Korjaan sen verran että tuo olkiukko on ky ihan sun omasta päästä keksitty. Mä en oo puhunut hurmoshenkisyydestä mittään.ID10T kirjoitti: ↑10 Kesä 2024, 09:45En minä koe tippaakaan hurmoshenkisyyttä ripustaessani enkeleitä joulukuuseen. Keksit olkiukkoja omasta päästäsi.siili suhonen kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 15:34Niinpä. Olet huomannut saman kummallisuuden. Miksihän ateisti ei osaa päästää irti uskonnollisista perinteistä?ID10T kirjoitti: ↑08 Kesä 2024, 07:56Enkelit joulukoristeina ovat perinnettä,siili suhonen kirjoitti: ↑08 Kesä 2024, 00:45 Mikäs on enkeli? Tuo ois varmaan tarpeen määritellä että saataisiin hyvää ja asiallista keskustelua tärkeästä aiheesta aikaiseksi.
Olen tavannut myös ateisteja jotka roikottavat enkeleitä kuusen oksilta joiden alta pursuaa paperiin käärittyä muoviroinaa.
Hämmentävä kokemus. Aina ei ateistillekaan riitä yliluonnollisen nälkää tyydyttämään enkelten ja jumalten korvikkeeksi luomansa supersankarit vaan on palattava alkulähteille?
Minkäs takia muuten noita siivekkäitä pikkutyttöjä kuuseen ripustelet? Miellyttävätkö ne silmääsi vai mikäs siinä on?