Palstalaisten terveysvinkit.

Stalker
Reactions:

Palstalaisten terveysvinkit.

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Kaksi hienoa tutkimusta juuri nyt palstan etusivulla uusimmissa 8-)
Syökää juustoa!
Noin minä ainakin tulkitsin, eikös juusto ole hapatettu maitotuote?
Juusto auttaa henkiseen hyvinvointiin ja ruokkii hyviä bakteereita jotka pienentävät infektioriskiä, ja siihen malliin.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Re: Palstalaisten terveysvinkit.

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Ei varmastikaan kasvata onnen tunnetta jos sattuu olemaan laktoosi-intolerantikko.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tää on nyt vaan opiksi ei niinkään terveyteen liittyvää.

Kuva

Olen ollut vähähiilarisella laihiksella ja kaikki arvoni ovat parantuneet. Jasaisi vain. Minun heikkous on leipä. Pidän siitä kovasti. Nyt olen syönyt lähinnä kasviksia hedelmiä, maitotuotteita, liha, kalaa ja kanaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

anarkistialkuasukas kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:22 Ei varmastikaan kasvata onnen tunnetta jos sattuu olemaan laktoosi-intolerantikko.
Useimmat laktoosi-intoleranssia potevat voivat syödä juustoja, etenkin pitkään kypsytettyjä laatuja. Vaikka ne eivät olisi täysin laktoosittomia, laktoosin määrä jää alle ärsytyskynnyksen.
Paikalla
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Stalker kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:05 Kaksi hienoa tutkimusta juuri nyt palstan etusivulla uusimmissa 8-)
Syökää juustoa!
Juustouutinen oli minulle juustojen ystävänä oikein hyvä. Minua on vähän arveluttanut niiden sisältämä kova rasva, mutta olen jo aikaisemminkin lukenut, että maitotuotteissa saattaa olla jotain kovalta rasvalta suojaavaa. En tiedä paljonko juuston syönti onnellisuutta lisää, mutta hyvä ruoka ja hyvä mieli kuuluvat kyllä yhteen.
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tarpeeksi kun syö paskaa, alkaa elämä tuntumaan pitkältä.
Guild can only exist in a person who can act
Tauko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tauko »

Märkäruuti kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:30
Stalker kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:05 Kaksi hienoa tutkimusta juuri nyt palstan etusivulla uusimmissa 8-)
Syökää juustoa!
Juustouutinen oli minulle juustojen ystävänä oikein hyvä. Minua on vähän arveluttanut niiden sisältämä kova rasva, mutta olen jo aikaisemminkin lukenut, että maitotuotteissa saattaa olla jotain kovalta rasvalta suojaavaa. En tiedä paljonko juuston syönti onnellisuutta lisää, mutta hyvä ruoka ja hyvä mieli kuuluvat kyllä yhteen.
Kyllä näin on, vaikka diabeteshoitaja alkoi joskus selittämään, että pitäisi suosia vähärasvaisia juustoja, semmoisia joissa on pieni prosenttiluku. En osta semmoisia, kun eivät maistu ja rasvan määrä mitataan grammoina eikä prosentteina. Mieluummin otan hyvää juustoa vähän, kuin huonoa paljon.
Stalker
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Vähentäkää sokerin käyttöä!!
Juon vain light lonkeroita, vähemmän sokeria.
ps. mitähän haittavaikutuksia on aspartaamilla ynnä muilla keinotekoisilla makeutusaineilla?
ps.ps. jaa niin, jos joisi vähemmän lonkeroita :roll:
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Käy säännöllisesti lääkärissä. Ota ilolla vastaan lääkärin suosittelemat lääkkeet ties mihin elintasosairauksiin ja syö ne ajallaan.
Be stronger than your excuses
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Kannattaa nussia mahdollisimman paljon.
Mut ei ryhtyä parisuhteisiin eikä ainakaan tehdä lapsia.
Eikä tietenkään tuntemattomia.
Eikä sitten kehuskella.
Niiin pysyy terveenä ja elää pitkään.
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Tauko kirjoitti: 20 Kesä 2024, 22:22
Märkäruuti kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:30
Syökää juustoa!
Kyllä näin on, vaikka diabeteshoitaja alkoi joskus selittämään, että pitäisi suosia vähärasvaisia juustoja, semmoisia joissa on pieni prosenttiluku. En osta semmoisia, kun eivät maistu ja rasvan määrä mitataan grammoina eikä prosentteina. Mieluummin otan hyvää juustoa vähän, kuin huonoa paljon.
Minäkin joskus nuorena ja köyhänä maistoin semmosta vähäprosenttista juustoa, mutta jätin yhteen kokeiluun kun ei siitä ollut ihan varma söikö sitä juustoa vai muovikäärettä.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

JeeSe kirjoitti: 20 Kesä 2024, 23:42 Kannattaa nussia mahdollisimman paljon.
Mut ei ryhtyä parisuhteisiin eikä ainakaan tehdä lapsia.
Parisuhde helpottaa runsasta nussimista aika tavalla.

Sinulla ei taida myöskään olla terveysintoilevia teinejä talossa.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Stalker kirjoitti: 20 Kesä 2024, 22:33 Vähentäkää sokerin käyttöä!!
Juon vain light lonkeroita, vähemmän sokeria.
ps. mitähän haittavaikutuksia on aspartaamilla ynnä muilla keinotekoisilla makeutusaineilla?
ps.ps. jaa niin, jos joisi vähemmän lonkeroita :roll:
Sokerilonkero taitaa olla aspartaamilla makeutettua vähemmän terveydelle haitallista. Laadukkaat oluet sen sijaan ovat suorastaan terveysjuomaa, glukoosisiirapilla jatketut bulkkioluet eivät sitten niinkään.
Ei minulla ole varsinaisesti mitään muuta terveysvinkkiä muille antaa kuin että harrastakaa kaikenlaista hyötyliikuntaa mutta älkää urheilko/salitreenatkaa, sellainen on paitsi homppelointia niin kuluttaa kroppaa vääristä paikoista ihan turhan päiten. Jos asuu kaupungissa niin sitten on neuvoni että muuttakaa nk periferian ulkopuolelle ja tehkää kaikenlaisia ulkohommia vuoden ympäri, sillä olen ainakin itse pysynyt suht hyvässä kondiksessa vaikka juon päivittäin sen 6 annosta ja pari sikaria.

Ja niin, älkää syökö liikaa, se vasta on epäterveellistä jos mikä, ja sen nk einesruokien liikaayönnin takia sairastelee suuri osa suomalaisista.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Mulla on ollut muutamia aikoja intohimona napsia cashev pähkinöitä, mutta ne kuulemma lihoittavat yhtä tehokkaasti kuin suklaa, joten täytynee pitää taukoa niitten syömisessä, mutta houkuttavan hyviä ne ovat ja kiusaus on suuri, jos niitä on kotona ja tarosalla...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Syökää säännöllisesti (viikoittain) hapankaalia, sen kuidut ja maitohappobakteerit pitää vatsan kunnossa :P
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin