Mitä söit viimeksi? + Arvostele se!

apetteri
Reactions:

Re: Mitä söit viimeksi? + Arvostele se!

Viesti Kirjoittaja apetteri »

puoli kiloa pakaste vihanneksia, 150g tofua ja 80g halloumia. liraus soijakastiketta. hyvää oli, annan neljä miinus.
Erakko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Erakko »

Itse valmistettua hernekeittoa. Itse leivottua ruisleipää ja kevytmaitoa. Ja omenan. 5/5
Erakko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Erakko »

Myös banaanin.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Nuorimmainen oli tehnyt teeleipää iltapäiväevääksi itselleen. En ole mikään suuri teeleipäfani, mutta uunilämmin leipä ja oivariinia päälle on aina vähintään 4 1/2 arvoinen.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Lihapullia ja muusia ja ruisleivän aamupalajuustolla. Maitoa.

3+/5
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

asdf kirjoitti: 11 Syys 2025, 16:33
marjatta1 kirjoitti: 11 Syys 2025, 16:18 Tässä välissä juuri tsekkasin naudan paahtopaistin reseptejä, kun juuri sellaisen lihaköntän ostin tänään lähimarketista jotain siitä pitäis sunnuntaiksi valmistaa...mieluummin helppoa ja hyvää? Vihjeitä siitä kiitos? :D :D
Tuntia ennen kypsennystä huoneen lämpöön ja pintaan suolaa ja pippuria. Ruskistus pannulla voi-rypsiöljyseoksessa ja sen jälkeen 100-asteiseen uuniin, kunnes sisälämpötila on 53 astetta. Sen jälkeen kääri folioon vartiksi, niin ei kaikki lihasneste karkaa leikatessa, vaan paisti pysyy mehukkaana. Lisukkeeksi itse laittaisin punaviinikastiketta, valkosipuliperunoita ja höyrytettyä parsakaalia, mutta makuasia.
Kiitos tuossa on ideaa noudatettavaksi! Noin taidankin tehdä.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
JarppiOne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JarppiOne »

Kaksi perus HoviRuoan lihapiirakkaa ketsupin kanssa eilen. Oli oikein hyvää kun oli nälkä :)
Memento mori
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

20250912_113559.jpg
Tomaattikeitto pussista, jossa pannulla kuivaksi tiristettyä kinkkuleikettä, sipulia, vähän pilkottuja papuja. Ja lopuksi klöntti hummusta ja chipotlesoosia.

Hyvää.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin