Totta kai jos haluat
Kumpi versio Leenan uni taulusta on parempi?
Re: Kumpi versio Leenan uni taulusta on parempi?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Minä jätän tämän tähän vaiheeseen kypsymään. Se saattaa olla valmis tai sitten ei. Minulla pälkähti päähän idea että tekisi useammankin eläinihmishybridityön. Siitä saisi jonkinlaisen sarjan. Heitelkää lisää ajatuksia ja ideoita jos haluatte
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Teen digitaalista sekatekniikka grafiikkaa, jota tämäkin työ on. (Myös tilaustöitä - metallille, kankaalle tai fine art paperille painettuna). Hinta työn koosta ja teoksen monimutkaisuudesta ja painomateriaalista riippuen.
Tästä työstä on tulossa myyntiin vedoksia, joita rajattu 10 kappaleen määrä. Näin hintaa saadaan alaspäin. Yksi vedos on jo mennyt.
Jokaisessa työssä on pieni yksityiskohta, joka on uniikki ja erottaa työt muista vedoksista.
Taidetyön koon saa jokainen tilaaja määrittää itse, siis joko korkeuden tai leveyden. Maksimi koot tästä työstä on; Metallille painettuna = A0 (84,1x118,9cm ) Fine art tuloste eli paperinen = A1 (59,4x84,1cm ) Kankaalle painettuna (120x160cm). Pienempinäkin saa halutessaan.
Tästä työstä on tulossa myyntiin vedoksia, joita rajattu 10 kappaleen määrä. Näin hintaa saadaan alaspäin. Yksi vedos on jo mennyt.
Jokaisessa työssä on pieni yksityiskohta, joka on uniikki ja erottaa työt muista vedoksista.
Taidetyön koon saa jokainen tilaaja määrittää itse, siis joko korkeuden tai leveyden. Maksimi koot tästä työstä on; Metallille painettuna = A0 (84,1x118,9cm ) Fine art tuloste eli paperinen = A1 (59,4x84,1cm ) Kankaalle painettuna (120x160cm). Pienempinäkin saa halutessaan.
Käänteinen kentauri olisi hieno.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
höh, Puhelin kääntää nuo tyhmästi. Ei jaksa korjata
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Mielenkiintoinen ja hieno aate! Jään hautomaan ideaa
-
Pilvipouta
- Reactions:
Kissanainen (Kissatäti!), apinamies, cow boy, mehiläiskuningatar, kuningasboa.
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Entä linnut?
Puu, jossa parvi lintuja, kaikilla ihmiskasvot, jokaisella omanlaisensa.
Puu, jossa parvi lintuja, kaikilla ihmiskasvot, jokaisella omanlaisensa.
Olen tutkinut tätä ja löysin jonkun tuntemattoman taiteilijan teoksen joka oli hieno. En tiedä uskallanko yrittää mutta idea on kaunis! Tässä tuo minusta hieno teos:
Pitäsisi löytää jokin oma näkökulma / tyyli asiaan! Mutta linnut on kauniita. En todellakaan hylkää ideaasi. Mietin sitä.
HarpyijaKissatäti kirjoitti: ↑03 Loka 2025, 10:10Olen tutkinut tätä ja löysin jonkun tuntemattoman taiteilijan teoksen joka oli hieno. En tiedä uskallanko yrittää mutta idea on kaunis! Tässä tuo minusta hieno teos:
mythical-bird-with-female-face-on-sunset-forest-watercolor-illustration-2DCDN67.jpg
Pitäsisi löytää jokin oma näkökulma / tyyli asiaan! Mutta linnut on kauniita. En todellakaan hylkää ideaasi. Mietin sitä.

D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kiitos ideoista!!Pilvipouta kirjoitti: ↑03 Loka 2025, 09:43 Kissanainen (Kissatäti!), apinamies, cow boy, mehiläiskuningatar, kuningasboa.