Ei, vaan kirjoitetaan niin kuin asia on, eli Saara Särmä sekä lihava että ruma, mutta se ei ole hänessä pahimmat piirteensä, vaan selkeä MTO tason julkinen miesvihansa.
https://www.ku.fi/artikkeli/3704425-saa ... es-ihminen
Ei, vaan kirjoitetaan niin kuin asia on, eli Saara Särmä sekä lihava että ruma, mutta se ei ole hänessä pahimmat piirteensä, vaan selkeä MTO tason julkinen miesvihansa.
Onhan sillä suoraan sanomisellakin puolensa.Brainwashed kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 15:38Ei, vaan kirjoitetaan niin kuin asia on, eli Saara Särmä sekä lihava että ruma, mutta se ei ole hänessä pahimmat piirteensä, vaan selkeä MTO tason julkinen miesvihansa.
https://www.ku.fi/artikkeli/3704425-saa ... es-ihminen
![]()
Juu, kyllä vaikuttaa siltä, että aina kun asia tulee puheeksi, niin kymmeniä prosentteja keski-ikäisistä naimisissa olevista ukoista on sen teettänyt. Se on vaan niin superkätevää, kun ei enää tarvitse piitata ehkäisystä missään muodossa.
Mulla on 2 veljeä tehnyt, toinen naimisissa ja jo useampi lapsi. Toinen ihan tuoreessa parisuhteessa eikä lapsia, pisti piuhat poikki jo ennen kuin nykyisen kumppanin tapasi.
Useimmat parit päätyvät tuohon yhteisymmärryksessä, kun lapsiluku on täynnä ja vaimolla on ikää sen verran, että on joku todennäköisyys tulla raskaaksi, mutta se alkaa olla ison riskin hommaa eikä vauvan hoitokaan ole herkkua kun ikä alkaa nelosella. Ainakin ne, joiden kanssa minä olen asiasta puhunut, ovat pitkissä suhteissa. Useimmat niistä, jotka eivät ole, elättelevät toivoa siitä, että jollain ihmeellä saisivat sitoutettua nuoren naisen lapsen tekoon.
Se on toimenpiteenä vähän helpompi kuin naisen sterilisaatio. Itse teetin sen nelikymppisenä ja oli siinä muutaman päivän toipuminen vatsan tähystysleikkauksesta. Toki vasektomiassakin tehdään jonkinlainen reikä, mutta ei pumpata sitä kaasua vatsaonteloa täyteen...
Ainahan sitä voisi yrittää sitten selittää että vielä syntymätön lapsi itse identifioituu juuri sen ja sen miehen lapseksi?Ner-Onle-Imaus kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 18:30Entäs jos tämä toteutuisi, niin niiden kaikkien naisten oikeudet, jotka hankkiutuvat raskaaksi miehen tätä haluamatta? Nainen ei voisi enää vaan jättää salaa ehkäisyä käyttämättä halutessaan lapsen. Ei olla ihan loppuun asti mietitty nyt feministipiireissä tätä...!anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑24 Elo 2025, 20:26 Naisillako ne reidet aukeaa ihan ilman tahtoa kenelle sattuu tai kaikille halukkaille? Ihan hiukan on taas feministisika siirtämässä naisen oikeuksia miehen vastuuksi.
On itsestään selvää, että tuo ei ole missään "piireissä" loppuun asti mietitty ajatus. Ei se edes yritä väittää olevansa sellainen, vaan yksittäisen radikaalin raflaava heitto. Samaa sarjaa kuin jonkun äärinatsijärjestön aktiivien tai äärifundamentalistisen uskonlahkon johtajien aivopiereskely siitä millaisia lakeja pitäisi säätää.Ner-Onle-Imaus kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 18:30 Entäs jos tämä toteutuisi, niin niiden kaikkien naisten oikeudet, jotka hankkiutuvat raskaaksi miehen tätä haluamatta? Nainen ei voisi enää vaan jättää salaa ehkäisyä käyttämättä halutessaan lapsen. Ei olla ihan loppuun asti mietitty nyt feministipiireissä tätä...!
Mitäs sellaisia reaktioita täällä on?Neutroni kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 18:41On itsestään selvää, että tuo ei ole missään "piireissä" loppuun asti mietitty ajatus. Ei se edes yritä väittää olevansa sellainen, vaan yksittäisen radikaalin raflaava heitto. Samaa sarjaa kuin jonkun äärinatsijärjestön aktiivien tai äärifundamentalistisen uskonlahkon johtajien aivopiereskely siitä millaisia lakeja pitäisi säätää.Ner-Onle-Imaus kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 18:30 Entäs jos tämä toteutuisi, niin niiden kaikkien naisten oikeudet, jotka hankkiutuvat raskaaksi miehen tätä haluamatta? Nainen ei voisi enää vaan jättää salaa ehkäisyä käyttämättä halutessaan lapsen. Ei olla ihan loppuun asti mietitty nyt feministipiireissä tätä...!
Mutta hyvin se osuu ja uppoa kohderyhmäänsä. Reaktioista päätellen moni lihaa syövä tosimies on ainakin pienessä paniikissa, että joko hallitus miettii juonia miten tuo laki vaivataan perustusvaliokunnasta läpi, vaikka se on yksittäisen radikaalin provokatiivinen möläys.
Sinä olet sitten vain ilmeisesti päätynyt saatavilla olevasta informaatiosta erilaisiin päätelmiin. Ei tuollaisia päätelmiä voi mitenkään todistaa.Elämänsankari kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 19:49 Itse kun en nähnyt yhtäkään, todistat varmaankin rehelliseksi tunnettuna ihmisoletettuna ettet valehtele?
Neutroni kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 19:52Sinä olet sitten vain ilmeisesti päätynyt saatavilla olevasta informaatiosta erilaisiin päätelmiin. Ei tuollaisia päätelmiä voi mitenkään todistaa.Elämänsankari kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 19:49 Itse kun en nähnyt yhtäkään, todistat varmaankin rehelliseksi tunnettuna ihmisoletettuna ettet valehtele?
Viittasin.vitsikkäästi pelimiehiin, jotka vanhemmiten teettävät vaimoltaan salaa vasektomian. Sellaisia tapauksia on kyllä varmaan jonkin verran.Neutroni kirjoitti: ↑25 Elo 2025, 17:27Useimmat parit päätyvät tuohon yhteisymmärryksessä, kun lapsiluku on täynnä ja vaimolla on ikää sen verran, että on joku todennäköisyys tulla raskaaksi, mutta se alkaa olla ison riskin hommaa eikä vauvan hoitokaan ole herkkua kun ikä alkaa nelosella. Ainakin ne, joiden kanssa minä olen asiasta puhunut, ovat pitkissä suhteissa. Useimmat niistä, jotka eivät ole, elättelevät toivoa siitä, että jollain ihmeellä saisivat sitoutettua nuoren naisen lapsen tekoon.