Kaikki on sinulle peliä. Minä pystyn tekemään mistä tahansa pelin. Kerran pokasin muijan heittämällä sen Vanseja lattialle. Se oli oikein kivaa ajanvietettä sen mielestä.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35Niin, mitä sitten?Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:34Juuri kun pääsit saarnaamaan minulle empatiasta.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:33Luultavasti jos naisessa on älyä niin se lompakko taitaa tulla ihan viimeisenä. Sama miehessä. Kyllä se arvostus ja viehätysvoima on jossain ihan muualla. Tulee vain John Nashin peliteoria mieleen. Kaikki on peliä. Myös ihmissuhteet.MooM kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:29Kyse ei ole osaamisesta, vaan siitä, että pystyy tarvittaessa oppimaan ja tekee, jos on tarve tehdä. Asemakin on ok, jos se on seurausta kyvykkyydestä. Mutta ennemmin itsensä kanssa sovussa oleva ei-johtaja kuin jatkuvasti epävarma ja stressaantunut pyrkii.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:21Sehän riippuu naisesta.Purdue kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:32Kyvykkyys on ehkäpä se avainsana, koska se pätee niin moneen asiaan työssä, parisuhteessa, kotiaskareissa, jne.
Mutta sekin että millaista kyvykkyyttä haetaan vaihtelee paljonkin naisen sosioekonomisen aseman mukaan. Onko kyse käytännön lahjoista ja siitä että ruuvari pysyy kädessä, vaiko siitä että mies älynsä turvin nousee arvostettuun asemaan yhteiskunnassa?
Eli se kyvykkyys on puoleensavetävää, ei ulkoiset saavutukset sinänsä. Mutta tietysti jotkut arvostavat suoraan sitä lompakkoa, muta silloin kyse ei ehkä ole miehisestä vetovoimasta vaan laskelmoinnista ja kaupankäynnistä.
Mikä on nykyään miehistä?
Re: Mikä on nykyään miehistä?
Guild can only exist in a person who can act
Aivan. Millään ei ole sinulle mitään merkitystä.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:39Voin kertoa sulle yhden salaisuuden mutta en julkisesti. Millään ei ole yhtään mitään merkitystä.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:38Millä sitten on merkitystä?Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:34Se on mittari johon en luottaisi alkuunkaan. Ihmissuhteilla kun ei ole yhtään mitään merkitystä ja sillä miten suosittu olet. Toki ymmärrän sinua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
Luuletko/epäiletkö että Hannu Lauerma on joku nero? Nerokkaampi kuin me kaksi? Yksi saatana vajakki latelemassa dogmeja koska ei muuta osaa. Kirjanoppinut joka ei ole koskan hypännyt syvään päätyyn koska ei ole kapasiteettia. Tsori purkaus. Tarpeeton ehkä.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:38Millä sitten on merkitystä?Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:34Se on mittari johon en luottaisi alkuunkaan. Ihmissuhteilla kun ei ole yhtään mitään merkitystä ja sillä miten suosittu olet. Toki ymmärrän sinua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
-
Brainwashed
- Reactions:
Että semmoinen tapaus tällä kertaa.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:38Sori en deittaile miehiä.Brainwashed kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:35Eli yksi Kohina vastaa tuhannen verran Phoboksia, ja huomauttaisin tässä yhteydessä myös että määrä ei korvaa laatua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
![]()
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Hannulla on natsoja riippumatta siitä mitä mieltä kumpikaan meistä on.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:42Luuletko/epäiletkö että Hannu Lauerma on joku nero? Nerokkaampi kuin me kaksi? Yksi saatana vajakki latelemassa dogmeja koska ei muuta osaa. Kirjanoppinut joka ei ole koskan hypännyt syvään päätyyn koska ei ole kapasiteettia. Tsori purkaus. Tarpeeton ehkä.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:38Millä sitten on merkitystä?Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:34Se on mittari johon en luottaisi alkuunkaan. Ihmissuhteilla kun ei ole yhtään mitään merkitystä ja sillä miten suosittu olet. Toki ymmärrän sinua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
Sulla ei taas ole natsoja, mutta puhut silti kuin asiantuntija naisista.
Luuletko että välittäisin jostakin nimimerkistä joka on tavannut mut muutaman sekunnin? Vaikka pidän susta on mullakin rajani.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:44Hannulla on natsoja riippumatta siitä mitä mieltä kumpikaan meistä on.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:42Luuletko/epäiletkö että Hannu Lauerma on joku nero? Nerokkaampi kuin me kaksi? Yksi saatana vajakki latelemassa dogmeja koska ei muuta osaa. Kirjanoppinut joka ei ole koskan hypännyt syvään päätyyn koska ei ole kapasiteettia. Tsori purkaus. Tarpeeton ehkä.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:38Millä sitten on merkitystä?Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:34Se on mittari johon en luottaisi alkuunkaan. Ihmissuhteilla kun ei ole yhtään mitään merkitystä ja sillä miten suosittu olet. Toki ymmärrän sinua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
Joojoo. Sinua ei saa kritisoida koska et löydä itsestäsi mitään vikoja. Muistan kyllä.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:46Luuletko että välittäisin jostakin nimimerkistä joka on tavannut mut muutaman sekunnin? Vaikka pidän susta on mullakin rajani.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:44Hannulla on natsoja riippumatta siitä mitä mieltä kumpikaan meistä on.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:42Luuletko/epäiletkö että Hannu Lauerma on joku nero? Nerokkaampi kuin me kaksi? Yksi saatana vajakki latelemassa dogmeja koska ei muuta osaa. Kirjanoppinut joka ei ole koskan hypännyt syvään päätyyn koska ei ole kapasiteettia. Tsori purkaus. Tarpeeton ehkä.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:38Millä sitten on merkitystä?Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:34Se on mittari johon en luottaisi alkuunkaan. Ihmissuhteilla kun ei ole yhtään mitään merkitystä ja sillä miten suosittu olet. Toki ymmärrän sinua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:49Joojoo. Sinua ei saa kritisoida koska et löydä itsestäsi mitään vikoja. Muistan kyllä.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:46Luuletko että välittäisin jostakin nimimerkistä joka on tavannut mut muutaman sekunnin? Vaikka pidän susta on mullakin rajani.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:44Hannulla on natsoja riippumatta siitä mitä mieltä kumpikaan meistä on.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:42Luuletko/epäiletkö että Hannu Lauerma on joku nero? Nerokkaampi kuin me kaksi? Yksi saatana vajakki latelemassa dogmeja koska ei muuta osaa. Kirjanoppinut joka ei ole koskan hypännyt syvään päätyyn koska ei ole kapasiteettia. Tsori purkaus. Tarpeeton ehkä.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:38Millä sitten on merkitystä?Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:34Se on mittari johon en luottaisi alkuunkaan. Ihmissuhteilla kun ei ole yhtään mitään merkitystä ja sillä miten suosittu olet. Toki ymmärrän sinua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:22Liian hyvä naisille. Rupee homoks.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 15:27
Kokeilin vähän aikaa sitten naisen kanssa. Itse viiden promillen humalassa, Arvaa miten meni? Ollaan deittisivustolla. Ikävä kyllä en ole koskaan oikein haluttua materiaalia. Liian rehellinen. Naiset haluaa elää valheellisessa maailmassa ja haluavat unelmien miehen joka vastaa heidän harhojaan. Minä en ole ikinä sitä enkä tule olemaan. Itse tiedän että Suomessa ei ole minua kumppania. Euroopassa ehkä kourallinen. Globaalisti vähän enemmän.
Tehän rupeatte arvon herrat muistuttamaan pahastikin wanhaa riitelevää pariskuntaa. 
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Sinä aina jaksat jauhaa siitä ettei kukaan voi tietää susta mitään kun et itsekään tiedä itsestäsi mitään.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:53Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:49Joojoo. Sinua ei saa kritisoida koska et löydä itsestäsi mitään vikoja. Muistan kyllä.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:46Luuletko että välittäisin jostakin nimimerkistä joka on tavannut mut muutaman sekunnin? Vaikka pidän susta on mullakin rajani.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:44Hannulla on natsoja riippumatta siitä mitä mieltä kumpikaan meistä on.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:42Luuletko/epäiletkö että Hannu Lauerma on joku nero? Nerokkaampi kuin me kaksi? Yksi saatana vajakki latelemassa dogmeja koska ei muuta osaa. Kirjanoppinut joka ei ole koskan hypännyt syvään päätyyn koska ei ole kapasiteettia. Tsori purkaus. Tarpeeton ehkä.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:38Millä sitten on merkitystä?Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:34Se on mittari johon en luottaisi alkuunkaan. Ihmissuhteilla kun ei ole yhtään mitään merkitystä ja sillä miten suosittu olet. Toki ymmärrän sinua.Kohina kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:31En tosiaan voi olla sinä, mutta meistä kahdesta minä olen se kyvykkäämpi. Menen minne tahansa, naiset tulevat tykö.Phobos kirjoitti: ↑03 Heinä 2025, 16:26Et ehkä ole ymmärtänyt elämän perusoletuksia. Olemme kaikki erilaisia. En voi olla sinä etkä sinä minä. Mikä pätee sinuun ei päde minuun. Ja toisinpäin. Ehkä erittäin vaikea hahmottaa mutta suosittelen yrittämään. Kun alkaa nähdä elämää muiden ihmisten kautta se alkaa avautua ihan eri tavalla.
Sulla ei taas ole natsoja, mutta puhut silti kuin asiantuntija naisista.Olen virhe maailmakaikkeudessa ja pelkää vikaa
. Mitä sä nyt oikein höpiset? Onko lääkitys jäänyt ottamatta? Itse otin jo pari tuntia sitten.
No joo, ehkäpä teidän suhteessa ei ole nalkuttavaa akkaa, mutta toinen teistä on kovastikin sellainen toista henkisesti tökkivä alfauros. Miehisyyttä sekin.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Riitelethän. Sä alat muistuttaa Ariyanaa. Voisit tulla heittelee lautasia seinälle mun luokse. Välillä en ymmärrä sua. Välillä taas ymmärrän. Skitsofreenistä mutta se on oletusarvo.
Jos puhuttaisiin sähköstä, olisi Deimos täällä kertomassa asiantuntijana kuinka kerran tunki kielensä pistorasiaan joten ei suosittele insinöörin uraa kenellekään.
Kohina on selkeä alfa ja mä taas sigma.