voi saada.
Paitsi jos todetaan "täyshulluksi", niin voidaan laittaa määräämättömäksi ajaksi vankimielisairaalaan.
- KultaKikkare
- Reactions:
Alfa-PVPLyde19 kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 09:43 "Peukku" voi slangissa viitata myös **tupakkaan** tai **savukkeeseen**, mutta se ei yleensä tarkoita mitään kovakuntoista huumetta. Joissain piireissä sanaa on käytetty kuitenkin epävirallisesti viittaamaan **hasikseen** (hash, kannabiksen tiiviste), mutta tämä käyttö on harvinaista eikä yleisesti tunnettua.
Huomio: Huumeiden käyttö on vaarallista ja laitonta. Jos sinulla tai jollakin läheiselläsi on ongelmia päihteiden kanssa, kannattaa hakea apua esim. **A-klinikalta** (puh. 09 471 977) tai **Mielenterveysseuralta** (puh. 010 195 202).![]()
https://paihdelinkki.fi/tietopankki/tie ... /alfa-pvp/
Be stronger than your excuses
Peukku on alfa-pvp:tä. Peukalo ylöspäin yläkertaa, eli keulaa, eli kokaiinia. Peukalo alaspäin alakertaa, eli amfetamiinia.
Ja tosiaan olkaa varovaisia sen kanssa. Hirveetä myrkkyä, paitsi satunnaiskäytössä hyvä lääke vitutukseen. En silti suosittele. En tosin vitutustakaan, siihenkin kun voi kuolla itsensä lisäksi moni muu ympärillä.
Jos jotain kertoo aineesta jotain, niin se että tein bänät luomani hirviön kanssa. Silti, it's alive. Opa olisi tarvinnut samaan 100k€.
Ja tosiaan olkaa varovaisia sen kanssa. Hirveetä myrkkyä, paitsi satunnaiskäytössä hyvä lääke vitutukseen. En silti suosittele. En tosin vitutustakaan, siihenkin kun voi kuolla itsensä lisäksi moni muu ympärillä.
Jos jotain kertoo aineesta jotain, niin se että tein bänät luomani hirviön kanssa. Silti, it's alive. Opa olisi tarvinnut samaan 100k€.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
No en mä tiedä mitä Subutex maksaa täällä ulkona eli on sitä vankilassa enemmän. Muutenhan mä tietäisin.Kohina kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:45Vänkäämään vastaan? Kunhan kokemuksesta tiedän ettei vankilassa ole paljoa huumeita, jonka huomaa jo hinnassa. 150€ subu on paljon enemmän kuin 20€ nappi, jota se on ulkopuolella. Se on kysynnän ja tarjonnan laki.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:25Itte sä tässä vänkäät. Mun pointti nyt ylipäätään oli se että jos kerran vankilassakin on helppo hankkia huumeita niin miten ne pystyttäisiin muka kieltämään täällä ulkopuolellakaan. JA sä rupesit vänkäämään vastaan. Uskotko siis että kieltolaki tulee toimimaan joskus vai mitä vittua?Kohina kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:20Mitä vittua sä paviaani vänkäät. Ilmaisuus oli asemani ansiota. Tein palveluksia ja siitä haluttiin maksaa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:18Ilmatteeks tarjottiin mutta ei ollut helppoa hankkia huumeita. Jep jep.Kohina kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:17Olet väärässä, yksinkertaista. Olen istunut vankilassa 17kk ja talojen tavat tulivat kyllä tutuiksi. Itse kieltäydyin ilmaisista huumeista vedoten päätökseeni olla selvinpäin ekaa kertaa elämässäni sen ajan, joka otettiin kunnioituksella vastaan.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:15Enhän siirtele.Kohina kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:14Siirtelet maalitolppia, mutta aika kiven alla ne huumeet vankilassa ovat, kuten hinnoista voi päätellä. Kysyntä on paljon kovempaa kuin tarjonta.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:02"Helppo" = Ei tarvitse sopia kenenkään kanssa treffejä minnekään maantisillan alle kaatosateessa vaan huumeet toimitetaan suoraan omaan "kämppään" eli selliin. Ei tarvitse etsiä ja jahdata diilereitä vaan se on joku tuttu tyyppi samalta osastolta jonka kaikki tuntee.Kohina kirjoitti: ↑30 Touko 2025, 19:59Ei pidä paikkaansa. Ei ne subut ole 150€ tai varmaan nykyään enemmänkin sen takia että niitä on helppo saada.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑30 Touko 2025, 17:02
Sanovat että missään ei ole niin helppo hankkia huumeita (velaksi) kuin vankilassa. Sitten vielä jotkut kuvittelee että niistä pääsee kieltämällä eroon täällä ulkopuolella.
Ja ota huomioon että 150€ on vangin kk ansiot, eli hinta vastaa paria tonnia ulkopuolella.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Vankilassa on enemmän subua kuin ulkona, koska olet solipsismin riemumaisteri? Olkoot. Ei sun typeryytes mun paattia kaada.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 19:16No en mä tiedä mitä Subutex maksaa täällä ulkona eli on sitä vankilassa enemmän. Muutenhan mä tietäisin.Kohina kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:45Vänkäämään vastaan? Kunhan kokemuksesta tiedän ettei vankilassa ole paljoa huumeita, jonka huomaa jo hinnassa. 150€ subu on paljon enemmän kuin 20€ nappi, jota se on ulkopuolella. Se on kysynnän ja tarjonnan laki.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:25Itte sä tässä vänkäät. Mun pointti nyt ylipäätään oli se että jos kerran vankilassakin on helppo hankkia huumeita niin miten ne pystyttäisiin muka kieltämään täällä ulkopuolellakaan. JA sä rupesit vänkäämään vastaan. Uskotko siis että kieltolaki tulee toimimaan joskus vai mitä vittua?Kohina kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:20Mitä vittua sä paviaani vänkäät. Ilmaisuus oli asemani ansiota. Tein palveluksia ja siitä haluttiin maksaa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:18Ilmatteeks tarjottiin mutta ei ollut helppoa hankkia huumeita. Jep jep.Kohina kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:17Olet väärässä, yksinkertaista. Olen istunut vankilassa 17kk ja talojen tavat tulivat kyllä tutuiksi. Itse kieltäydyin ilmaisista huumeista vedoten päätökseeni olla selvinpäin ekaa kertaa elämässäni sen ajan, joka otettiin kunnioituksella vastaan.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:15Enhän siirtele.Kohina kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:14Siirtelet maalitolppia, mutta aika kiven alla ne huumeet vankilassa ovat, kuten hinnoista voi päätellä. Kysyntä on paljon kovempaa kuin tarjonta.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Touko 2025, 08:02"Helppo" = Ei tarvitse sopia kenenkään kanssa treffejä minnekään maantisillan alle kaatosateessa vaan huumeet toimitetaan suoraan omaan "kämppään" eli selliin. Ei tarvitse etsiä ja jahdata diilereitä vaan se on joku tuttu tyyppi samalta osastolta jonka kaikki tuntee.
Ja ota huomioon että 150€ on vangin kk ansiot, eli hinta vastaa paria tonnia ulkopuolella.