Ok, kuulostaa oikealta, ollaan sitten "Taide-, Musiikki- ja Sirkushuviministeri"!Purdue kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:51Tää, vois olla itse asiassa ihan hauska harjoitus, jos keksittäis sellaiset ministerinpostit, jotka liittyvät jotenkin tän palstan toimintaan itsessään.
Esim. niin, että presidentin ja pääministerin lisäksi olisi "tiedeministeri", "sirkushuviministeri", "mode-ministeri", jne.
Entäpä memetiikka ministeri? Tarvitaanko sellaista? Näistähän voisi keksiä vaikka ja mitä hauskaa!
Kissatäti vois hyvinkin olla "Taide-, Musiikki- ja Sirkushuviministeri"!![]()
Tiedepalstan presitentti ja hallitus - varaa asema perusteluin
Re: Tiedepalstan presitentti ja hallitus - varaa asema perusteluin
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Lisäisin ministerin salkkuun myös outojen kyselyiden suunnittelun ja toteuttamisenKissatäti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 14:13Ok, kuulostaa oikealta, ollaan sitten "Taide-, Musiikki- ja Sirkushuviministeri"!Purdue kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:51Tää, vois olla itse asiassa ihan hauska harjoitus, jos keksittäis sellaiset ministerinpostit, jotka liittyvät jotenkin tän palstan toimintaan itsessään.
Esim. niin, että presidentin ja pääministerin lisäksi olisi "tiedeministeri", "sirkushuviministeri", "mode-ministeri", jne.
Entäpä memetiikka ministeri? Tarvitaanko sellaista? Näistähän voisi keksiä vaikka ja mitä hauskaa!
Jos muille käy?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Eli Palstan Survey- ja Galluptutkimus ministeri?MooM kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 14:58Lisäisin ministerin salkkuun myös outojen kyselyiden suunnittelun ja toteuttamisenKissatäti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 14:13Ok, kuulostaa oikealta, ollaan sitten "Taide-, Musiikki- ja Sirkushuviministeri"!Purdue kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:51Tää, vois olla itse asiassa ihan hauska harjoitus, jos keksittäis sellaiset ministerinpostit, jotka liittyvät jotenkin tän palstan toimintaan itsessään.
Jos muille käy?
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Joskus Suomen hallituksessa oli salkuton ministeri. Minulle sopisi, ettei varsinaista vastuuta olisi, mutta ministerin maine ja kunnia. Palkkaa tässä hallituksessa ei taideta ministereille maksaa.
- KultaKikkare
- Reactions:
Mä oon Jumala, eikä siihen tarvita perusteluja tai hyväksyntää.
En osallistu maallisen hallituksen toimintaan mutta joskus saatan suorittaa Wrath of God operaation tai aiheuttaa maanjäristyksiä.
Be stronger than your excuses
Salkuton suorastaan huutaa sananmuunnosta.Märkäruuti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 15:48 Joskus Suomen hallituksessa oli salkuton ministeri. Minulle sopisi, ettei varsinaista vastuuta olisi, mutta ministerin maine ja kunnia. Palkkaa tässä hallituksessa ei taideta ministereille maksaa.
Salkuton muutosjohtaja?
Mutiaissalkku?
Vai olisiko tuollainen kohdentamaton positio munaton salkkku?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Märkäruuti
- Reactions:
Kyllä minä pientä katupoikamaista pilkkaakin kärsin, jos vaan saan maallista mainetta. Koreita vaatteita miekkoineen ynnä valkoisine hanskoineen, prinikoita ja kunniamainintoja olen kovasti arvostanut, en niinkään arkista pakertamista. Olen tullut niin pienellä työllä toimeen, että harva uskoisi.
Siksi salkuttoman ministerin vakanssi sopisi minulle pienistä epäkohdista huolimatta.
Tolkun ministeri?Märkäruuti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 15:48
Joskus Suomen hallituksessa oli salkuton ministeri. Minulle sopisi, ettei varsinaista vastuuta olisi, mutta ministerin maine ja kunnia. Palkkaa tässä hallituksessa ei taideta ministereille maksaa.
Tehtävänä toimia järjen äänenä kun muut ministerit harrastavat ylilyöntejä ja tolkuttomuutta omassa toiminnassaan? Olisit sellainen hallituksen sisäinen kriitikko ja tolkun ääni! Sellainen pääministerin apuministeri?
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Kissatäti on passeli kulttuuriministeriksi, hänellä on laajempi näkemys, taito ja tieto kulttuurista kuin mulla. Mie voisin olla vaikka valitusministeriö, jonne voi urputtaa kaikesta mahdollisesta mikä ketäkin ärsyttää, mutta vain yhden kerran ilman valitusoikeutta....ettei tulis jankutusministeriötä.Kissatäti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:11 Samoja ministereitä voisi olla useitakin, kai? Minä haluaisin olla kulttuuriministeri, jos käy? Hmm.. miksikö no musiikki ja taide on lähellä sydäntä. Olen myös näytellyt harrastelija teatterissa ja harrastanut nuorena tanssia. Marjattakin voisi olla kulttuuriministeri ja Purdue halutessaan.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Juu, oikein sopiva pesti sulle, olet sen verran laaja-alainen..Kissatäti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 14:13Ok, kuulostaa oikealta, ollaan sitten "Taide-, Musiikki- ja Sirkushuviministeri"!Purdue kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:51Tää, vois olla itse asiassa ihan hauska harjoitus, jos keksittäis sellaiset ministerinpostit, jotka liittyvät jotenkin tän palstan toimintaan itsessään.
Jos muille käy?
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
- Bored
- Reactions:
Talonmies. Remedyn peleissä (Alan Wake II ja Control) Martti Suosalo on aina talonmies. Latoo mysteereitä. Oli muuten oli aikoinaan koulun kanssa ilo nähdä Martti Suosalon näytelmä/monologi "Kiviä Taskussa". Taitaa mennä vieläkin.
- Bored
- Reactions:
Hups... Ei se ollut monologi. Ehkä kiinnitin enemmän huomiota Suosaloon.
https://hkt.fi/esitykset/kivia-taskussa/
https://hkt.fi/esitykset/kivia-taskussa/
- RaspuReturn
- Reactions:
Matjatta on kova tyttö hihittelemään.RaspuReturn kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 13:14 Mä voisin olla Opetusministeri ja heittää mädättäjät pois opetustoimesta.
Fakta on että tälläkin palstalla, jos paska kunnolla osuu tuulettimeen,
minä olen luultavasti kyvykkäin johtamaan tästä porukasta.
Olen nääs sen lajin psykopaatti.
Tää on nähty elämässä ja työelämässä niin monta kertaa.
Kun muut juoksee paniikissa minä kerron mitä tehdään.
Siitä minua on palkittu ja siitä maksettu.
Tää ei ole itsekehua vaan kylmä fakta.
Tähän yhdistettynä se että mulla ei ole mitään kunnioitusta aktoriteetteja kohtaan.
Se tekee pelottomaksi.
Teillä witun suwakeilla ei ole harmainta tajua siitä
miten maailma toimii ja miltä tuntuu toimia ja kantaa VASTUU itsestä ja muista.
Duunipaikassani silloin pomo tuumasi, että Suomessa on nyt yks salakuton, yks tolokuton ja yks mulukuton ministeri ....Märkäruuti kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 15:48 Joskus Suomen hallituksessa oli salkuton ministeri. Minulle sopisi, ettei varsinaista vastuuta olisi, mutta ministerin maine ja kunnia. Palkkaa tässä hallituksessa ei taideta ministereille maksaa.
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Mä olen luonnollisesti pressa.
Siihen ei taida perusteluja tarvita....10% kommenteista täällä on mun kirjoittamia.
Tuon myös jatkossa leivän jokaiselle.
Siihen ei taida perusteluja tarvita....10% kommenteista täällä on mun kirjoittamia.
Tuon myös jatkossa leivän jokaiselle.