Carter vai??? Hmmm, erikoinen tyyppi. Mun mielestä provoili aika paljon. Ei näyttänyt oikeaa minäänsä. Näyttääkö täällä kukaan? Luuletko Pattinero että olen oikeasti tällainen????
Lisää koiria islamia vastaan
- RaspuReturn
- Reactions:
Re: Lisää koiria islamia vastaan
Appiukko aikanaan kääri ite käsin sätkiä.
Semmosia pieniä josta se veti muutaman hatsin, ilman filtteriä.
Sitte päätti lopettaa liki 80 vuotiaana ja lopetti.
Viimeksi muokannut RaspuReturn, 29 Elo 2025, 06:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- RaspuReturn
- Reactions:
- Bored
- Reactions:
Usean yli sata vuotiaan elämänohje on ollut, miesten ja naisten, seuraava:RaspuReturn kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 06:15 Appiukko aikanaan kääri ite käsin sätkiä.
Ota yksi konjakkilasi (en tiedä onko siinä tilkka vai täysi
En tiedä tupakasta. Ja itse jättäisin oluet ja konjakit väliin. Äiti taisi vielä tarjota kotiviiniä. Kieltäydyin.
- Bored
- Reactions:
Suomen tilanne on täysin järjetön. ALV ja vero kattaa suurimman osan askin hinnasta? Montako euron promillea askin tuottamisen hinta on? Valtaosa siis menee valtiolle askin hinnasta ja loput tuottajalle.
Hmm. Mistäs sä ton Carterin tähän nyt pierasit? Toi mun kommentti on vain väännelty tosta otsikosta, jossa huudellaan lisää koiria, vaikka niitä on jo aivan tarpeeksi.
Bored on ilmeisesti joku uudella nimimerkillä esiintyvä kirjoittelija. Voisi olla vaikka Deimos.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Käytän mielelläni edes sitä vähäistä järkeäni. Se on vain aika rasittavaa hommaa pidemmän päälle. Oliskin kivempaa jos olisin vielä nykyistäkin tyhmempi. Silloin olisi helpompi mukatua näihin nykypäivän kotkotuksiin, eikä paskanjauhanta vituttaisi niin paljoa.
Olenko muuten sanonut, että islamia pitäisi jotenkin erikseen olla tuottamassa lisää yhtään minnekään? Oikeastihan itse islamissa ei ole ongelma, vaan sen tulkitsijoissa. Samahan koskee kristinuskoakin.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Bored
- Reactions:
Kuten Matrixissa... Bingo.Pattinero kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 06:44Hmm. Mistäs sä ton Carterin tähän nyt pierasit? Toi mun kommentti on vain väännelty tosta otsikosta, jossa huudellaan lisää koiria, vaikka niitä on jo aivan tarpeeksi.
Bored on ilmeisesti joku uudella nimimerkillä esiintyvä kirjoittelija. Voisi olla vaikka Deimos.
- Bored
- Reactions:
Vantaalla ja Espoossa siis etniset vähemistöt vastaavat KELA ja sosiaaliturvakuluista jo 50 %. En saa mitää tukea KELAsta ja sosiaaliturvahan on täysin lakkautettu, ainakin kantaväestöltä. Ja tukia en saisi muutenkaan koska olen kantaväestöä ja liian varakas. Kaikkien mittareiden mukaan kuitenkin reilusti pienituloinen.
Eli ymmärrän osan (Jopa suoranaisen vihan) tässä tilanteessa. Olen nähnyt paljon. Olen myös tavannut etnistä vähemmistöä joka on täysin integroitunut yhteiskuntaan ja tekee pirusti töitä. Mutta jokainen saa valita puolensa niin kuin haluaa. En tiedä mikä puoleni on. Minulla ei kai sellaista ole. Eikä ole puoluetta jota äänestää. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaankaan.
Eli ymmärrän osan (Jopa suoranaisen vihan) tässä tilanteessa. Olen nähnyt paljon. Olen myös tavannut etnistä vähemmistöä joka on täysin integroitunut yhteiskuntaan ja tekee pirusti töitä. Mutta jokainen saa valita puolensa niin kuin haluaa. En tiedä mikä puoleni on. Minulla ei kai sellaista ole. Eikä ole puoluetta jota äänestää. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaankaan.
- RaspuReturn
- Reactions:
Vittu mitä paskaa!Pattinero kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 06:52Käytän mielelläni edes sitä vähäistä järkeäni. Se on vain aika rasittavaa hommaa pidemmän päälle. Oliskin kivempaa jos olisin vielä nykyistäkin tyhmempi. Silloin olisi helpompi mukatua näihin nykypäivän kotkotuksiin, eikä paskanjauhanta vituttaisi niin paljoa.
Olenko muuten sanonut, että islamia pitäisi jotenkin erikseen olla tuottamassa lisää yhtään minnekään? Oikeastihan itse islamissa ei ole ongelma, vaan sen tulkitsijoissa. Samahan koskee kristinuskoakin.
- RaspuReturn
- Reactions:
Mikä meni ruotsissa käteen?
- Bored
- Reactions:
Ongelma on aika monimutkainen. Osaltaan sekin että ei edes kantaväestölle riitä töitä ja tekemistä. Ei kai edes Ruotsissa. Hallitsematon maahanmuutto myös.
Kun ei ole töitä ja aktiviteettia niin ajaudutaan rikolliselle tielle. Samoin tulee käymään Suomessa jollei ole jo käynyt. Rikollisliigat ulottuvat jo nyt läpi Skandinavian.
Osa on tullut tänne jo kyllä valmiiksi pahat mielessään.
Ei tätä Raspu täällä palstalla voi käydä läpi juurta jaksaen. Minunkin kommenteistani tulee hyvin skitsofreeninen kuva. Toisaalta näen maahanmuuton huonot puolet ja myös hyvät. Skitsofreeninen olo on kyllä itsellänikin kun yritän nähdä kaiken kattavasti. En varmaan ole ainoa.
Mikä oli se vuosi kun Ruotsi työnsi tänne oliko se 16 000 pakolaista? Ja Venäjä myös 1 600? Kannattaa myös aina muistaa Venäjän osuus kaikessa, jopa tässä asiassa. Venäjän on ollut jo pitkään tarkoitus tuhota Eurooppa sisältä päin, itse eurooppalaisten tekemänä. Ja se suunnitelma näyttää toimivan ihan helvetin hyvin.
- Bored
- Reactions:
Ruotsalaisjengit värväävät yhä useammin lapsia murhaajiksi – elokuu on ollut väkivaltainen Tukholman seudulla
Useita ihmisiä on ammuttu Tukholman seudulla elokuussa. Ampumaväkivalta on silti tänä vuonna vähentynyt. Suuri huoli on, että lapsia palkataan tekemään murhia, sanoo kriminologi.
https://yle.fi/a/74-20179667
Myös lapset ovat täällä Suomessa nykyään hyvin lakitietoisia. Kyllä he tietävät mitkä heidän oikeutensa ovat kun pistää jonkun kylmäksi. Oli kyseessä kantaväestöön kuuluva tai etniseen vähemmistöön kuuluva.
Useita ihmisiä on ammuttu Tukholman seudulla elokuussa. Ampumaväkivalta on silti tänä vuonna vähentynyt. Suuri huoli on, että lapsia palkataan tekemään murhia, sanoo kriminologi.
Myös lapset ovat täällä Suomessa nykyään hyvin lakitietoisia. Kyllä he tietävät mitkä heidän oikeutensa ovat kun pistää jonkun kylmäksi. Oli kyseessä kantaväestöön kuuluva tai etniseen vähemmistöön kuuluva.
- RaspuReturn
- Reactions:
Ratkaisu. 12 vuotias jo linnaan ja perheelle karkoitus, kasvatustoiminnan laiminlyönnistä. Mukula sitten perässä kun kakku on lusittu. Jos maa ei ota vastaan, valitaan mereltä saari johon paskasakki sijoitetaan.Bored kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 10:50 Ruotsalaisjengit värväävät yhä useammin lapsia murhaajiksi – elokuu on ollut väkivaltainen Tukholman seudulla
- RaspuReturn
- Reactions:
Suomenkin ongelma on muutama sata paskaläjää. Ongelma olisi ratkaistu hetkessä jos otetaan kovat keinot käyttöön.
Supoon ja poliisiin pitää perustaa erikoisryhmä joka eliminoi ongelmatapaukset ja potentiaaliset ongelmatapaukset heti alkuunsa niin että niistä ei jää jälkeäkään.
Tämä on ainoa keino. Hyvällä nuo paskaläjät ei opi, mutta pelkoa ne ymmärtää.
Kaduille "avuttomia" syöttejä, ryöstön ja faiskauksen uhreja. Sitten kun jengi tulee niin nappi otsaan.
Supoon ja poliisiin pitää perustaa erikoisryhmä joka eliminoi ongelmatapaukset ja potentiaaliset ongelmatapaukset heti alkuunsa niin että niistä ei jää jälkeäkään.
Tämä on ainoa keino. Hyvällä nuo paskaläjät ei opi, mutta pelkoa ne ymmärtää.
Kaduille "avuttomia" syöttejä, ryöstön ja faiskauksen uhreja. Sitten kun jengi tulee niin nappi otsaan.