Millainen olet 5 persoonallisuuspiirteen osalta?

Kissatäti
Reactions:

Millainen olet 5 persoonallisuuspiirteen osalta?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Alla olevan linkin kautta pääset testiin, joka paljastaa, millainen olet viiden peruspersoonallisuuspiirteen mallin mukaan. Itsearviointi perustuu niihin ja niiden 30 osatekijään.

Arvioit itseäsi ottamalla kantaa 120 väitteen sopivuuteen. Saat esimerkiksi miettiä, miten helppo sinun on ystävystyä ja kuinka paljon murehdit asioita.
Vaikka väitteitä on yli sata, testin tekemiseen menee yleensä aikaa vain kymmenisen minuuttia. Tulos esitetään graafisesti. Pylväsdiagrammien ansiosta eri henkilöiden persoonallisuutta on helppo verrata.

https://bigfive-test.com/fi
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Re: Millainen olet 5 persoonallisuuspiirteen osalta?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

En jaksa tehdä nyt, mutta tiedän, että testissä minulla on hyvin matala neuroottisuus, alhainen tunnollisuus, korkeahko avoimuus ja loput piirteet vähän keskiarvoa korkeammat.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Morgen morgen, nur nich Heute.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin