Niin, tosiaan Breivik. Miehistä parhain, joka ammuskeli aseettomia, mutta ideologisesti täysin vääränlaisia ihmisiä. Sekä miehiä, että naisia. Siinä on oikea maskuliini.Kohina kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:11Saakohan Breivik vielä postia sen verran että pari vartijaa joutuu lajittelemaan niitä?Moilanen kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 11:53Juu en mäkään usko, mutta aika monelle miespuoliselle luuserille Tate on jonkin sortin esikuva, niin irvokasta kuin se onkin.Pattinero kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 11:30En oikein usko, että naisten joukossa se Tate on mikään alfa tosiaankaan. Hän on ehkä hyvä esimerkki siitä, ettei paksu lompakkokaan aina ole riittävän hyvä miehisyyden vahvistaja.Moilanen kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 09:03Paksu lompakko on aina merkinnyt enemmän, kuin mikään muu asia. Tänä päivänä varmaan helpompi erilaisten alakulttuurien heimoedustajien löytää toisensa, mikä on tietty hyvä asia. Kaiken maailman toksiset muka-alfauroksetkin ikävä kyllä löytää seuraajia pölhölaumasta, tyyliin A. Tate ja veljensä.Pattinero kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 08:43 Eiköhän miehistä, eli maskuliinisuutta ole kaikki se sama kuin on ollut ennenkin. Eli, juuri se, että tekee ne asiat, joihin nainen ei yleensä ole niinkään tottunut. Mutta, sellaisia miehiä ei muuttuneen yhteiskuntarakenteen vuoksi enää paljoa ole. Ja arvostuskin on nykyisin aika lailla eri kuin ennen. Nykyisin paksu lompakko merkitsee paljon enemmän kuin mikään muu asia.
Mutta, kaikkein eniten asiaan vaikuttaa tietenkin vastakkaisen sukupuolen seksuaalinen vetovoima. Jotkut miehet ovat tässä mielessä kuin magneetteja, eli oikeita alfa-uroksia. Sellainen kun purjehtii paikalle, niin eipä ole edes korkeasta älyn tasosta paljoakaan iloa, ellei sitten pelata Trivial Pursuitia.
Toinen samanlainen taitaa olla se Kanye West. No, ehkä ne tyypit joillekin bimboille (blondeille) on jotain maskuliineja.
Mikä on nykyään miehistä?
Re: Mikä on nykyään miehistä?
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
Brainwashed
- Reactions:
Taten tyhmäksi luuseriksi tuomitseminen on kognitiivisesti laiskaa, suorastaan heikkoa. Ei ole todellakaan kaikin puolin miellyttävä persoona, mutta on haka oman markkinarakonsa hyödyntämisessä sillee ikävällä tavalla joka triggeröi 95%, eli se 5% kannatus riittää mainiosti hänelle ja hänenlaisilleen, joita on aika paljon, asia joka selittynee moderneissa läntisissä yhteiskunnissa viime aikoina tapahtuneesta radikaalista molempien kulmien polarisaatiosta.Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:16Olen vain hieman Taten urasta kuullut ja kuinka nuoret pojat pitävät häntä jonkin sortin sankarina. Käsittääkseni Tate on täysi luuseri. Outoa tuollainen tyttö/naisviha. Ehkä omassa kengässä on aika monta kiveä eli alemmuuskompleksi ja tuntee tulleensa kohdelluksi kaltoin vastakkaisen sukupuolen osalta?Märkäruuti kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:11Oikein kirjoitit; luuserille. Tuollainen on miehen mallina niille, joilla on heikko itsetunto ja alemmuudentunteesta johtuva pelko naisia kohtaan...
"Ennen mä harhailin peltoja pitkin,
pienenä poikana paljonkin itkin.
Tyttöjä katsoin ja kammoksuin..."
Yleensä tuosta kasvetaan iän myötä ulos, mutta Tatella taitaa olla pysyvää vikaa korvien välissä.
Olen kertonut kauan sitten vitsinä, että kyllä Suomesta minua vahvempiakin löytyy, mutta ne on kaikki mun kavereita. Punttimiesten lisäksi olen tuntenut kansaivälisen tason yleisurheilijoita, painijoita ja judokia lukuisilta eri saleilta, joissa olen aikaa viettänyt. Yleensä sillä porukalla uhoaminen vähenee sitä vähemmäksi, mitä menestyneempi kaveri on. Tatella ei jostain syystä ole niin käynyt. Syytä voi vain arvailla.
En tosin tiedä, miten menestynyt Tate oli potkunyrkkeilyurallaan. Onhan sieltä voinut jäädä alemmuuskompleksejakin
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
En tiedä. On kai sellaisia naisiakin tarpeeksi, joihin jostain syystä vetoaa rikollinen tai täydellisen sovinisti. En usko, että hekään ovat ns. penaalin terävimpiä kyniä, mutta se on vain arvaukseni.
-
Brainwashed
- Reactions:
TIRSK!
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Tuo on yksinkertaistus. Ei nuo piirteet vetoa, jos tyyppi ei muuten ole kiinnostava. Sovinismi ei paranna nörtähtävän incelin tai hönön toheltajan naismenestystä. Mitta jos tyyppi on kiinnostava (komea, itsevarma, sopivanröyhjeä ja/tai kuuluisa), osa naista ei välitä rikollisuudesta tai misogyniasta.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kyllä naisista ilmiselvästi löytyy sellainen osa, jota nimenomaan kiehtoo tuo rikollisuus ja varmaan naisvihakin. Breivik esim. on täysin kajahtanut nollacharmilla varustettu, varaton pallinaama.MooM kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:02Tuo on yksinkertaistus. Ei nuo piirteet vetoa, jos tyyppi ei muuten ole kiinnostava. Sovinismi ei paranna nörtähtävän incelin tai hönön toheltajan naismenestystä. Mitta jos tyyppi on kiinnostava (komea, itsevarma, sopivanröyhjeä ja/tai kuuluisa), osa naista ei välitä rikollisuudesta tai misogyniasta.
-
Brainwashed
- Reactions:
Muutenkin on misogyyniksi tuomitseminen Breivikin kohdalla väärin sammutettu ja suorastaan tyhmää, kun mies on paatunut misantrooppi steroideissa.MooM kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:02Tuo on yksinkertaistus. Ei nuo piirteet vetoa, jos tyyppi ei muuten ole kiinnostava. Sovinismi ei paranna nörtähtävän incelin tai hönön toheltajan naismenestystä. Mitta jos tyyppi on kiinnostava (komea, itsevarma, sopivanröyhjeä ja/tai kuuluisa), osa naista ei välitä rikollisuudesta tai misogyniasta.
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
REPS!Moilanen kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:14Kyllä naisista ilmiselvästi löytyy sellainen osa, jota nimenomaan kiehtoo tuo rikollisuus ja varmaan naisvihakin. Breivik esim. on täysin kajahtanut nollacharmilla varustettu, varaton pallinaama.MooM kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:02Tuo on yksinkertaistus. Ei nuo piirteet vetoa, jos tyyppi ei muuten ole kiinnostava. Sovinismi ei paranna nörtähtävän incelin tai hönön toheltajan naismenestystä. Mitta jos tyyppi on kiinnostava (komea, itsevarma, sopivanröyhjeä ja/tai kuuluisa), osa naista ei välitä rikollisuudesta tai misogyniasta.
- anonymous hater
- anonymous hater
Älä, älä epäile, Juha Valjakkalallekin joutuivat kuulemma kottikärryillä työntämään naisten lähettämää ihailijapostiaBrainwashed kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:15REPS!Moilanen kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:14Kyllä naisista ilmiselvästi löytyy sellainen osa, jota nimenomaan kiehtoo tuo rikollisuus ja varmaan naisvihakin. Breivik esim. on täysin kajahtanut nollacharmilla varustettu, varaton pallinaama.MooM kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:02Tuo on yksinkertaistus. Ei nuo piirteet vetoa, jos tyyppi ei muuten ole kiinnostava. Sovinismi ei paranna nörtähtävän incelin tai hönön toheltajan naismenestystä. Mitta jos tyyppi on kiinnostava (komea, itsevarma, sopivanröyhjeä ja/tai kuuluisa), osa naista ei välitä rikollisuudesta tai misogyniasta.
![]()
- KultaKikkare
- Reactions:
Tietenkin sä olet, ja juuri se on se yksin tehdyn itseanalyysin ongelma. Sä toki päätät keiden mielipiteitä itsestäsi kuuntelet ja miltä osin, mut jos et kuuntele ketään/mitään niin kontakti todellisuuteen on uhattuna. Eli jos bitch sanoo sulle asioita jotka on täyttä dadaa, heitä se silppuriin.Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:08Tuosta olen täysin eri mieltä. Hoitajat ja psykiatrit ovat korkeintaan "Kätilöitä" jos sitäkään. Potilaan tehtävä on tehdä itse työ.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:04Joo mut muiden pitää kertoa sulle mitä palasia siellä on. Sitä ei yksin pysty tekeen.Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 11:41Itse se pää on kasattava. Siihen ei naiset tai miehet auta. Tai psykiatrit.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 11:35Finished with my woman 'cause
She couldn't help me with my mind
Eli silppuriin vaan, siis se nainen.![]()
Sä puhut työn tekemisestä mä puhuin peileistä. Ei peilit sitä kasaamistyötä tietenkään sun puolesta tee.
Be stronger than your excuses
-
Brainwashed
- Reactions:
En epäile, meitä on moneen lähtöön.Sepeteus! kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:20Älä, älä epäile, Juha Valjakkalallekin joutuivat kuulemma kottikärryillä työntämään naisten lähettämää ihailijapostiaBrainwashed kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:15REPS!Moilanen kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:14Kyllä naisista ilmiselvästi löytyy sellainen osa, jota nimenomaan kiehtoo tuo rikollisuus ja varmaan naisvihakin. Breivik esim. on täysin kajahtanut nollacharmilla varustettu, varaton pallinaama.MooM kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:02Tuo on yksinkertaistus. Ei nuo piirteet vetoa, jos tyyppi ei muuten ole kiinnostava. Sovinismi ei paranna nörtähtävän incelin tai hönön toheltajan naismenestystä. Mitta jos tyyppi on kiinnostava (komea, itsevarma, sopivanröyhjeä ja/tai kuuluisa), osa naista ei välitä rikollisuudesta tai misogyniasta.
![]()
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
- anonymous hater
- anonymous hater
Ehkä sulla on väärä kuva hoitajista ja psykiatreista. He eivät tee mitään analyysejä koskaan potilaasta. Istuvat tuppisuuna ja ehkä kuuntelevat. Psykoanalyysi on eri juttu. Mutta siinäkin potilas puhuu ja terapeutti mahdollisesti kommentoi ja ohjaa analyysiä.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:21Tietenkin sä olet, ja juuri se on se yksin tehdyn itseanalyysin ongelma. Sä toki päätät keiden mielipiteitä itsestäsi kuuntelet ja miltä osin, mut jos et kuuntele ketään/mitään niin kontakti todellisuuteen on uhattuna. Eli jos bitch sanoo sulle asioita jotka on täyttä dadaa, heitä se silppuriin.Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:08Tuosta olen täysin eri mieltä. Hoitajat ja psykiatrit ovat korkeintaan "Kätilöitä" jos sitäkään. Potilaan tehtävä on tehdä itse työ.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:04Joo mut muiden pitää kertoa sulle mitä palasia siellä on. Sitä ei yksin pysty tekeen.Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 11:41Itse se pää on kasattava. Siihen ei naiset tai miehet auta. Tai psykiatrit.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 11:35Finished with my woman 'cause
Sä puhut työn tekemisestä mä puhuin peileistä. Ei peilit sitä kasaamistyötä tietenkään sun puolesta tee.
Itse olen kuulemma ollut aina liian epävakaa psykoterapiaan tai muihin vastaaviin. Monella on täysin vääristynyt kuva siitä mitä psykiatrinen sairaanhoito on. Sitäpaitsi psykoterapia on vain harvojen ja valittujen etuoikeus. Ei jokaisen potilaan oikeus.
- KultaKikkare
- Reactions:
Mitä ne hoitajat ja psykiatrit tähän liittyy?Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:43Ehkä sulla on väärä kuva hoitajista ja psykiatreista. He eivät tee mitään analyysejä koskaan potilaasta. Istuvat tuppisuuna ja ehkä kuuntelevat. Psykoanalyysi on eri juttu. Mutta siinäkin potilas puhuu ja terapeutti mahdollisesti kommentoi ja ohjaa analyysiä.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 13:21Tietenkin sä olet, ja juuri se on se yksin tehdyn itseanalyysin ongelma. Sä toki päätät keiden mielipiteitä itsestäsi kuuntelet ja miltä osin, mut jos et kuuntele ketään/mitään niin kontakti todellisuuteen on uhattuna. Eli jos bitch sanoo sulle asioita jotka on täyttä dadaa, heitä se silppuriin.Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:08Tuosta olen täysin eri mieltä. Hoitajat ja psykiatrit ovat korkeintaan "Kätilöitä" jos sitäkään. Potilaan tehtävä on tehdä itse työ.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 12:04Joo mut muiden pitää kertoa sulle mitä palasia siellä on. Sitä ei yksin pysty tekeen.Phobos kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 11:41Itse se pää on kasattava. Siihen ei naiset tai miehet auta. Tai psykiatrit.KultaKikkare kirjoitti: ↑04 Heinä 2025, 11:35Finished with my woman 'cause
Itse olen kuulemma ollut aina liian epävakaa psykoterapiaan tai muihin vastaaviin. Monella on täysin vääristynyt kuva siitä mitä psykiatrinen sairaanhoito on. Sitäpaitsi psykoterapia on vain harvojen ja valittujen etuoikeus. Ei jokaisen potilaan oikeus.
Miehet tai naiset, kaikki maailman ihmiset. Sä valitset halukkaista, ja ne valitsee halukkaista.Phobes kirjoitti: Itse se pää on kasattava. Siihen ei naiset tai miehet auta. Tai psykiatrit.
- KultaKikkare
- Reactions:
Psykoterapian idea on tarjota mahdollisimman objektiivinen peili jolla ei ole omia intressejä tai motiiveja.
Tollasta sä et tietenkään parisuhteesta tule löytämään, vaikka olisit psykoterapeutin kanssa suhteessa. Koska siinä ei ole koskaan kyse vaan susta ja kokoajan vaan susta, toisin kuin terapiassa.
Tollasta sä et tietenkään parisuhteesta tule löytämään, vaikka olisit psykoterapeutin kanssa suhteessa. Koska siinä ei ole koskaan kyse vaan susta ja kokoajan vaan susta, toisin kuin terapiassa.