Jorma... On siinä kanssa miehen nimi. Niin kuin Jyrki. Mutta mieluumin Jyrki kuin Jorma. Aina jorma pystyssä..
Miesten mies, siis Jorma Ollila? Täys vajakki ja tuhosi Nokian.
Jorma... On siinä kanssa miehen nimi. Niin kuin Jyrki. Mutta mieluumin Jyrki kuin Jorma. Aina jorma pystyssä..
Poliitikot on kyllä ihan järjestään melko älykästä porukkaa, ja Purra helposti yli 130.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 18:41 Voisin tehdä listan Suomen vajakeista. Se olisi kyllä aika pitkä. Keskisarja, Ollila... Mutta aluksi noin. Idiootteja tähn maahan kyllä mahtuu ja vieläpä päättävissä asemissa. Orpo ja Purra myös. Purra väitti kiven kovaan mulle että hänellä on kanssa yli 130 ÄO. Ehkäpä jossain unissa. Jos Purra yltää 110 niin on jo tosi kova yllätys. Me olemme vain idioottien hallinnasssa, ei muuta.
Meinaatko, että nuo luonteenpiirteet ja käyttäytymistavat ovat epänaisellisia?Kissatäti kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:42 Rotevuus, vahvuus, suojeleminen, järjen käyttö, ruumiillisen työn tekeminen, sitkeys, sisu, kuunteleminen (oikeasti), ongelmien suora kohtaaminen ja niihin ratkaisun etsintä, rehellisyys, reiluus, ruokahalu, osaavuus osissa kotiaskareita, kiinnostus tekniikasta, taitavuus kädentöissä. Miten nämä ovat muka muuttuneet?
Salli mun nauraa. Jos Purra on yli 130 mä oon 80.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:40Poliitikot on kyllä ihan järjestään melko älykästä porukkaa, ja Purra helposti yli 130.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 18:41 Voisin tehdä listan Suomen vajakeista. Se olisi kyllä aika pitkä. Keskisarja, Ollila... Mutta aluksi noin. Idiootteja tähn maahan kyllä mahtuu ja vieläpä päättävissä asemissa. Orpo ja Purra myös. Purra väitti kiven kovaan mulle että hänellä on kanssa yli 130 ÄO. Ehkäpä jossain unissa. Jos Purra yltää 110 niin on jo tosi kova yllätys. Me olemme vain idioottien hallinnasssa, ei muuta.
Mutta kohdeyleisön eli äänestäjien keskiälykkyys on n. 100 ja sinne kansan syviin riveihin se jargoni on suunnattu. Koita itse tulla valituksi eduskuntaan.
Niin no en mutta ne ilmenevät hieman eri tavoin naisilla ja miehillä. Nuo laittamani taitavat olla lähinnä ominaisuuksia joita isälläni oliMooM kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:46Meinaatko, että nuo luonteenpiirteet ja käyttäytymistavat ovat epänaisellisia?Kissatäti kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:42 Rotevuus, vahvuus, suojeleminen, järjen käyttö, ruumiillisen työn tekeminen, sitkeys, sisu, kuunteleminen (oikeasti), ongelmien suora kohtaaminen ja niihin ratkaisun etsintä, rehellisyys, reiluus, ruokahalu, osaavuus osissa kotiaskareita, kiinnostus tekniikasta, taitavuus kädentöissä. Miten nämä ovat muka muuttuneet?
Meinaatko että yli 180 sitten? En usko, ei se nerolta vaikuta.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:46Salli mun nauraa. Jos Purra on yli 130 mä oon 80.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:40Poliitikot on kyllä ihan järjestään melko älykästä porukkaa, ja Purra helposti yli 130.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 18:41 Voisin tehdä listan Suomen vajakeista. Se olisi kyllä aika pitkä. Keskisarja, Ollila... Mutta aluksi noin. Idiootteja tähn maahan kyllä mahtuu ja vieläpä päättävissä asemissa. Orpo ja Purra myös. Purra väitti kiven kovaan mulle että hänellä on kanssa yli 130 ÄO. Ehkäpä jossain unissa. Jos Purra yltää 110 niin on jo tosi kova yllätys. Me olemme vain idioottien hallinnasssa, ei muuta.
Mutta kohdeyleisön eli äänestäjien keskiälykkyys on n. 100 ja sinne kansan syviin riveihin se jargoni on suunnattu. Koita itse tulla valituksi eduskuntaan.
Purra on täysi vajakki. Ja tunnistan ne helvetin helposti.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:49Meinaatko että yli 180 sitten? En usko, ei se nerolta vaikuta.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:46Salli mun nauraa. Jos Purra on yli 130 mä oon 80.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:40Poliitikot on kyllä ihan järjestään melko älykästä porukkaa, ja Purra helposti yli 130.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 18:41 Voisin tehdä listan Suomen vajakeista. Se olisi kyllä aika pitkä. Keskisarja, Ollila... Mutta aluksi noin. Idiootteja tähn maahan kyllä mahtuu ja vieläpä päättävissä asemissa. Orpo ja Purra myös. Purra väitti kiven kovaan mulle että hänellä on kanssa yli 130 ÄO. Ehkäpä jossain unissa. Jos Purra yltää 110 niin on jo tosi kova yllätys. Me olemme vain idioottien hallinnasssa, ei muuta.
Meinaatko että kyllä vajakki vajakin tunnistaa.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:50Purra on täysi vajakki. Ja tunnistan ne helvetin helposti.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:49Meinaatko että yli 180 sitten? En usko, ei se nerolta vaikuta.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:46Salli mun nauraa. Jos Purra on yli 130 mä oon 80.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 20:40Poliitikot on kyllä ihan järjestään melko älykästä porukkaa, ja Purra helposti yli 130.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 18:41 Voisin tehdä listan Suomen vajakeista. Se olisi kyllä aika pitkä. Keskisarja, Ollila... Mutta aluksi noin. Idiootteja tähn maahan kyllä mahtuu ja vieläpä päättävissä asemissa. Orpo ja Purra myös. Purra väitti kiven kovaan mulle että hänellä on kanssa yli 130 ÄO. Ehkäpä jossain unissa. Jos Purra yltää 110 niin on jo tosi kova yllätys. Me olemme vain idioottien hallinnasssa, ei muuta.