Ei sinun suunsoitto sitä faktaa muuksi muuta. Se on joka tapauksessa tilanne, jonka kanssa joudut elämään. Jos et suostu tai pysty käyttämään keinoja, joilla "minun kaltaiset ryssän trollit" arvioivat esim. teknisiä tuotekehitysideoita, jäät ikiajoiksi paitsioon. Et voi muuttaa meitä, voit vain valita toimitko meidän säännöillä ja saat mahdollisuuden menestykseen, jos ideasi ovat oikeasti hyviä, vai toimitko omilla säännöilläsi ja pillität netissä miten "ryssän trollit" ajavat maan konkurssiin.
Pitäisikö Suomessa voida opiskella Suomen kielellä?
Re: Pitäisikö Suomessa voida opiskella Suomen kielellä?
Sinähän tässä soita suutasi ja intät ja morkkaat.Neutroni kirjoitti: ↑23 Elo 2025, 11:49Ei sinun suunsoitto sitä faktaa muuksi muuta. Se on joka tapauksessa tilanne, jonka kanssa joudut elämään. Jos et suostu tai pysty käyttämään keinoja, joilla "minun kaltaiset ryssän trollit" arvioivat esim. teknisiä tuotekehitysideoita, jäät ikiajoiksi paitsioon. Et voi muuttaa meitä, voit vain valita toimitko meidän säännöillä ja saat mahdollisuuden menestykseen, jos ideasi ovat oikeasti hyviä, vai toimitko omilla säännöilläsi ja pillität netissä miten "ryssän trollit" ajavat maan konkurssiin.
Minä sopeutan keskustelutyyliäni vallitsevaan keskusteluun sopivaksi. Jos sinä haukut minua ryssän trolliksi tai vesipääksi, niin vastaan samalla mitalla. Toki pyrkien pitämään hieman asiallisemman sävyn kuitenkin ja teknisissä kysymyksissä faktantarkastukset kestävän linjan. Jos et kestä kovaa sanomista, niin pidä sitten oma suusi soukemmalla. Siitä se lähtee.
Sä et ymmärrä asemaasi tässä hierarkiassa.Neutroni kirjoitti: ↑23 Elo 2025, 13:34Minä sopeutan keskustelutyyliäni vallitsevaan keskusteluun sopivaksi. Jos sinä haukut minua ryssän trolliksi tai vesipääksi, niin vastaan samalla mitalla. Toki pyrkien pitämään hieman asiallisemman sävyn kuitenkin ja teknisissä kysymyksissä faktantarkastukset kestävän linjan. Jos et kestä kovaa sanomista, niin pidä sitten oma suusi soukemmalla. Siitä se lähtee.