Mitä söit viimeksi? + Arvostele se!
Re: Mitä söit viimeksi? + Arvostele se!
puoli kiloa pakaste vihanneksia, 150g tofua ja 80g halloumia. liraus soijakastiketta. hyvää oli, annan neljä miinus.
Itse valmistettua hernekeittoa. Itse leivottua ruisleipää ja kevytmaitoa. Ja omenan. 5/5
Myös banaanin.
Nuorimmainen oli tehnyt teeleipää iltapäiväevääksi itselleen. En ole mikään suuri teeleipäfani, mutta uunilämmin leipä ja oivariinia päälle on aina vähintään 4 1/2 arvoinen.
Lihapullia ja muusia ja ruisleivän aamupalajuustolla. Maitoa.
3+/5
3+/5
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kiitos tuossa on ideaa noudatettavaksi! Noin taidankin tehdä.asdf kirjoitti: ↑11 Syys 2025, 16:33Tuntia ennen kypsennystä huoneen lämpöön ja pintaan suolaa ja pippuria. Ruskistus pannulla voi-rypsiöljyseoksessa ja sen jälkeen 100-asteiseen uuniin, kunnes sisälämpötila on 53 astetta. Sen jälkeen kääri folioon vartiksi, niin ei kaikki lihasneste karkaa leikatessa, vaan paisti pysyy mehukkaana. Lisukkeeksi itse laittaisin punaviinikastiketta, valkosipuliperunoita ja höyrytettyä parsakaalia, mutta makuasia.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Kaksi perus HoviRuoan lihapiirakkaa ketsupin kanssa eilen. Oli oikein hyvää kun oli nälkä 
Memento mori
Tomaattikeitto pussista, jossa pannulla kuivaksi tiristettyä kinkkuleikettä, sipulia, vähän pilkottuja papuja. Ja lopuksi klöntti hummusta ja chipotlesoosia.
Hyvää.
Hyvää.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon