Voiko mies olla liian komea?

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Elämänsankari
Reactions:

Re: Voiko mies olla liian komea?

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Kissatäti kirjoitti: 18 Marras 2025, 13:14 Naisetkin voivat arvioida itseään :D Asteikolla 1 - 10 olen jotain 5, parhaina päivinä 6.
Kun olin lapsi/nuori niin tytöt oikein tykkäsi ja nappisilmäksikin haukuttiin, sama veljien kohdalla. Mutta sitten se ikä, ei vielä liikaa, alkoi vaikuttaa ja sellainen karskius tuli sekä ulkonäköön että ilmeeseen. Ihan itsestä riippumatta, eikä hymyä saa kuin harva vaikka se ei ole niin tarkoituksellista.

Toki se on hyvä että karskiuskin toimii joillekin, ja niin kuin eräs itseeni tykästynyt nainen sanoi. Karskikin voi olla nössö, me pidetään toisistamme edelleenkin.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 18 Marras 2025, 13:14 Naisetkin voivat arvioida itseään :D Asteikolla 1 - 10 olen jotain 5, parhaina päivinä 6.
Mä olen enemmän komea kuin kaunis. Arvosanat jätän muiden annettavaksi.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kauneus ei aina riitä!

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kissatäti kirjoitti: 18 Marras 2025, 15:50 Kauneus ei aina riitä!

Vähän kuin minä koulussa.

" Brontën sisarukset eli Brontën sisaret olivat kolme 1800-luvulla elänyttä englantilaista kirjailijaa, Charlotte Brontë , Emily Brontë ja Anne Brontë, kaikki siis samasta perseestä"

Mikä kamala tilanne. Halusin vaipua kuolohon.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Elämänsankari
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Teoriassa, teoriassa.

Jos olisin samalta kylältä, niin Kissatädissa olisi jotain. Jotain..

Persoonaa, se on hyvä.
Erakko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Erakko »

No minä ole enemmän kaunis kuin komea.
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Kissatäti kirjoitti: 18 Marras 2025, 13:04 Entä kuinka komeita palstan miehet itse arvioivat olevansa omassa ikäkategoriassaan jos asteikko on 1 - 10 ja 1 tarkoittaa erittäin ruma ja 10 tarkoittaa jumalaisen komea :D
Ehkä 4-
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin