R.I.P-ketju

Justis
Reactions:

Re: R.I.P-ketju

Viesti Kirjoittaja Justis »

make kirjoitti: 22 Heinä 2025, 21:57
Henry Borat kirjoitti: 22 Heinä 2025, 21:19
make kirjoitti: 22 Heinä 2025, 21:15 Ozzy näköjään kuollut.

Eikös hän äskettäin keikan heittänyt?
Pari viikkoa sitten oli jäähyväiskeikka, jossa lauloi itse 4 biisiä. Laulu sujui yllättävän hyvin, vaikka muuten oli selvästi heikossa kunnossa.

Silti tuli yllätyksenä, koska ei niin huonolta näyttänyt. Harmi, maailma menetti taas yhden oikean rocktähden.
Se lähtö voi tulla yllättävän nopeasti vaikka olisi edellispäivänä suht hyvissä voimissa.

Se tuli oman faijan kohdalla huomattua.
Ja se lähtö voi tulla yllättävän nuorenakin. Yksi kaverini kuoli 42-vuotiaana sydänkohtaukseen ollessaan varmaan ekaa kertaa ratsastamassa. Yhtäkkiä vain putosi hevosen selästä ja henki pois. Hoikka ja urheilullinen mies, ei tupakoinut ja alkoholiakin hyvin harvoin. Edellisenä päivänä hänet näin kun oltiin yhdessä rullasuksilla vetämässä pientä lenkkiä eikä sille tullut edes kunnolla hiki.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Henry Borat kirjoitti: 22 Heinä 2025, 21:32 Ozzy itse ja yleisö itki, kun lauloi Mama I'm coming home kappaleen jäähyväisiksi

Mietin eilen että entäpä jos konsertti olisikin sovitu kaksi viikkoa myöhemmin järjestettäväksi..No, onneksemme se oli kuitenkin aiemmin ja Ozzy sai arvoisensa jäähyväiset ja me jälkeenjääneet katkeransuloisia muistoja hänestä.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Sepeteus!
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Sepeteus! »

Kuva
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Mihinköhän noitten elämänsä aikana eeppisesti perseilleiden rokkistarojen ja vastaavien julkkisten sosioekonomisesti hyvin laajalla tasolla esiintyvä glorifiointi perustuu? Ihan ok jos tykkää tekemästään musiikista jne, mutta se kaikki muu ihalu on mielestäni epäloogista. Vastaus kallistuu 95% päin...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Brainwashed kirjoitti: 23 Heinä 2025, 14:18 Mihinköhän noitten elämänsä aikana eeppisesti perseilleiden rokkistarojen ja vastaavien julkkisten sosioekonomisesti hyvin laajalla tasolla esiintyvä glorifiointi perustuu? Ihan ok jos tykkää tekemästään musiikista jne, mutta se kaikki muu ihalu on mielestäni epäloogista. Vastaus kallistuu 95% päin...

8-)
Ozzyn elämää tuli seurattua enemmän kuin yleensä tähtien. Inhimillinen pimeyden prinssi. Erikoinen ihminen josta oli vaikea olla pitämättä sen perusteelle mitä sai hänestä kuvaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Minä olen myös sitä mieltä, että kaikki kyynelehtiminen ja yliherkistely joka mediassa ja joka julkkikselta alkaa hiemaan menemään yli. Siis en kiellä Ozzyn vaikutusta rockiin, rock-elkeisiin ja kaikkeen siihen perseilyyn, joka on munkin mielestä aika hienoa, mutta pyhimyksen tekeminen ennen kuin ruumis on kylmennyt, on minusta kummallista. Se on sääli, että nykyisiä itsetuhoisia nuoria rockareita on niin harvassa.
Mene mene tekel upharsin.
Brainwashed
Reactions:

asdf kirjoitti: 23 Heinä 2025, 14:31 Minä olen myös sitä mieltä, että kaikki kyynelehtiminen ja yliherkistely joka mediassa ja joka julkkikselta alkaa hiemaan menemään yli. Siis en kiellä Ozzyn vaikutusta rockiin, rock-elkeisiin ja kaikkeen siihen perseilyyn, joka on munkin mielestä aika hienoa, mutta pyhimyksen tekeminen ennen kuin ruumis on kylmennyt, on minusta kummallista. Se on sääli, että nykyisiä itsetuhoisia nuoria rockareita on niin harvassa.
KPPPT.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Elämänsankari
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Brainwashed kirjoitti: 23 Heinä 2025, 14:18 Mihinköhän noitten elämänsä aikana eeppisesti perseilleiden rokkistarojen ja vastaavien julkkisten sosioekonomisesti hyvin laajalla tasolla esiintyvä glorifiointi perustuu? Ihan ok jos tykkää tekemästään musiikista jne, mutta se kaikki muu ihalu on mielestäni epäloogista. Vastaus kallistuu 95% päin...

8-)
Hankala sanoa.

Itse rokkia paljon kuuntelen, ja käyn konserteissa, mutta se on vain sitä musiikkihommaa.

En edes lue mitään heidän elämästään, en tutki asioita tms. Musiikki kiinnostaa ja sen suhteen ihailen lahjakkuutta, mutta se ihminen taustalla on tuntematon ja sellaiseksi jääkööt.

Vituttaahan se itteekin kun jotain saamerin narkkareita väännetään pyhimyksiksi yms, kertokoot se esim median ja näiden fanittajien moraalista kaiken tarvittavan.

Vmp.

Ehkäpä sellasia muusikkija voisi ihmisenä arvostaa joista ei kuule mediassa mitään juttuja? Ne varmaan keskimäärin saattaisi olla niitä kunnollisempia, ehkä..
asdf
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 23 Heinä 2025, 14:35
asdf kirjoitti: 23 Heinä 2025, 14:31 Minä olen myös sitä mieltä, että kaikki kyynelehtiminen ja yliherkistely joka mediassa ja joka julkkikselta alkaa hiemaan menemään yli. Siis en kiellä Ozzyn vaikutusta rockiin, rock-elkeisiin ja kaikkeen siihen perseilyyn, joka on munkin mielestä aika hienoa, mutta pyhimyksen tekeminen ennen kuin ruumis on kylmennyt, on minusta kummallista. Se on sääli, että nykyisiä itsetuhoisia nuoria rockareita on niin harvassa.
KPPPT.

8-)
Outo lyhenne, mitä tarkoittaa?
Brainwashed
Reactions:

asdf kirjoitti: 23 Heinä 2025, 14:41
KPPPT.

8-)
Erään laulun sanoituksen mukaan, KPPPT, kaikki pilalla pelkkää paskaa tilalla, kuten on tilanne näitten nykyisten nuorten nössörokkareiden osalta, kaiken maailman adamlamberteja. Toista se oli ennen, hyvään vanhaan aikaan.

8-)

- anonymous hater
asdf
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 23 Heinä 2025, 14:47
asdf kirjoitti: 23 Heinä 2025, 14:41
KPPPT.

8-)
Erään laulun sanoituksen mukaan, KPPPT, kaikki pilalla pelkkää paskaa tilalla, kuten on tilanne näitten nykyisten nuorten nössörokkareiden osalta, kaiken maailman adamlamberteja. Toista se oli ennen, hyvään vanhaan aikaan.

8-)
Kyllä se näin on. Jokaisella nuorisorokkarilla on personal trainer ja ravintoterapeutti, ainoastaan Jari Sillanpää ajaa autoa huumeissa ja panee miehiä perseeseen.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Joo.

Minun mielestä noin.
Purdue
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Vaikka paljon musiikkia kuuntelenkin, niin olen aina ollut aika huono fanittamaan ketään. Näiden rokkistarojen maineesta ja siitä että ovatko he huonoja vaiko hyviä esimerkkejä nuorisolle omalla käytöksellään voi olla montaa mieltä.

Mutta se on fakta, että nää starat on luoneet suuria tunteita ja elämyksiä, sekä ennen kaikkea hyvää mieltä, niin miljoonille ihmisille sillä musiikillaan.

Nää rokkistarat on siis mukana "feelgood bisneksessä" ja tältä pohjalta en yhtään ihmettele, että porukka kokee tällaisten poismenot suurena menetyksenä.

Ihmisiä ne on nääkin starat, joten pienet puutteet heille anteeksi annettakoon.

R.I.P Ozzy
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Kissatäti
Reactions:

Myös kotimaassa metallitähden lähtö järkytti.

– Ai saatana mikä tappio, radiojuontaja Jone Nikula kiteytti.

– Onhan se nyt perhana niin kuin surkeuden huippu, että joutuu elämään maailmassa, jossa ei ole Ozzy Osbournea, Nikula jatkoi.

Nikula kuvaili Osbournen musiikkimaailmalle jättämää perintöä ”vallankumoukselliseksi”.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Purdue kirjoitti: 23 Heinä 2025, 15:37 Vaikka paljon musiikkia kuuntelenkin, niin olen aina ollut aika huono fanittamaan ketään. Näiden rokkistarojen maineesta ja siitä että ovatko he huonoja vaiko hyviä esimerkkejä nuorisolle omalla käytöksellään voi olla montaa mieltä.

Mutta se on fakta, että nää starat on luoneet suuria tunteita ja elämyksiä, sekä ennen kaikkea hyvää mieltä, niin miljoonille ihmisille sillä musiikillaan.

Nää rokkistarat on siis mukana "feelgood bisneksessä" ja tältä pohjalta en yhtään ihmettele, että porukka kokee tällaisten poismenot suurena menetyksenä.

Ihmisiä ne on nääkin starat, joten pienet puutteet heille anteeksi annettakoon.

R.I.P Ozzy
Minä en fanita ketään. Minä RAKASTAN!!
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin