Mikä on nykyään miehistä?

Keskustelua miesten ongelmista, miehisyydestä, yms.
MooM
Reactions:

Re: Mikä on nykyään miehistä?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Pattinero kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:42
MooM kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:34
Pattinero kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:30
Moilanen kirjoitti: 04 Heinä 2025, 09:03
Pattinero kirjoitti: 04 Heinä 2025, 08:43 Eiköhän miehistä, eli maskuliinisuutta ole kaikki se sama kuin on ollut ennenkin. Eli, juuri se, että tekee ne asiat, joihin nainen ei yleensä ole niinkään tottunut. Mutta, sellaisia miehiä ei muuttuneen yhteiskuntarakenteen vuoksi enää paljoa ole. Ja arvostuskin on nykyisin aika lailla eri kuin ennen. Nykyisin paksu lompakko merkitsee paljon enemmän kuin mikään muu asia.

Mutta, kaikkein eniten asiaan vaikuttaa tietenkin vastakkaisen sukupuolen seksuaalinen vetovoima. Jotkut miehet ovat tässä mielessä kuin magneetteja, eli oikeita alfa-uroksia. Sellainen kun purjehtii paikalle, niin eipä ole edes korkeasta älyn tasosta paljoakaan iloa, ellei sitten pelata Trivial Pursuitia.
Paksu lompakko on aina merkinnyt enemmän, kuin mikään muu asia. Tänä päivänä varmaan helpompi erilaisten alakulttuurien heimoedustajien löytää toisensa, mikä on tietty hyvä asia. Kaiken maailman toksiset muka-alfauroksetkin ikävä kyllä löytää seuraajia pölhölaumasta, tyyliin A. Tate ja veljensä.
En oikein usko, että naisten joukossa se Tate on mikään alfa tosiaankaan. Hän on ehkä hyvä esimerkki siitä, ettei paksu lompakkokaan aina ole riittävän hyvä miehisyyden vahvistaja.

Toinen samanlainen taitaa olla se Kanye West. No, ehkä ne tyypit joillekin bimboille (blondeille) on jotain maskuliineja.
Nämä ovat peruskomeita, itsevarmasti käyttäytyviä varakkaita tyyppejä. Ja julkkiksia. Ihan varmasti on alfan asema ja vientiä, ainakin tietyn tyyppisten naisten parissa. Ja täyttävät monta (pinnallista) maskuliinisuuden kuvausta.
Totuutta siitä Tatesta. Kova jätkä, joka painaa nyhveröitä turpaan, hahhah. On ilmeisesti tullut muutama isku liikaa nuppiin siellä potkunyrkkeily-kehässä. Ja käyhän naiset sitäkin katselemassa.

https://yle.fi/a/74-20132368
Ei tuo sulje pois sitä, miten kuvasin tyyppiä.

Vihamielinen niljake, mutta komea, itsevarman oloinen julkkis, mikä riittää monelle.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Phobos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Phobos »

Hommatkaa koira. Johan tulee sosiaalisia suhteita kun ulkoiluttaa sitä. Ainakin itse huomion puistossa tämän. Aina klimppiintyvät yhteen oli millainen karvakasa hihnanpäässä milloinkin. Pitäsköhän hommata tarantellalle valjaat?
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Phobos kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:46 Hommatkaa koira. Johan tulee sosiaalisia suhteita kun ulkoiluttaa sitä. Ainakin itse huomion puistossa tämän. Aina klimppiintyvät yhteen oli millainen karvakasa hihnanpäässä milloinkin. Pitäsköhän hommata tarantellalle valjaat?
Mutuna arvelisin, että ei toimi yhtä hyvin kuin söpö koira :D
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Moilanen
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

Pattinero kirjoitti: 04 Heinä 2025, 08:43 Eiköhän miehistä, eli maskuliinisuutta ole kaikki se sama kuin on ollut ennenkin. Eli, juuri se, että tekee ne asiat, joihin nainen ei yleensä ole niinkään tottunut. Mutta, sellaisia miehiä ei muuttuneen yhteiskuntarakenteen vuoksi enää paljoa ole. Ja arvostuskin on nykyisin aika lailla eri kuin ennen. Nykyisin paksu lompakko merkitsee paljon enemmän kuin mikään muu asia.

Mutta, kaikkein eniten asiaan vaikuttaa tietenkin vastakkaisen sukupuolen seksuaalinen vetovoima. Jotkut miehet ovat tässä mielessä kuin magneetteja, eli oikeita alfa-uroksia. Sellainen kun purjehtii paikalle, niin eipä ole edes korkeasta älyn tasosta paljoakaan iloa, ellei sitten pelata Trivial Pursuitia.
Paksu lompakko on aina merkinnyt enemmän, kuin mikään muu asia. Tänä päivänä varmaan helpompi erilaisten alakulttuurien heimoedustajien löytää toisensa, mikä on tietty hyvä asia. Kaiken maailman toksiset muka-alfauroksetkin ikävä kyllä löytää seuraajia pölhölaumasta, tyyliin A. Tate ja veljensä.
En oikein usko, että naisten joukossa se Tate on mikään alfa tosiaankaan. Hän on ehkä hyvä esimerkki siitä, ettei paksu lompakkokaan aina ole riittävän hyvä miehisyyden vahvistaja.

Toinen samanlainen taitaa olla se Kanye West. No, ehkä ne tyypit joillekin bimboille (blondeille) on jotain maskuliineja.
Juu en mäkään usko, mutta aika monelle miespuoliselle luuserille Tate on jonkin sortin esikuva, niin irvokasta kuin se onkin.
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

MooM kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:44
Pattinero kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:42
MooM kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:34

Nämä ovat peruskomeita, itsevarmasti käyttäytyviä varakkaita tyyppejä. Ja julkkiksia. Ihan varmasti on alfan asema ja vientiä, ainakin tietyn tyyppisten naisten parissa. Ja täyttävät monta (pinnallista) maskuliinisuuden kuvausta.
Totuutta siitä Tatesta. Kova jätkä, joka painaa nyhveröitä turpaan, hahhah. On ilmeisesti tullut muutama isku liikaa nuppiin siellä potkunyrkkeily-kehässä. Ja käyhän naiset sitäkin katselemassa.

https://yle.fi/a/74-20132368
Ei tuo sulje pois sitä, miten kuvasin tyyppiä.

Vihamielinen niljake, mutta komea, itsevarman oloinen julkkis, mikä riittää monelle.
Niin, sinä oletkin ymmärtääkseni nainen, jolloin näet asiat hiukan eri tavoin. Minä olen mies ja umpi hetero.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Phobos kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:41
KultaKikkare kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:35
Phobos kirjoitti: 04 Heinä 2025, 10:30 Tämä on hieman outoa. Meidän keskustelumme ja mitä ilmestyy sosiaaliseen mediaan. Mutta onneksi olen vahvasti PARANOIDI.
Finished with my woman 'cause
She couldn't help me with my mind

Eli silppuriin vaan, siis se nainen. 8-)
Itse se pää on kasattava. Siihen ei naiset tai miehet auta. Tai psykiatrit.
Joo mut muiden pitää kertoa sulle mitä palasia siellä on. Sitä ei yksin pysty tekeen.
Be stronger than your excuses
Phobos
Reactions:

MooM kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:48
Phobos kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:46 Hommatkaa koira. Johan tulee sosiaalisia suhteita kun ulkoiluttaa sitä. Ainakin itse huomion puistossa tämän. Aina klimppiintyvät yhteen oli millainen karvakasa hihnanpäässä milloinkin. Pitäsköhän hommata tarantellalle valjaat?
Mutuna arvelisin, että ei toimi yhtä hyvin kuin söpö koira :D
Mikäs teidän koirassa on vikana??? Paitsi että tykkää pa**a tyynyjä ja ehkä jalkojakin? Entisella kaverilla oli koira joka halusi nylkyttää mun koipea ja vähän kaikkea. Ja repiä mun munat irti.

Meillä oli aikoinaan kissaveljekset. No, toinen sitten eräänä päivä päätti astua toisen. Sitten pallit pois kummaltakin. Johan rauhoittuivat. Eli veljekset vähän homostelivat. Ei siinä sinänsä mitään.

Nauruhymiö lienee tuosta tarantellan valjaista???? :lol:
Viimeksi muokannut Phobos, 04 Heinä 2025, 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phobos
Reactions:

KultaKikkare kirjoitti: 04 Heinä 2025, 12:04
Phobos kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:41
KultaKikkare kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:35
Phobos kirjoitti: 04 Heinä 2025, 10:30 Tämä on hieman outoa. Meidän keskustelumme ja mitä ilmestyy sosiaaliseen mediaan. Mutta onneksi olen vahvasti PARANOIDI.
Finished with my woman 'cause
She couldn't help me with my mind

Eli silppuriin vaan, siis se nainen. 8-)
Itse se pää on kasattava. Siihen ei naiset tai miehet auta. Tai psykiatrit.
Joo mut muiden pitää kertoa sulle mitä palasia siellä on. Sitä ei yksin pysty tekeen.
Tuosta olen täysin eri mieltä. Hoitajat ja psykiatrit ovat korkeintaan "Kätilöitä" jos sitäkään. Potilaan tehtävä on tehdä itse työ.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Moilanen kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:53 aika monelle miespuoliselle luuserille Tate on jonkin sortin esikuva
Oikein kirjoitit; luuserille. Tuollainen on miehen mallina niille, joilla on heikko itsetunto ja alemmuudentunteesta johtuva pelko naisia kohtaan...
"Ennen mä harhailin peltoja pitkin,
pienenä poikana paljonkin itkin.
Tyttöjä katsoin ja kammoksuin..."

Yleensä tuosta kasvetaan iän myötä ulos, mutta Tatella taitaa olla pysyvää vikaa korvien välissä.

Olen kertonut kauan sitten vitsinä, että kyllä Suomesta minua vahvempiakin löytyy, mutta ne on kaikki mun kavereita. Punttimiesten lisäksi olen tuntenut kansaivälisen tason yleisurheilijoita, painijoita ja judokia lukuisilta eri saleilta, joissa olen aikaa viettänyt. Yleensä sillä porukalla uhoaminen vähenee sitä vähemmäksi, mitä menestyneempi kaveri on. Tatella ei jostain syystä ole niin käynyt. Syytä voi vain arvailla.
En tosin tiedä, miten menestynyt Tate oli potkunyrkkeilyurallaan. Onhan sieltä voinut jäädä alemmuuskompleksejakin
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Moilanen kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:53

Juu en mäkään usko, mutta aika monelle miespuoliselle luuserille Tate on jonkin sortin esikuva, niin irvokasta kuin se onkin.
Saakohan Breivik vielä postia sen verran että pari vartijaa joutuu lajittelemaan niitä?
Guild can only exist in a person who can act
Phobos
Reactions:

Juu, kun olin vähän ilkeä kirjoitin että MooMilla on vahva bias koska on nainen. En tarkoittanut pahalla. Ihan hyvä että saa naisnäkökulmaa asiaan. Varsinkin erittäin fiksun naisen näkökulmaa.
Kohina
Reactions:

Phobos kirjoitti: 04 Heinä 2025, 12:12 Juu, kun olin vähän ilkeä kirjoitin että MooMilla on vahva bias koska on nainen. En tarkoittanut pahalla. Ihan hyvä että saa naisnäkökulmaa asiaan. Varsinkin erittäin fiksun naisen näkökulmaa.
Noin kato.
Phobos
Reactions:

Märkäruuti kirjoitti: 04 Heinä 2025, 12:11
Moilanen kirjoitti: 04 Heinä 2025, 11:53 aika monelle miespuoliselle luuserille Tate on jonkin sortin esikuva
Oikein kirjoitit; luuserille. Tuollainen on miehen mallina niille, joilla on heikko itsetunto ja alemmuudentunteesta johtuva pelko naisia kohtaan...
"Ennen mä harhailin peltoja pitkin,
pienenä poikana paljonkin itkin.
Tyttöjä katsoin ja kammoksuin..."

Yleensä tuosta kasvetaan iän myötä ulos, mutta Tatella taitaa olla pysyvää vikaa korvien välissä.

Olen kertonut kauan sitten vitsinä, että kyllä Suomesta minua vahvempiakin löytyy, mutta ne on kaikki mun kavereita. Punttimiesten lisäksi olen tuntenut kansaivälisen tason yleisurheilijoita, painijoita ja judokia lukuisilta eri saleilta, joissa olen aikaa viettänyt. Yleensä sillä porukalla uhoaminen vähenee sitä vähemmäksi, mitä menestyneempi kaveri on. Tatella ei jostain syystä ole niin käynyt. Syytä voi vain arvailla.
En tosin tiedä, miten menestynyt Tate oli potkunyrkkeilyurallaan. Onhan sieltä voinut jäädä alemmuuskompleksejakin
Olen vain hieman Taten urasta kuullut ja kuinka nuoret pojat pitävät häntä jonkin sortin sankarina. Käsittääkseni Tate on täysi luuseri. Outoa tuollainen tyttö/naisviha. Ehkä omassa kengässä on aika monta kiveä eli alemmuuskompleksi ja tuntee tulleensa kohdelluksi kaltoin vastakkaisen sukupuolen osalta?
Kohina
Reactions:

Helvetin hyvä kirjoitus aiheeseen liittyen. Tiedän ettei kukaan lue, mutta haluankin vain jakaa sen.
tumblr_inline_otg7eo4fhL1sh6gwr_1280.jpg
In The Company Of Men (1997) opens in an airport where two middle management guys have just arrived: a bespectacled seborrheic named Howard, and an ex-jock good ol’ boy named...Chad.

Howard walks out of the bathroom. He’s been hit, by a woman, just for asking the time—like, Mountain or Central. “Wait, wait. You're telling me about some sort of unprovoked assault here?” Chad says, “Did she give you the time at least?”

Howard doesn’t laugh. He doesn’t even seem to recognize it as a joke. And therein lies the problem, for him and everyone else.
https://www.tumblr.com/hotelconcierge/1 ... -negatives
Phobos
Reactions:

Kohina kirjoitti: 04 Heinä 2025, 12:19 Helvetin hyvä kirjoitus aiheeseen liittyen. Tiedän ettei kukaan lue, mutta haluankin vain jakaa sen.
tumblr_inline_otg7eo4fhL1sh6gwr_1280.jpg
In The Company Of Men (1997) opens in an airport where two middle management guys have just arrived: a bespectacled seborrheic named Howard, and an ex-jock good ol’ boy named...Chad.

Howard walks out of the bathroom. He’s been hit, by a woman, just for asking the time—like, Mountain or Central. “Wait, wait. You're telling me about some sort of unprovoked assault here?” Chad says, “Did she give you the time at least?”

Howard doesn’t laugh. He doesn’t even seem to recognize it as a joke. And therein lies the problem, for him and everyone else.
https://www.tumblr.com/hotelconcierge/1 ... -negatives
Mistä helvetistä tuo elokuvan nimi on niin kovin tuttu???
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin