Kyllä tuossa paljon on hyviä vinkkejä. En tiedä, että elääkö niiden avulla kuinka pitkään, mutta ainakin laatua olisi. Ja monihan jättää mukulat tekemättä. Mutta, vaikuttaa siltä, että toi nussiminenkin jää silloin vähemmälle. Itse pidän siinäkin asiassa enemmän tosin laadusta kuin määrästä.
Palstalaisten terveysvinkit.
Re: Palstalaisten terveysvinkit.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Se onkin osa sitä terveenä pysymistä, että joutuu vähän yrittämään, niin ei pääse laiskistumaan ja lihomaan.
No olisi se pitänyt tietää, että kaikki mikä on terveellistä on pahaa, tylsää ja rasittavaa. Ei vain terveellinen ruoka ja liikunta vaan näköjään myös terveellinen paneminen. Onko se sitten sen arvoista kekkaloida terveenä ikäloppuna, kun kroppa toimii mutta nuppi alkaa väkisinkin prakaamaan? Sukulaisille se on ainakin raskasta ja terveyttä verottavaa.
Totta. Juustossa pitää olla rasvaa.JeeSe kirjoitti: ↑20 Kesä 2024, 23:50Minäkin joskus nuorena ja köyhänä maistoin semmosta vähäprosenttista juustoa, mutta jätin yhteen kokeiluun kun ei siitä ollut ihan varma söikö sitä juustoa vai muovikäärettä.Tauko kirjoitti: ↑20 Kesä 2024, 22:22Kyllä näin on, vaikka diabeteshoitaja alkoi joskus selittämään, että pitäisi suosia vähärasvaisia juustoja, semmoisia joissa on pieni prosenttiluku. En osta semmoisia, kun eivät maistu ja rasvan määrä mitataan grammoina eikä prosentteina. Mieluummin otan hyvää juustoa vähän, kuin huonoa paljon.Märkäruuti kirjoitti: ↑20 Kesä 2024, 18:30Juustouutinen oli minulle juustojen ystävänä oikein hyvä. Minua on vähän arveluttanut niiden sisältämä kova rasva, mutta olen jo aikaisemminkin lukenut, että maitotuotteissa saattaa olla jotain kovalta rasvalta suojaavaa. En tiedä paljonko juuston syönti onnellisuutta lisää, mutta hyvä ruoka ja hyvä mieli kuuluvat kyllä yhteen.
Satuin kerran ostamaan juustoa johon oli präntätty 'proteiini juusto', maku oli kamala.Tonttu kirjoitti: ↑21 Kesä 2024, 17:32Totta. Juustossa pitää olla rasvaa.JeeSe kirjoitti: ↑20 Kesä 2024, 23:50Minäkin joskus nuorena ja köyhänä maistoin semmosta vähäprosenttista juustoa, mutta jätin yhteen kokeiluun kun ei siitä ollut ihan varma söikö sitä juustoa vai muovikäärettä.Tauko kirjoitti: ↑20 Kesä 2024, 22:22Kyllä näin on, vaikka diabeteshoitaja alkoi joskus selittämään, että pitäisi suosia vähärasvaisia juustoja, semmoisia joissa on pieni prosenttiluku. En osta semmoisia, kun eivät maistu ja rasvan määrä mitataan grammoina eikä prosentteina. Mieluummin otan hyvää juustoa vähän, kuin huonoa paljon.Märkäruuti kirjoitti: ↑20 Kesä 2024, 18:30Juustouutinen oli minulle juustojen ystävänä oikein hyvä. Minua on vähän arveluttanut niiden sisältämä kova rasva, mutta olen jo aikaisemminkin lukenut, että maitotuotteissa saattaa olla jotain kovalta rasvalta suojaavaa. En tiedä paljonko juuston syönti onnellisuutta lisää, mutta hyvä ruoka ja hyvä mieli kuuluvat kyllä yhteen.
Jossain varotettiin liiallisen proteiinin saannin vaaroista terveydelle
Tuosta mainitusta juustosta en katsonut rasvaprosenttia, mutta joissain juustoissa oli proteiinia jopa enemmän kuin proteiini juustoksi mainostetussa.
Naiset ei saa nussia paljoa ku ei herrasmiehenä kehtaa tutkia taskulampun kanssa mitä se on syöny
Guild can only exist in a person who can act