Arvasinhan, hahAVH kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 19:25https://www.sundayassembly.org/
Niiden kirkko on rekisteröitynyt vissiin Jenkeissä "Sunday Assembly in America, Inc. is a registered 501(c)(3) non-profit organization (EIN: 46-3545619)" ja kirkkoja näkyy olevan ympäri maailmaa.![]()
Kunnianloukkaukset palstalla
Re: Kunnianloukkaukset palstalla
Se että ei usko jumalan olemassaoloon tarkoittaa, että ei usko jumalan olemassaoloon eikä tarkoita mitään muuta.Koo kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 20:50Iltaa
On.
Tiede, sen menneisyys, kehitys sekä tulevaisuus on silloin ateistisesta ihmisestä vain ihmisen omaa ansiota korottaen ihmisen korkeimmaksi olennoksi, mutta jättää tietoisesti sanomatta myös sen että tieteelliset faktat eivät välitä ihmisten poliittisista kannoista mitään.
Tauko kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 20:57Se että ei usko jumalan olemassaoloon tarkoittaa, että ei usko jumalan olemassaoloon eikä tarkoita mitään muuta.Koo kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 20:50Iltaa
On.
Tiede, sen menneisyys, kehitys sekä tulevaisuus on silloin ateistisesta ihmisestä vain ihmisen omaa ansiota korottaen ihmisen korkeimmaksi olennoksi, mutta jättää tietoisesti sanomatta myös sen että tieteelliset faktat eivät välitä ihmisten poliittisista kannoista mitään.
Niin niin mutta sinä olet silloin korvannut hänet.
Kaukana tiedepalstasta.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 08:23Vasemmistolainen sisäpiiri sulla on housuissas.Tuulispää kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 07:44No täällähän on tiede.fi aikainen vasemmistolainen sisäpiiri modeina...eihän se mikään salaisuus ole.
Kristittyjen pitää vetää täällä hyvin matalaa profiilia selviytyäkseen...iki-ihanien besserwisser ateisti kommareiden seassa...jotka osaa kolvata.
![]()
Tää on tiedepalsta, ei mikään vtun rukoushuone.
Jos Jesse puhuu variksien kautta sulle ja antaa vinkkejä olemattomaan tuulimyllybisnekseen niin mun tieteellinen näkökulma on, että sä olet ihan pöpi.
Kiva keskustelupalsta...tiedettä hieman siteeksi.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Kun ihminen on itsensä kanssa väleissä ei hän tarvitse jumalaa. Kun ei ole niin sitten alkaa ryyppäämään, käytää huumeita, sekoaa tai tulee uskoon. Jotain näistä tai kaikkia vuoronperäänMärkäruuti kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 22:42Olen ollut luterilainen pietisti ja uskonut Jumalaan. En usko enää. Millä muka olen Jumalan korvannut? En ainakaan itse tiedä.
Asiantila ei nyt mitenkään liity minun persoonaani. Ei olemattomaan uskomattomuutta korvata, kun ei ole mitään mitä korvata.Koo kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 21:26Tauko kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 20:57Se että ei usko jumalan olemassaoloon tarkoittaa, että ei usko jumalan olemassaoloon eikä tarkoita mitään muuta.Koo kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 20:50Iltaa
On.
Niin niin mutta sinä olet silloin korvannut hänet.
Ilmastohumpalla.Märkäruuti kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 22:42Olen ollut luterilainen pietisti ja uskonut Jumalaan. En usko enää. Millä muka olen Jumalan korvannut? En ainakaan itse tiedä.
Minusta tuntuu, että monen uskovaiseksi tunnustautuvan jumalasuhde nukkuu enimmäkseen Ruususen unta, herätäkseen välillä moittimaan ateisteja, kunnes uni voittaa taas.
Jotain outoa meneillään, tänään ovat heränneet. Kuun vaiheen tarkistin, ei ole täysikuu.
Kuun vaihe: Kasvava sirppi Kuun ikä 2.5 päivää Kasvava, 7% näkyvillä
Etäisyys maasta 385065.34km.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Tarkoitan, että ihmisen jumalasuhde voi olla hyvinkin ohut. Silti hän saattaa vilpittömän tuntuisesti ihmetellä, miten ateisti saattaa elää ilman jumalaa, vaikka tekee itse sitä käytännöllisesti katsoen aina.
-
Märkäruuti
- Reactions:
En minä ainakaan ihmettele, miten ateisti saattaa elää ilman Jumalaa, koska haluan antaa jokaiselle vapauden joko uskoa tai olla uskomatta.
Toisin sanoen: en pyri sekaantumaan ateistien elämään, mutta en tykkää huonoa, vaikka minun elämääni uskovaisena joku sekaantuisikin.
Sehän kertoisi vain sen tosiasian, että elämäni Jumalaan uskovana kuitenkin kiehtoo - jollain salatulla tavalla...
Mitä jumalaa? Ihminen on keksinyt varmaan 10 000 jumalaa kehityksensä aikana, sinä olet ateisti 9999 niistä. Minä vain yhden enemmän kuin sinä.Jemina kirjoitti: ↑03 Joulu 2024, 23:42En minä ainakaan ihmettele, miten ateisti saattaa elää ilman Jumalaa, koska haluan antaa jokaiselle vapauden joko uskoa tai olla uskomatta.
Toisin sanoen: en pyri sekaantumaan ateistien elämään, mutta en tykkää huonoa, vaikka minun elämääni uskovaisena joku sekaantuisikin.
Sehän kertoisi vain sen tosiasian, että elämäni Jumalaan uskovana kuitenkin kiehtoo - jollain salatulla tavalla...