Palstalaisten terveysvinkit.

Pattinero
Reactions:

Re: Palstalaisten terveysvinkit.

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

JeeSe kirjoitti: 20 Kesä 2024, 23:42 Kannattaa nussia mahdollisimman paljon.
Mut ei ryhtyä parisuhteisiin eikä ainakaan tehdä lapsia.
Eikä tietenkään tuntemattomia.
Eikä sitten kehuskella.
Niiin pysyy terveenä ja elää pitkään.
Kyllä tuossa paljon on hyviä vinkkejä. En tiedä, että elääkö niiden avulla kuinka pitkään, mutta ainakin laatua olisi. Ja monihan jättää mukulat tekemättä. Mutta, vaikuttaa siltä, että toi nussiminenkin jää silloin vähemmälle. Itse pidän siinäkin asiassa enemmän tosin laadusta kuin määrästä.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Neutroni kirjoitti: 20 Kesä 2024, 23:58
Parisuhde helpottaa runsasta nussimista aika tavalla.

Sinulla ei taida myöskään olla terveysintoilevia teinejä talossa.
Se onkin osa sitä terveenä pysymistä, että joutuu vähän yrittämään, niin ei pääse laiskistumaan ja lihomaan.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

JeeSe kirjoitti: 21 Kesä 2024, 09:15 Se onkin osa sitä terveenä pysymistä, että joutuu vähän yrittämään, niin ei pääse laiskistumaan ja lihomaan.
No olisi se pitänyt tietää, että kaikki mikä on terveellistä on pahaa, tylsää ja rasittavaa. Ei vain terveellinen ruoka ja liikunta vaan näköjään myös terveellinen paneminen. Onko se sitten sen arvoista kekkaloida terveenä ikäloppuna, kun kroppa toimii mutta nuppi alkaa väkisinkin prakaamaan? Sukulaisille se on ainakin raskasta ja terveyttä verottavaa.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Älkää katsoko videoita, verenpaine prakaa.

Minun mielestä noin.
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

JeeSe kirjoitti: 20 Kesä 2024, 23:50
Tauko kirjoitti: 20 Kesä 2024, 22:22
Märkäruuti kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:30
Stalker kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:05 Kaksi hienoa tutkimusta juuri nyt palstan etusivulla uusimmissa 8-)
Syökää juustoa!
Juustouutinen oli minulle juustojen ystävänä oikein hyvä. Minua on vähän arveluttanut niiden sisältämä kova rasva, mutta olen jo aikaisemminkin lukenut, että maitotuotteissa saattaa olla jotain kovalta rasvalta suojaavaa. En tiedä paljonko juuston syönti onnellisuutta lisää, mutta hyvä ruoka ja hyvä mieli kuuluvat kyllä yhteen.
Kyllä näin on, vaikka diabeteshoitaja alkoi joskus selittämään, että pitäisi suosia vähärasvaisia juustoja, semmoisia joissa on pieni prosenttiluku. En osta semmoisia, kun eivät maistu ja rasvan määrä mitataan grammoina eikä prosentteina. Mieluummin otan hyvää juustoa vähän, kuin huonoa paljon.
Minäkin joskus nuorena ja köyhänä maistoin semmosta vähäprosenttista juustoa, mutta jätin yhteen kokeiluun kun ei siitä ollut ihan varma söikö sitä juustoa vai muovikäärettä.
Totta. Juustossa pitää olla rasvaa.
Stalker
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Tonttu kirjoitti: 21 Kesä 2024, 17:32
JeeSe kirjoitti: 20 Kesä 2024, 23:50
Tauko kirjoitti: 20 Kesä 2024, 22:22
Märkäruuti kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:30
Stalker kirjoitti: 20 Kesä 2024, 18:05 Kaksi hienoa tutkimusta juuri nyt palstan etusivulla uusimmissa 8-)
Syökää juustoa!
Juustouutinen oli minulle juustojen ystävänä oikein hyvä. Minua on vähän arveluttanut niiden sisältämä kova rasva, mutta olen jo aikaisemminkin lukenut, että maitotuotteissa saattaa olla jotain kovalta rasvalta suojaavaa. En tiedä paljonko juuston syönti onnellisuutta lisää, mutta hyvä ruoka ja hyvä mieli kuuluvat kyllä yhteen.
Kyllä näin on, vaikka diabeteshoitaja alkoi joskus selittämään, että pitäisi suosia vähärasvaisia juustoja, semmoisia joissa on pieni prosenttiluku. En osta semmoisia, kun eivät maistu ja rasvan määrä mitataan grammoina eikä prosentteina. Mieluummin otan hyvää juustoa vähän, kuin huonoa paljon.
Minäkin joskus nuorena ja köyhänä maistoin semmosta vähäprosenttista juustoa, mutta jätin yhteen kokeiluun kun ei siitä ollut ihan varma söikö sitä juustoa vai muovikäärettä.
Totta. Juustossa pitää olla rasvaa.
Satuin kerran ostamaan juustoa johon oli präntätty 'proteiini juusto', maku oli kamala.
Jossain varotettiin liiallisen proteiinin saannin vaaroista terveydelle :geek:
Tuosta mainitusta juustosta en katsonut rasvaprosenttia, mutta joissain juustoissa oli proteiinia jopa enemmän kuin proteiini juustoksi mainostetussa.
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

JeeSe kirjoitti: 21 Kesä 2024, 09:15
Neutroni kirjoitti: 20 Kesä 2024, 23:58
Parisuhde helpottaa runsasta nussimista aika tavalla.

Sinulla ei taida myöskään olla terveysintoilevia teinejä talossa.
Se onkin osa sitä terveenä pysymistä, että joutuu vähän yrittämään, niin ei pääse laiskistumaan ja lihomaan.
Naiset ei saa nussia paljoa ku ei herrasmiehenä kehtaa tutkia taskulampun kanssa mitä se on syöny
Guild can only exist in a person who can act
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin