Alla olevan linkin kautta pääset testiin, joka paljastaa, millainen olet viiden peruspersoonallisuuspiirteen mallin mukaan. Itsearviointi perustuu niihin ja niiden 30 osatekijään.
Arvioit itseäsi ottamalla kantaa 120 väitteen sopivuuteen. Saat esimerkiksi miettiä, miten helppo sinun on ystävystyä ja kuinka paljon murehdit asioita.
Vaikka väitteitä on yli sata, testin tekemiseen menee yleensä aikaa vain kymmenisen minuuttia. Tulos esitetään graafisesti. Pylväsdiagrammien ansiosta eri henkilöiden persoonallisuutta on helppo verrata.
https://bigfive-test.com/fi
Millainen olet 5 persoonallisuuspiirteen osalta?
Millainen olet 5 persoonallisuuspiirteen osalta?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Millainen olet 5 persoonallisuuspiirteen osalta?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
En jaksa tehdä nyt, mutta tiedän, että testissä minulla on hyvin matala neuroottisuus, alhainen tunnollisuus, korkeahko avoimuus ja loput piirteet vähän keskiarvoa korkeammat.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Märkäruuti
- Reactions:
Morgen morgen, nur nich Heute.