Voiko mies olla liian komea?

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minun mielestä voi. :D

Minun mies oli nuorena samaa sarjaa. Ihana tosi!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Wiesti
Reactions:

Re: Voiko mies olla liian komea?

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

No tuskasi helpottanee päivä päivältä.
Naturalisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Naturalisti »

Wiesti kirjoitti: 18 Marras 2025, 10:47 No tuskasi helpottanee päivä päivältä.
Pitää ehkä ensin täsmentää mitä komealla tarkoitetaan. Olen kuullut tämmöisenkin sanonnan: "on niin ruma, jotta on oikiastaan komia".
Filosofia on vasta esitieteellistä pohdiskelua. Ollakseen hyödyllistä, sen perustana on oltava naturalistinen luonnontiede: jokaisella fyysisellä ja mentaalisella tapatumalla on kausaalisnen-sulkeuma-argumentin mukainen fyysinen syy tai selitys.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Esim nuorehko Johnny Depp oli minusta liian kaunis ollakseen seksikäs. Komeuteen mahtuu enemmän karskiutta.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Kyl maar Tauno Palo oli niimpal komia ja miäsmäine. Tää Leif Wager oli melkein jo kaunis, mikä miehelle on tosi rumaa.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Naturalisti kirjoitti: 18 Marras 2025, 11:06
Pitää ehkä ensin täsmentää mitä komealla tarkoitetaan. Olen kuullut tämmöisenkin sanonnan: "on niin ruma, jotta on oikiastaan komia".
Tuhon kategoriaan sopivat vaikkapa Jason Statham ja Vin Diesel pari heppua mainitakseni.
Jean Paul Belmondo vs Alain Delon toimii eräänlaisena yhdistävänä allegoriana esittämällesi sanonnalle. Jean Paul oli karskin, fyysisen maskuliinisuuden perikuva, ja Alain taasen androgyynisen kauneuden ilmentymä, kuitenkin molemmat komeita per se useimpien mielestä.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

En näe seksikkyyttä komeutena enkä myöskään päinvastoin.
Komea mies on oma persoonansa, henkisesti kypsä ja fyysisesti vahva. Pelkkä ulkonäkö ei ole koko komeus, se toki täydentää sitä.
Naturalisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Naturalisti »

Brainwashed kirjoitti: 18 Marras 2025, 11:27
Naturalisti kirjoitti: 18 Marras 2025, 11:06
Tuhon kategoriaan sopivat vaikkapa Jason Statham ja Vin Diesel pari heppua mainitakseni.
Jean Paul Belmondo vs Alain Delon toimii eräänlaisena yhdistävänä allegoriana esittämällesi sanonnalle. Jean Paul oli karskin, fyysisen maskuliinisuuden perikuva, ja Alain taasen androgyynisen kauneuden ilmentymä, kuitenkin molemmat komeita per se useimpien mielestä.

8-)
Joo, kauneus on katsojan silmässä, mikä on monien tekijöiden ja kontekstin kokonaisvaikutelma. Tähän liittyy myös biologinen moninaisuus, mitä ei voi lainsäädännöllä, ideologialla, uskonnollisia dogmeilla, eikä metafyysillä normeilla kieltää.
Filosofia on vasta esitieteellistä pohdiskelua. Ollakseen hyödyllistä, sen perustana on oltava naturalistinen luonnontiede: jokaisella fyysisellä ja mentaalisella tapatumalla on kausaalisnen-sulkeuma-argumentin mukainen fyysinen syy tai selitys.
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Ei kai universaalisti liian komea voi olla, koska jos on liian jotain, esim kaunis, huoliteltu, tms niin komeus vähenee.

Mut kai kaverin mies voi olla liian komea jos on paljpm komeampi kuin oma mies ja aiheuttaa kateutta. :)
Be stronger than your excuses
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Entä kuinka komeita palstan miehet itse arvioivat olevansa omassa ikäkategoriassaan jos asteikko on 1 - 10 ja 1 tarkoittaa erittäin ruma ja 10 tarkoittaa jumalaisen komea :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Naisetkin voivat arvioida itseään :D Asteikolla 1 - 10 olen jotain 5, parhaina päivinä 6.
Elämänsankari
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Voin.
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Jos olisin komea, minulla olisi tarvetta se täälläkin kertoa.
Sanoisin kuitenkin todella vaatimattomasti, että onhan sitä meikämannea aika monestikin komeaksi haukuttu.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kaunis ulkomuoto voi johtaa myös monenlaiseen hyväksikäyttöön, jos ei puoliansa osaa pitää...

"Kuolema Venetsiassa pilasi mun elämän' – Viscontin 'kauniin pojan' traaginen tarina - Björn Andrésen oli klassikkoelokuvan silmiinpistävä lapsitähti, täydellinen ruumiillistuma nuoruuden kauneudesta. Viisikymmentä vuotta myöhemmin häntä vaivaa yhä hyväksikäyttö, joka jatkui kauan kuvausten päätyttyä."

Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kissatäti kirjoitti: 18 Marras 2025, 13:14 Naisetkin voivat arvioida itseään :D Asteikolla 1 - 10 olen jotain 5, parhaina päivinä 6.
Joo kohdallani pätee sanonta: Ei oo rummuuvesta sakotettu, eikä kauneuvesta palakittu...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin